The Lazy روش اجرای نما

در طراحی نمای مدرن، پنجرههایی با ابعاد بزرگ که در باندهای افقی تنظیم میشوند، از ویژگیهای مهم این نما شناخته میشوند. در روشهای اجرای کرتین وال در این نوع از سیستمها، میتوان در یک سمت، از درپوش آلومینیومی در یکی از مسیرهای افقی یا عمودی و در سمت دیگر از لاستیک برای فیکس کردن شیشهها استفاده کرد. یکی از بهترین راهکارها برای کاهش مصرف برق در نورپردازی نمای ساختمان، نورپردازی قسمتی از نما بجای پر کردن کل نما با چراغ است. این ویژگی در نمای ساختمان، باعث بهینه سازی دمای محیط و نور میشود. این موضوع باعث میشود مقاومت سیستم بالا رفته و فشار ناشی از شیشه به سازه عقبی انتقال یابد. نمای کرتین وال یکی از سیستم های مدرن نمای ساختمان است و جز بهترین نماهای شیشه ای با ساختار خود ایستا محسوب می شود. در سیستم نیمه درپوشدار یکی از قابها در جهت افقی یا عمودی دارای درپوشش آلومینیومی است. در ساختمانسازی به سویه ی بیرونی یک ساختمان نما گفته میشود.به طور کلی نمای ساختمان از دو عنصر اصلی تشکیل شده که شامل ارکان و اجزا می باشد ارکان نما، ریتم های عمودی و افقی و سطح آسمانه (سقف) یک بنا محسوب می شود.و تمامی جزییاتی که در دید ۱۴۰ درجه عمودی و ۱۶۰ درجه افقی دید انسان میشود و همچنین طراحی درب و پنجره اجزا یک نمای خانه محسوب می شود. Th​is  data was ᠎done wi​th the ​he​lp of behsaznama Content Genera​tor ​DEMO .

نمای خشک در ساختمان

بر اساس همین درپوش است که سیستم فیس کپ به دو نوع نیمه درپوشدار و کاملاً درپوشدار تقسیم میشود. در این روش از شستشو با استفاده از مواد دیسکیلیر و موادشوینده با استفاده از دستگاه واترجت بر روی سطوح نما پاشیده می شود.سپس یک بار دیگر مجدد توسط دستگاه واترجت نمای ساختمان شستشو می شود. تنها عناصر فلزی اجرا شده در این سیستم، پروفیل های فلزی کمربندی ها میباشد که با توجه به وزن طرح محاسبه و در محل پوتر یا تیرهای فلزی ساختمان و براکت های آهنی که اتصال بین پروفیل های عمودی آلومینیومی و کمربندی های فلزی میباشند و توسط لاستیک های دی اکتیریکال از یکدیگر جدا میگردند، اجرا میگردد. درصورتی که اصول کاری دسترسی با طناب کاملا مجزا و متفاوت از دیگر روش های ورزشی میباشد که روش ها در صنعت کار کاملا ایمن میباشد و کار شستشوی نما و سطوح کاملا تخصصی و نیازمند آموزش است. سنگ های تزئینی از دیگر مواد اولیه ای هستند که برای اجرا نمای مدرن به کار شما می آیند. آنها در برابر معابد صخرهای خود هم حیاطی به عنوان حصار ایجاد میکردند؛ ولی یونانیها و تاحدی رومیها، معبدهای خود را با الگو گرفتن از کلبههای چوبی به صورت منفرد بنا مینمودند این نیز در حالیست که آنها هم با ایجاد مفصلی بین فضای بسته و باز ردیف ستونهایی، جهت ایجاد فضایی نیمه باز میساختند که به سختی میتوان معنای امروزی «نما» را به آنها نسبت داد.

هم چنین به دلیل خاصیت رفلکس کردن نور در شیشه، از قسمتهای بیرونی نمیتوان بهراحتی داخل ساختمان را دید. نماهای ساختمانی در کنار سقف، یکی از مهمترین عناصر ساختمان است، زیرا انواع نمای ساختمان به عنوان یک مانع اولیه در برابر عوامل جوی خارجی مانند باد و باران، برف، آفتاب و غیره است. همچنین اگر نمای ساختمان سطحی سخت و نامناسب دارد مانند آجر نما، این روش می تواند بهترین راهکار برای نورپردازی نما باشد. از جهتی دیگر، اگر بخواهیم از اهمیت نمای ساختمان بگوییم، باید ذکر کنیم شرایطی که برای نمای یک ساختمان در نظر گرفته میشود، میتواند بیانگر فرهنگ، اخلاق، منش، اعتقادات و دیگر موارد مد نظر یک طراح یا شخص مالک باشند و عنوان کند که اهمیت این ساختمان چقدر بالاست. ظاهر یکنواخت و یکپارچه این مدل باعث شده انتخاب بسیاری از طراحان و معماران باشد. این مدل کاغذ دیواری ها برای اتاق های نشیمن بسیار مناسب هستند. A​rticle was c reat ed ​wi​th t᠎he help of behsaznama Con​tent G​en​er᠎at or Demoversi on!

بدون اینکه نیاز به پرداخت هزینه اضافه مصرف برق و همچنین هزینه نگهداری و تعمیر لامپ ها وجود داشته باشد. روکش سنگ طبیعی به راحتی نصب می شود، نیاز به تعمیر و نگهداری کم و مقرون به صرفه دارد و ضایعات را کاهش می دهد. استفاده از لمبه نما به هنگام نصب آلاچیق، می تواند در کنار چراغ های هالوژن رنگی، زیبایی سازه شما رو دوچندان کند. اما قیمت نوع یونیتایز از استیک گرانتر است. بخشی از مراحل تولید این نوع سیستم در کارخانه و بخشی دیگر در محل احداث و اجرای پروژه انجام میشود. شستشوی نما سبب از بین رفتن هرگونه آلودگی و ذرات گرد و غبار از سطوح نما میشود. در سیستم یو چنل، از کاستهایی که به شکل U هستند استفاده میکنند. بهجای استفاده از قاب از چسبهای ویژهای برای فیکس کردن و استحکام شیشهها در بین لاملها استفاده میکنند. نحوه اجرای نمای کرتین وال در این نوع از سیستمها بهگونهای است که قیمت مناسب و پایینتری نسبت به سیستم فول فریم لس فراهم میکند. امروزه نماهای شیشه ای در سه دسته کلی: نمای فریم لس – نمای کرتین وال – نمای اسپایدر طراحی و اجرا میگردند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نمای خشک سنگ ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید