Loopy نمای مدرن: Lessons from The Pros

حتماً پس از نصب کیفیت کل سازه نما مورد بررسی و آزمایش قرار گیرد. به شدت کاهش خواهد یافت و لذا تاثیر بسزایی بر افزایش کیفیت خواهد داشت. تفاوت قیمت در قیمت واحد متر مربع روکش خارجی مطابق با کیفیت مواد و اطلاعات متر مربع وجود خواهد داشت. میزان واردات آوریل جمان مقایسه با ۱۳۳ هزار و ۳۱۵ نفس هزينه درا آوریل روز گذشته، بیش از ۱۳۰ درصد افزایش داشت. یکی دیگر از انواع نمای ساختمان، نمای شیشه ای ساختمان است؛ به نماهایی که بیش از 60 درصد آن از شیشه تشکیل شده باشد، نمای شیشهای ساختمان میگویند که جزو مدرنترین نماهای ساختمانی در ایران است و بیشترین کاربرد این نوع نما جهت کاهش حجم صدای بیرون از خانه و عایق کردن حرارت در ساختمان است. در انواع ساختمان ها از جمله مسکن ، انبوه مسکن ، ساختمان های عمومی و اداری ، که در آنها عایق حرارت و صدا مورد نیاز است ، انجام می گردد. This a​rticle has been wri tt en  with t he he᠎lp ​of behsaznama  Con te nt Generat or DEMO.

سیستم های مدرن نما

به لطف الگوهای سه بعدی ، آنها به منطقه ای که روی آن اعمال می شوند عمق می بخشند و ساختار بسیار بادوامی دارند. سیستم های Betopan حاوی مواد مضر نیستند ، بو ندارند و حتی اگر برای مدت طولانی در آب بمانند ، خراب شدن ساختار آنها بسیار دشوار است. ساختار مقاوم در برابر سایش نیز از سازه در برابر رطوبت و زنگ زدگی محافظت می کند. با این حال ممکن است در طراحی فضاهای داخلی ما محدودیت هایی در رنگ و ابعاد سنگها (به دلیل ناکافی بودن نور طبیعی فضا و ) وجود داشته باشد و یا عواملی همچون رطوبت زیاد،نیاز به نظافت مکرر محیط و اهمیت داشتن سختی در مقابل سایش و براقییت ساب سطح سنگ،انتخاب ما را محدودتر کنند. پانل های دیواری استایروفوم محبوب ترین مواد عایق در سال های اخیر هستند که عایق نماهای داخلی و خارجی را فراهم می کنند. مواد مورد تایید سازمان بهداشت جهانی بر پایه پلاستیک ، سبک وزن و ضد آب است. دسترسی با طناب یا کار در ارتفاع با طناب به مجموعه ای از تکنیک ها گفته میشود که در آن از طناب ها و سخت افزار ها و اتصالات ایمن تخصصی به عنوان اصلی ترین وسیله دسترسی به مناطق دشوار و یا نمای ساختمان استفاده میشود در این سیستم کاری از دو طناب برای انجام کار استفاده میشود که طناب اصلی وزن تکنسین را تحمل میکند و طناب بکاپ یا shunt از سقوط وخطرات احتمالی محافظت میکند. This c ontent w​as  do ne  wi᠎th behsaznama Con tent Gener᠎ator Demover si᠎on.

در واقع این نما به سبکی تولید و نصب میشود، که سنگینی زیاد شیشههای نما، وزن خود را بر روی سازه کرتین وال یا همان لاملها و شاسی کشیهای نما میاندازد. سیستم های Betopan که از ترکیب چوب و سیمان به دست می آیند ، بر روی سطوح مرطوب به راحتی تغییر شکل نمی دهند و روی آن ها کپک نمی زنند. چوب برای بیان شخصیت طبیعی خود اغلب به جای رنگ آمیزی ،با رنگ طبیعی خود در نمای مدرن به نمایش گذاشته می شود. تیترهای مطالب این صفحه: ✔ نکات مهم برای اجرای نمای سرامیک حیاط↓ ✔ اهمیت استفاده از نمای سرامیک جدید حیاط↓ ✔ویژگی های نمای سرامیک حیاط چگونه است؟ با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان، زمان نقش بسیار مهمی را در این صنعت ایفا میکند و روشهایی که توسط متخصصین ساختمان طراحی و پیشنهاد شدهاند همگی با استاندارهای مهم مورد ارزیابی قرار گرفته و شاید بتوان گفت که با ارزیابی این فاکتور مهم ماندگار شده است. سازه های شیشه ای با توجه به پیشرفت تکنولوژی و مدرنیته شدن جامعه در میان جوامع مختلف گسترده شده و مورد توجه و پسند بسیاری از مخاطبان و کارفرمایان واقع شده است.

هر دو سیستم علاوه بر زیبایی و فراهم نمودن امکان بصری سطح شیشه ای پیوسته جهت ناظر و بیننده از ضریب انبساط و انقباض ، آب بندی و هوابندی بالایی برخوردار بوده و امروزه یکی از کاملترین سیستم های اجرایی شیشه ای رایج در دنیا به حساب می آیند. این نما ترکیبی از شیشه و آلومینیوم است که ضمن دوام و عمر بالای آن به دلیل آب بندی های مهندسی و حرفه ای در برابر شرایط جوی عایق بوده و انرژی داخل ساختمان به راحتی قابل کنترل می باشد. این سیستم از نظر عایق حرارتی مزیت قابل توجهی دارد. سیستم های اجرایی کرتین وال شامل گونه های کرتین وال یوچنل u-channel یا کرتین وال فول فریم لس Full Frameless، کرتین وال فیس کپ Face cape و کرتین وال یونیتایز می شود. لوورهای آلومینیومی می توانند برای کنترل آفتاب یا کنترل دمای ساختمانها ساخته شوند. ورقها بهوسیلهی شیارهای چکمهای تعبیهشده، بهصورت ریلی روی پروفیلهای مخصوص آلومینیومی نصب میشوند. پوشش خارجی پانل کامپوزیت آلومینیومی سبک ، بسیار بادوام است. امروزه پوشش خارجی نه تنها برای عایق کاری بلکه برای اهداف زیبایی نیز استفاده می شود. نماهایی که با استفاده از سنگ طبیعی یا مصنوعی پوشانده شده اند با ظاهر طبیعی خود از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر هستند.

مصالح نمای خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کرتین وال بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید