نظرات برتر نمای خشک!

پنجره آلومینیومی مدرن یکی از پرفروشترین مدلهای پنجره است که با انواع نما و طراحی داخلی سازگاری خود را نشان میدهد. سنگ آهک:نمونه هایی از پر مصرف ترین سنگ های لایم استون عبارتند از : سنگ سمیرم،کوه سفید قم،اسلام آباد و مزایای این سنگ قیمت مناسب و یکدستی در رنگ آن است و جذب آب بالا و مقاومت کم در برابر فرسایش از معایب آن است.از این رو این سنگ ها تنها برای مکانهای دور از رطوبت و فرسایش می توان توصیه کرد.بهترین مکان کاربرد آن کنار راه پله ها (بغل پله ها) و دیواره پارکینگ می باشد. سنگ لایم استون:این گونه سنگ ها به نسبت سنگهای تراورتن و مرمر به لحاظ زمین شناسی جوانتر بوده و در معرض فشار و دمای بالا قرار نگرفته اند.از این رو سنگ های کاملاً رسوبی محسوب می شوند.این سنگ ها به نسبت مرمریت و تراورتن بیشترین جذب آب را دارند و در مقابل فرسایش مقاومت کمتری دارند.

نمای خشک سنگ

Da ta was g enerated by behsaznama C on​tent᠎ G enerator Demov er᠎sion!

ماسه سنگ:این سنگها از نوع رسوبی هستند که از چسبیدن دانه های سیلیس به یکدیگر به وجود آمده اند.رنگ این سنگها معمولاخاکستری،قهوه ای،سرخ و ارغوانی است.ماسه سنگ کاملا سیمانی شده را ممکن است کاملاخرد نموده و در زیر سازی راه آهن و جاده ها به کار برند.همچنین ماسه سنگ کوارتزی رابه عنوان ماسه ریخته گری و ماده اولیه شیشه استفاده می کنند. البته در صورتی که طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک به درستی رعایت نشود، ممکن است با تغییرات جوی مشکلات زیادی برای نما به وجود بیاید. به دلیل استفاده از عایقهای حرارتی در سیستم نمای خشک، این نما میتواند تا حد زیادی جلوی اتلاف انرژی ساختمان را بگیرد و باعث کاهش هزینهها شود. سنگ پلاک:برای نما سازی در سطوح از سنگ پلاک استفاده می شود برای تهیه سنگ پلاک سنگ قله را در کارگاه سنگبری به ضخامتهای مورد نظر برش داده و سپس آن را تا حد جلا و آینه شدن ساب می دهند. ​Th is da᠎ta w᠎as w ritten by behsaznama  Content Generator DEMO .

سنگ کوارتزیت:این سنگ با ظاهر زبر و بلوری خود قابل شناسایی است.کوارتزیت را بخاطر ظاهر زبر آن بیشتر در ساختمان های ارزان قیمت و روستایی به کار می برند.رنگ آن بیشتر قهوه ای سوخته،سرخ،خاکستری و قهوه ای است. سنگ روی کابینت و اپن:سنگ روی کابینت و اپن باید در مقابل ضربه،سایش و رطوبت مقاوم بوده و تحمل وزن را داشته باشد.در ضمن بسیار مهم است که کمترین واکنش را با مواد غذایی و شوینده داشته باشد. درسا صنعت در بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان گلستان حضور داشت و توانست رتبه غرفه برتر را هم کسب کند. سنگ لاشه:سنگی است که شکل خاصی نداشته و به همان صورتی که از معدن آورده می شود بکارمی رود و کاربرد آن در زیرسازی ها،پر کردن فاصله بین سنگها و کف سازی خشن محدود می شود. سنگ پله: پوشش دیوارهای داخل ساختمان استفاده از سنگ برای دیوار داخلی ساختمان ظاهری بسیار باشکوه و خنک به آن می بخشد.اصولاً از سنگ برای پوشش دیوار حمام وسرویس بهداشتی،ساختمان های اداری،فروشگاه ها،سالن های غذاخوری استفاده می شود.سنگی که برای دیوار به کار می رود باید ظاهری زیبا و سطحی جلاخورده داشته باشد.علاوه بر آن تخلخل آن کم باشد تا در اثر شستشو با مواد شوینده آسیب نبیند و مقاومت آن کم نشود. This post w as do᠎ne wi th the help of behsaznama Con​te nt Generator DEMO​.

چیزی که همه درباره نمای خشک دوست ندارند و چرا

سیستم نمای خشک بدون برداشتن سطح دیوار موجود، مستقیماً بر روی دیوار قابل اجرا بوده و بنابراین اجرای این سیستم بدون ایجاد ضایعات و زبالههای ساختمانی معمول و همچنین بدون ایجاد سرو صدامیباشد. در هنگام انتقال سنگ ساختمانی بریده شده از محل تولید به محل فروش و کارگاه ساختمانی،باید اصول ایمنی کاملا رعایت شود،تا کارگران یا دیگر افراد آسیبی نبینند.برای حمل سنگ ها،باید از دستکش مناسب استفاده شود. سنگی است که از سنگ لاشه بدست می آید و در کارگاه ساختمانی با کمی تیشه کاری ابعاد منظمی یافته و دارای گوشه های معین می گردد از سنگ قواره برای دیوارهای باربر،جدول.سازی و کف.سازی هایی که نیاز به کمی نما سازی دارن استفاده می شود. در تمام مراحل کار لازم است سنگ ها درست محافظت شوند.همچنین باید به سطح خارجی،به خصوص در گوشه ها یا بخش های برجسته ی تزئینی،توجه ویژه شود.برای این کار می توان از قطعات باریک چوب،پارچه کنفی یا روکش پلی اتیلن استفاده کرد.از این روکش برای محافظت سنگ در برابر باران و برف نیز می توان بهره گرفت. استفاده از نمای خشک یکی از بهترین گزینههای برای دستیابی به تمام این ویژگیها است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت قیمت نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید