Flip نمای خشک شما Right to a Excessive Performing Machine

احجام به کار رفته در طراحی نما، می توانند با کمی چرخش به سمت داخل یا بیرون، فرم خاص تری به نما ببخشند. همه طبقات ساختمان باید به صورت واحد و در قالب یک فرم در نظر گرفته شود و پلان در قسمت های مختلف تغییر نکند. اما نکته مهم این است که شکاف در کدام قسمت نما ایجاد شود تا بیشترین تاثیر را داشته باشد. اما رعایت اصول و میزان، تم و جهت تابش نور بر روی تصویری که ساختمان در شب به خود می گیرد، تاثیر بسیار دارد. نمای یک بنا جزو آخرین مسائلی می باشد که در طراحی باید در نظر گرفته شود؛ با این وجود می توان گفت که ابتدایی ترین تاثیر چشمی یک ساختمان و یا هر سازه دیگری، توسط نما انجام می شود. پنجره های بزرگ و کشیده نیز از جمله خصوصیات بارز ساختمان های مدرن هستند. استفاده از شکاف های حساب شده در نما، می تواند ظاهر ساده یک ساختمان را به یک طرح متفاوت تبدیل کند. This was created by behsaznama Con᠎tent Ge ne ra​tor ᠎DEMO​!

همه چیزهایی که درباره نحوه اجرای نمای سنگ خشک یاد گرفتم از Potus یاد گرفتم

در صورت اقدام جهت طراحی نمای مدرن ساختمان ، نمونه های معاصر را بررسی کنید و نقاط قوت و ضعف هر یک را شناسایی کنید تا در نهایت به یک طرح ایده آل شرکتهای نمای خشک برسید. ما در این مقاله سعی میکنیم در مورد ابعاد و ویژگی های نمای مدرن اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم تا با مطالعه و بررسی آن به بهترین انتخاب در متریال و نوع نما و چگونگی اجرا و پیاده سازی آن برسید. تنوع متریال مورد استفاده: افرادی که نمای خشک را برای ساختمان خود انتخاب میکنند، تنوع گستردهای از مواد مختلف را در اختیار خواهند داشت. طراحی نمای مدرن ساختمان موضوع این مقاله از هلدینگ ساختمانی سپنتا میباشد، درواقع طراحی نما فیلدهای متفاوتی دارد که نمای مدرن یکی از جدیدترین های آنست، اگر به حوزه معماری و طراحی نما علاقه مند هستید، بدون شک خواندن این مقاله اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرارخواهد داد. همین موضوع می تواند جاذبه دیگری برای خریداران ایجاد کند از این حیث که به دلیل رعایت نمودن همین استانداردها، پنل های بتن اکسپوز عمر بسیار طولانی تری نسبت به سایر متریال ها دارا می باشند.

در نمای مدرن ساختمان بهتر است تا جایی که می شود، پنجره ها بزرگ طراحی شوند. گروه تخصصی آرشیدسک پیشرو در طراحی نما متشکل از تیم طراحی حرفه ای و متخصص با ارائه قیمت اصولی نما مدرن آماده است تا طرح شما را منطبق بر آخرین متد روز انجام دهد. البته نمای سنتی نیز جایگاه خود را تا حدودی حفظ کرده است. بازی با بالکن ها در نما میتواند یک حجم را از سادگی خارج کرده و به نما پویایی بخشد که از افزودن یک باکس به نما از طریق بالکن های بیرون زده بوجود میآید. آن ها در طراحی پنجره ها از طرح های گره چینی سنتی اصفهان استفاده کردند، اما متریال به کار رفته در آن جدید بوده و آن متریال “ترکیب کانفولیت و پودر سنگ” می باشد. یکی از خواسته های کارفرما در طراحی ساختمان اداری این بود که حجم بیرونی ساختمان و فضای داخلی آن معرف نام تجاری آن باشد.

شرکت های نمای خشک

این ساختمان مسکونی در شهر مذهبی مشهر قرار گرفته بود و طراحی آن زمانی صورت گرفت که معماری به شدت تحت تأثیر جریان های فکری ایجاد “نماهای رومی” و به کاربردن المان ها و ترکیب بندی های کلاسیک قرار گرفته بودند. معماری مدرن مبتنی بر انتزاع است، که توسط خطوط واضح، اشکال اولیه و فرم ها ایجاد می شود؛ بنابراین اشکال ساده، هندسی و عناصر خطی ضمن استفاده از متریال های امروزی (همچون استیل، شیشه) از ویژگی های نمای مدرن هستند. احجام استفاده شده در طراحی نما، می توانند با مقداری چرخش به طرف داخل یا خارج، فرم منحصربه فردی به نما ببخشند. نمای خشک سرامیک بعلت عدم استفاده از ملات و اجرای همزمان نما در جهات متفاوت (بالا یا پایین نما) سرعت اجرایی بالاتری نسبت به روش دوغابی خواهد داشت. در این روش با استفاده از دستگاه مخصوص شیارزن در پشت سرامیک شیار هایی با زاویه ی 45 درجه ایجاد میگردد و سپس قطعات کلیپس از جنس آلومینیوم در محل شیار ها به صورت کشویی نصب و سرامیک ها به صورت هنگ (آویزان) بر روی پروفیل ساپورت های طولی آلومینیومی آن نصب میشوند. این براکت ها بارهای ثقلی، بار باد و زلزله را به سازه منتقل می کنند و معمولا به کف های سازه ای متصل می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید