حقیقت کثیف در اجرای نما

شما باید مواردی را که یک معمار طی طراحی نما مد نظر می گیرد را به کار گیرید. معمار ها با در نظر گرفتن این اصول کلی می توانند اقدام به طراحی کردن نمای ساختمان بکنند. اصول طراحی نمای مدرن در بازسازی منزل پیرو قوانین و ضوابط مدرن است . نما در بازسازی ساختمان است که تفکرات معمار و کارفرما و شخصیت خانه را در دکوراسیون داخلی منازل به نمایش می گذارد . عموما افرادی که اقدام به خرید بتن اکسپوز می نمایند، از آن در دکوراسیون داخلی و معماری داخلی نیز استفاده می کنند. علت آن این است که این متریال می تواند با قرار گرفتن در کنار رنگ های گرم باعث متعادل سازی فضا و ایجاد کنتراست شده و در نتیجه دکوراسیون فضای مورد نظر را به صورت ویژه ای دل انگیز و زیبا کند برای خواندن بیشتر راجب رنگ های بتن اکسپوز به مقاله دنیای رنگهای بتن اکسپوز مراجعه بفرمایید. نکته بسیار مهم دیگری که در جلب نظر سازندگان در سال های اخیر بسیار موثر بوده است این می باشد که این بتن ها را می توان به صورت سفارشی با طرح و ابعاد خاص برای پروژه ها براساس طراحی آرشیتکت به صورت پیش ساخته تولید و اجرا نمود ، و همین امر موجب شده تا طراحان و سازندگان برای طراحی و نقشه کشی دچار محدودیت نباشند و بتوانند کار خود را به بهترین شکل ممکن و به سرعت پیش ببرند. ​This ᠎da᠎ta was cre᠎at᠎ed  wi th the he​lp  of behsaznama  Conte nt G en᠎erator DEMO!

هزینه اجرای نمای خشک

ویژگی دیگری که از این مصالح می توان مطرح کرد این است که سطح آن ها بسیار براق و نیمه صیقلی می باشد که همین موضوع باعث شده که استقبال بیشتری از این مصالح به عمل آید چرا که همین سطح براق موجب راحت تر تمیز کردن سطوح ساختمان ها می گردد و براق بودن آن باعث می شود که فضا زیبا تر به نظر بیاید. دیگر مزیت چشمگیر این مصالح این است که رنگ غیر یکسان و متغیری دارند و با متریال های دیگه بسیار هارمونی دارند و این بخاطر داشتند رنگ خنثی در این متریال میباشد از طرف دیگر بر اساس سفارش مشتری قابلیت تولید با رنگ و یا رنگ یکدست نیز ممکن است و این امر باعث شده تا فضایی جذاب و زیبا را برای طراحان و ساختمان سازان ایجاد نماید. علاوه بر تمامی موارد بالا گفتن این نکته خالی از لطف نیست که سرعت نصب بتن اکسپوز ها بسیار بالا می باشد و به محض آماده شدن سفارش خود می توانید آن ها را در ساختمان خود نصب نمایید. در حقیقت بتن های اکسپوز در نمای هر چیزی در ساختمان ها دیده می شوند و به همین دلیل است که ظاهر آن بسیار مورد توجه همه بوده و هیچ گونه پوشش دیگری بر روی آن ها مورد استفاده قرار نمی گیرد.

نمای مدرن 2.0 – The next مرحله

بتن اکسپوز ها همان مصالح ساختمانی ای هستند که به عنوان نمای خارجی ، دیوار پوش داخلی و کفپوش در ساخت ساختمان ها مدرن با طراحی مدرن و همچنین استفاده از متریال های پایدار و سبز مورد استفاده قرار می گیرند. در طراحی نمای این ساختمان فاکتورهایی چون شفافیت جهت بهره مندی از نور طبیعی در فضای داخلی و همچنین ایجاد نمای صلب متناسب با چشم انداز شهری در الویت قرار داشت. و تقریبا در نمای خارجی ساختمان همچنین نمای داخلی و حتی محوطه و فضای باز مورد استفاده قرار میگیرد. از این سبک هم برای طراحی داخلی ساختمان استفاده می شود هم می توان برای طراحی نما از آن بهره برد. یکی از شاخصه های اصلی سبک مدرن ساده بودن است. ایران یکی از کشورهای پیشرفته دنیا در زمینه معماری به شمار می رود و منطبق بودن با آخرین استانداردهای جهانی برای اجرای نمای خشک، باعث شده است تا بسیاری از ساختمان های حال حاضر به دنبال استفاده از سیستم نما باشند. نکته سومی که در رابطه با این بتن اکسپوز ها مهم می باشد این است که آن ها با رعایت همه استانداردهای لازم طراحی و تولید می شوند. از این رو امروزه به بحث طراحی ساختمان از جمله طراحی نمای آن اهمیت زیادی داده شده و از طراحی نمای مدرن بهره گرفته می شود. This con te nt w᠎as c reat​ed with the help  of behsaznama Content Gener ator D em over si᠎on!

استفاده بتن اکسپوز امروزه به یک امر مهم در ساختمان سازی بدل شده است. برای اجرای شیشه اسپایدر در نمای ساختمان از هیچ گونه قطعه و فریمی استفاده نشده و این امر سبب می شود که هیچ مانعی در تماشای بیرون وجود نداشته باشد. اصولی ترین حالت استفاده از مش های فایبرگلاس با چشمه های کوچک ( ۴ میل در ۴ میل ) به وزن مخصوص حدود ۷۵ تا ۱۱۰ گرم با عرض ۶۰ یا ۱۲۰ سانت ( برای کم کردن پرت ) و چسب های پلی یورتان مخصوص تک جزیی با دو جزیی می باشد . در این شیوه از اجرای سرامیک، تایل های سرامیک خشک پرسلانی توسط قطعات کلیپس استینل لس استیل، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی می شود و در فواصل مشخص شده به هم متصل می شود.رنگ کلیپس ها با رنگ سرامیک انتخابی بوسیله رنگ پلی استر با روش الکتروستاتیکی یکدست می شود لاستیک های ضربه گیر در محل اتصال سرامیک به ریل جهت جلوگیری از لغزش و لرزش قرارداده می شوند. به بیانی دیگر در روش نمایان بستهای مورد استفاده در کار قابل مشاهده هستند اما در روش نامشهود این طور نیست. معمولا طراحی نما آنچنان دشوار بنظر نمی آید؛ اما قضیه آن طور که فکر می کنید نیست.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نحوه اجرای نمای سنگ خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید