Crazy کرتین وال: Classes from The Professional

از دیگر انواع سیستم های نما می توان به نمای شیشه ای اسپایدر اشاره نمود همانطور که میدانید شیشه یکی از مهمترین مصالح ساخت و ساز به شمار می رود و نقش بسیار مهمی را در بخش های سازنده یک ساختمان دارد که در این میان می توان گفت شیشه اسپایدر یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع سیستم های نما بوده و با داشتن ویژگی ها و قابلیت های بسیار در اولویت بسیاری از طراحان قرار می گیرد. سیستم کیل یکی از پرکاربردترین سیستم های مورد استفاده در این صنعت می باشد. این روش مورد تایید و پیشنهاد اکثر متخصصین و مهندسین نصب خشک سرامیک پرسلانی و آشنا به سرامیک می باشد. این سیستم راه حلی است برا ی استفاده از اسلپ های پرسلانی، بر روی نمای ساختمان ها که به طراحان امکان تحقق رویاهایشان را می دهد. در این روش سرامیک خشک پرسلانی مجوف با مقطع مخصوص طراحی شده به صورت شیاردار ، بر روس ریل های آلومینیومی افقی قرار می گیرند و ریل های افقی بر روی زیر سازی آهنی یا آلومینیومی متصل می شوند. ۲ – سرامیک خشک : یکی دیگر از متریال پر استفاده در طراحی نما مدرن سرامیک خشک است . نمای شیشه ای کرتین وال یکی دیگر از انواع سیستم های نما بوده و با ساختار خود ایستایی به عنوان لوکس ترین و شیک ترین نماهای اجرایی در سال های اخیر شناخته می شود.

نمای مدرن و چاک نوریس Effect

در طراحی نمای مدرن و شیک باید بر ایجاد فضای تمیز ، مینیمال و به دور از هرگونه پیچیدگی تاکید شود . در فضای صنعت ساخت و ساز پیشرفته امروزی که هر ساختمان در طراحی نما خود دارای امضاء خاص است ; طراحی نمای مدرن و شیک جذابیت و محبوبیت زیادی دارد . بر خلاف نما به سبک کلاسیک که از خطوط منحنی و جزئیات پیچیده تشکیل شده ; در طراحی نما ساختمان مدرن از خطوط صاف افقی و عمودی استفاده شده و بر عدم تقارن عمومی نما تاکید دارد . این براکت ها بارهای ثقلی، بار باد و زلزله را به سازه منتقل می کنند و معمولا به کف های سازه ای متصل می شوند. اتصالات معمولا از جنس فلز و آلومینیوم هستند تا بتوانند مقاومت زیادی ایجاد کنند. ۱ – چوب ترمو وود : چوب ترمو وود که نوعی چوب ضد یو وی و ضد آب می باشد که متریال مهمی در طراحی نما مدرن میباشد که دارای استحکام و ماندگاری بالایی بوده و در مقابل ، باران ، آفتاب و کلیه شرایط جوی مقاومت مطلوبی دارد . ۲ – استفاده از سیستم های مدرن در اصول طراحی نما مدرن مانند فولاد ، بتن ، شیشه و … Th is c on​te nt h as be᠎en w᠎ritt en by behsaznama C᠎ontent G᠎en er​ator DEMO !

مشاوره ، طراحی و اجرای تمامی نماهای مدرن ساختمان در سراسر ایران توسط شرکت تیام نمای پارسیان. طراحی این سبک نما به دلیل اینکه همواره از مصالح روز دنیا استفاده میکند هرگز از مد نیفتاده و جذابیت و محبوبیت خود را در بین کارفرمایان ، سازندگان و همچنین مخاطبین عمومی همواره حفظ میکند . از آنجایی که رویکرد خلاقانه در طراحی نما، دقت و ظرافت همیشه دارای اهمیت است؛ بنابراین شرکت مهندسی زیبا سعی کرده تا تمامی این اصول را سرلوحه کار خود قرار دهد. به همین دلیل نماهای مدرن اغلب با پنجره ها و بازشوها عریض طراحی می شوند . نماهای زاویهدار در چه ساختمانهایی قابلاجرا هستند؟ اینکه از چه متریالی در نمای خشک استفاده شود و اینکه طراحی کلی نما به چه صورتی باشد، روی قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود. خلاقیت و نوآوری های ترکیبی در طراحی نما به سبک مدرن امری ضروریست . ۱ – تزئینات بسیار ساده که در آن اتصالات به طور کاملا واضح در کنار یکدیگر قرار میگیرند .  Th is ​data has been done by behsaznama᠎ C onte​nt Generator Demov᠎ersi on.

تکنولوژی مدرن و مصالح ساختمانی در کنار کمی نوآوری میتواند منجر به ایجاد یک پروژه ساخت و ساز زیبا و بدیع شود.اجرای نمای اسپایدر یکی از انواع نماهای ساختمان است که توسط تیم ما قابل اجرا است. Elbphilharmonie Hamburg طراحی شده توسط Herzog & De Meuron یک مرکز فرهنگی و سالن کنسرت است که در کنار یک ساختمان انبار قدیمی و بر روی آب ساخته شده است . علم مهندسی نما روز به روز در حال پیشرفت است و شرکت ما همواره تلاش دارد از بروزترین اطلاعات موجود در زمینه طراحی و اجرای نمای خشک و مدرن، برای افزایش کیفیت و زیبایی پروژههای مشتریان خود استفاده کند. همچنین در طراحی نما مدرن خلاقیت حرف اول را میزند شما به راحتی میتوانید طراحی خود را سفارشی سازی کنید و با حجم دهی های ترکیبی به ایده های خود جان ببخشید . در واقع طراحی نوع سبک و ماهیت نما یک ساختمان نقش بسیار مهمی در جذب مخاطبین دارد . شنیدن اینکه Adjaye Associates برنده مسابقه برای طراحی نمای مدرن موزه ملی اسمتسونیان تاریخ و فرهنگ امریکایی-افریقایی در واشنگتون شده که نمای مدرن آن شما را حیرت زده میکند تعجب برانگیز نباشد چرا که در این نمای ساختمانی بی نظیر و پر از جزئیات که از ملیله دوزی برنزی رنگ که بسیار خیره کننده است استفاده شده که نمای این ساختمان را تشکیل داده است.

᠎This conte​nt was writt en by behsaznama Co᠎nt​ent ​Ge​ne ra᠎tor DEMO᠎.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نصاب نمای سرامیک خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید