9 سریع داستان شما نمی دانستم درباره اجرای نما

قلاب های آلومینیومی به روکش نما متصل میشود، و در نهایت از قلاب های قلاویز برای رگلاژ کردن به رانر های آلومینیومی استفاده میشود. سنگ های طبیعی طی یک و یا چند مرحل دگردیسی در طبقات داخلی زمین و تحت دمای درونی زمین که تقریبا ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد می باشد کاملا ذوب می شوند که اگر سریع سرد شوند به صخره های آتشفشانی و اگر به آرامی سرد شوند به صخره های آذرین تبدیل می شوند. نمای سرامیکی خشک یا سنگ نمای خشک یکی از به روزترین نماهای ساختمان در جهان است که با روش نصب خشک اجرا می شود. امروز افراد با در اولویت قرار دادن متریال ها و مصالح مدرن و پیشرفته سعی بر آن دارند از لوکس ترین و مدرن ترین سیستم های نمای ساختمان در جهان برخوردار شوند که در این خصوص می توان گفت بر اساس نوع کاربری ساختمان و شرایط اقلیمی مربوط بایستی مناسب ترین و پرکارایی ترین گزینه را در اولویت خود قرار داد برای مثال منطقه را از نظر عوامل طبیعی چون زلزله و طوفان های موسمی مورد بررسی قرار داده و با توجه به ویژگی ها و قابلیت های هر یک از نماهای ساختمانی ایده آل ترین انتخاب را داشته باشید.

زمان را هدر ندهید! 5 حقایق برای شروع سرامیک نمای خشک

یکی از دلایل آن این است که در سال های اخیر آجر یکی از ارزان ترین متریال در به خاطر نوسازی شهر مشهد به حساب می آید. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک از دیگر نماها به مراتب کمتر است و به ویژه در پروژههای ساختمان بزرگ باعث کاهش هزینههای ساخت میشود. لایه محافظی که روی دیوار و قسمتهای دیگر استفاده میشود، باید به دقت کنترل و بازبینی شود. سرامیک ها بعد از تجهیز به کلیپس ،بر روی ریلهای آلومینیومی قرار می گیرند که جهت تثبیت و عدم لغزش سرامیک روی ریل ها از لاستیک های EPDM در محل اتصال سرامیک به ریل آلومینیومی اتصالات نمای خشک استفاده می شود. در دهه های اخیر پدیده های شدید آب و هوایی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است؛ در نتیجه، آماده سازی خانه در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و محافظت اصولی از دیوارها بسیار مهم است. گروه تخصصی آرشیدسک پیشرو در طراحی نما متشکل از تیم طراحی حرفه ای و متخصص با ارائه قیمت اصولی نما مدرن آماده است تا طرح شما را منطبق بر آخرین متد روز انجام دهد. توسعه روزافزون تولید محصولات مختلف، جهت استفاده در نمای ساختمان و استفاده طراحان از مصالح نوین در اجرای نما از طرفی و محدودیت های روش ملاتی اجرای نما از طرف دیگر، باعث شده نیاز به استفاده از اتصالات خشک در نمای ساختمان هر روز بیشتر از قبل احساس شود.

اشکال روشن و ساده ترکیب اساسی ساختمان های مدرن است. یکی دیگر که بیشتر در ساختمان های تجاری و اداری استفاده می شود آلومینیوم کامپوزیت می باشد که در صنعت نمای مدرن ساختمان به صورت گسترده ای از این نمونه نما استفاده می شود و می توان گفت که به خصوص در نمای تجاری ساختمان ها از این شیوه استفاده می شود. شرکت های خدماتی در زمینه اجرای لوکس ترین و شیک ترین انواع نماهای ساختمانی به فعالیت مشغول می باشند که کارفرمایان می توانند با ورود به وب سایت رسمی آرمن طرح و نما از امکانات و خدمات با کیفیت و محبوب برخوردار شوند و با مشاهده نمونه کارهای اجرایی بهترین انتخاب را از میان انواع سیستم های نما داشته باشند. کنترل شاقولی و تراز بودن زیرسازی نما، از دیگر نکات اجرایی آن می باشد که در صورت عدم رعایت آن میتواند منجر به دوباره کاری و هزینه های فراوانی گردد. نمای دو پوسته از پرطرفدارترین و رایج ترین انواع سیستم های نما بوده که با پیدایش به صورت چشم برهم زنی در سراسر نقاط دنیا رایج و پیشرفت کرد. شرکت آکاد، ارائه کننده بهترین سیستم های نمای مدرن ساختمان می باشد که کلیه خدمات را از ۰ تا ۱۰۰ به صورت کامل به مشتریان در سراسر کشور ارائه می کند.

شرکت های نمای خشک

مصالح مورد استفاده در نمای ویلای سنتی، آجر، سنگ، گچ و سیمان و حتی در نوع بسیار محلی در غالب سبک های روستایی استفاده از نمای کاهگلی است. در مرحله بعد سرامیک ها از طریق کلیپس بر روی ریل مستقر میشوند. سپس سرامیک ها از طریق کلمپ بر روی ریل مستقر شده و به وسیله پیچی که بر روی کلمپ تعبیه شده است در محل خود رگلاژ می شوند. چار چوبی که انتخاب می شود باید از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشد. این نمونه از سرامیک امروزه در طراحی سیستم نمای خشک بسیار مورد توجه قرار می گیرد و به دلیل عدم نفوذ پذیری و فرآیند ویژه تولید، استحکام بسیار بالایی را دارا می باشد. براي ایجاد هماهنگی بین رنگ ماده مخصوص بندکشی با رنگ اصلی قطعات مورد بندکشی، توصیه میشود که خمیرآماده شده را با رنگ اصلی کاملا مخلوط کرد براي اطمینان بیشتر توصیه میشود مقداري از ماده بندکشی را که با رنگ اصلی مخلوط شده در لایه نازك به عنوان نمونه کار اجرا نموده تا پس از خشک شدن رنگ واقعی آن رامشخص نمود. این نمونه از سرامیک ها به عنوان سنگ مصنوعی نیز شناخته می شوند. براي ملاتهاي ضخیم میتوان مقداري سیمان و خاك سنگ درمخلوط چسب سرامیک اضافه شود. Conte᠎nt w as c᠎reated with the help of behsaznama C᠎on te​nt Gener ator DE MO.

دیدگاهتان را بنویسید