9 راه برای رسیدن به نمای خشک شما

جداسازی با لاستیک نقش لرزه گیر نما را دارد. برای نصب این هندریل ها باید پروفیل هایی از جنس استیل، آلومینیوم و آهن را ترکیب کرده و با یراقی خاص شیشه های سکریتی( 8 و 10 میلی متری) را به آن متصل می کنند. در این سیستم جهت اجرای زیرسازی فلزی بر اساس طرح اجرایی آماده شده با توجه به نیاز و محاسبات انجام شده وزن طرح اجرایی تهیه شده ، ابعاد پروفیل های فلزی در کمربندی ها و همچنین در سازه استراکچری فلزی زیر محاسبه میشود. مطالب مربوط: نمای ساختمان، 5 پوشش فلزی مدرن! هزینه ۴ ستون فلزی به صورت تقریبی از ۸۰۰ هزار تا ۲ میلیون تومان است. هزینه تقریبی خرید هر متر مربع شیشه ی آلاچیق از ۲۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار تومان است. در هر قسمت برای نصب شیشه ، هر یک متر الی یک متر و بیست سانتی متر دو پایه اسپیگتی نیاز است و اگر طول شیشه های به کار رفته افزایش یابد، پایه های اسپیگتی بیشتری مورد استفاده قرار می گیرند. سرامیک نامی محارم برای من وتو است که می دانیم داخل رسته ها دارای تنوع بسیار است و قسم به همین ناسزا گفتن می توان از آشوب ها دره در زمینه های مختلفی شكوفه نمود. This conte nt was done by behsaznama Con​tent Gener ator DE MO​.

مجری نمای سرامیک خشک

عوامل موثر بر انتخاب سنگ ابتدا توجه به کاربرد آن در ساختمان می باشد و پس از آن می توان به عواملی مانند دوام،آنالیز فیزیکی و شیمیایی سنگ،رنگ سنگ و قیمت سنگ اشاره نمود. متریال زیرسازی با مصالح نمای خشک به گونه ای انتخاب شود که از لحاظ شیمیایی با یکدیگر مغایرت نداشته باشند. نما ظاهر و منظره خارجی هر ساختمان میباشد و نمای ساختمان بازتاب دهندۀ سلیقه، علایق مردم شهر است که باید آن را نسبت به شرایط محیطی شهرتان مانند آب و هوا، باد و طوفان، زلزله، میزان آلایندههای هوا در مناطق مختلف، آن را انتخاب کنید. داخل باب اول ابتدا باید صحن را از هر شيوه آلودگی پاک کنید. در ادامه نکات مهمی که تیم اجرا کننده باید در زمان اجرای نمای سرامیک خشک بدان توجه کند را بررسی میکنیم. وجود هندریل در ساختمان های چند طبقه ای که پنجره دارای درب های بلند و رو به خیابان های اصلی بوده گزینه مناسبی است زیرا با باز کردن پنجره به عنوان حفاظی جلوی آن قرار دارد و از خطر سقوط جلوگیری می کند.

نمای کرتین وال شیشه ای در انواع گوناگونی تولید میشود که میتوان به دو گروه اصلی آن یعنی سیستم یونیتایز و سیستم لامل اشاره کرد. پس از انجام بازدیدتوسط مهندسین گروه آلفا و مشاوره ، برآورد قیمت به صورت پیش فاکتور ارسال و طراحی نما ( در صورت نیاز ) انجام شده و تقدیم حضور میگردد. به دلیل راحتی و سریع بودن نصب هندریل شیشه ای نیاز به مهارت های سخت و پیچیده ای مثل جوش دادن نرده ها نبوده و تمام کار با پیچ و گیره های مخصوصی که برای آن طراحی شده انجام می گیرد. یکی از سریع ترین روش اجرایی هندریل ها استفاده از اسپیگت هاست و جز ساده ترین نمونه ها می باشد. برای ساخت پایه آلاچیق ها معمولا از بتن و آجر استفاده می شود که می توان در آخر کار از هر متریال دیگری مانند سنگ، برای نماکاری استفاده کرد. هزینه خرید هر متر مربع کف پوش چوبی با مقاومت بالا از ۲۵۰ هزار تا ۵۵۰ هزار تومان است. از آنجایی که جنس هندریل در مدل های ذکر از فها می باشد دوام بیشتری داشته و در صورت خراب شدن هزینه های تعویض و یا تعمیر آن نسبت به نرده چوبی و سنگی کم تر خواهد بود.

نه ترفندها درباره کرتین وال شما می‌خواهید می دانستی زودتر

با توجه به کاربرد و محل های نصب نرده شیشه ای، نوع پیاده سازی آن متفاوت خواهد بود. پایه های به کار رفته برای نصب شیشه به نرده قائم نیست و ظاهر نما به شکل نردهایی با شیشه های سرتاسری است. مثلا ساخت شیشه های دو جداره و سه جداره باعث شده تا شیشه ها استحکام بیشتری داشته باشند و برای اجرای هندریل شیشه ای مواردی مانند شکستن شیشه به هنگام نصب، برخورد شی و غیره رخ ندهد. دفتر مهندسی آلفا به عنوان یکی از دفاتر مهندسی معتبر با سابقه ای درخشان در سال ۱۳۸۶ با مدیریت مهندس سلاماتی ، فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات طراحی ، اجرا و نظارت نماهای کامپوزیت ، کرتین وال و سرامیک خشک ساختمان های اداری ، تجاری و مسکونی آغاز نموده است . این قابلیت در بسیاری از انواع نماهای دیگر وجود ندارد و در صورت آسیب دیدن قسمتی از نما مجبور به تقبل هزینه ی زیادی برای تعویض کامل آن خواهید شد. اجرای هندریل شیشه ای به کمک پایه های شیشه گیر در مقایسه با انواع دیگر هزینه پیاده سازی کمتری دارد.

شرکت های نمای خشک چگونه زندگی ما را در 2023 تغییر داد

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اتصالات نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید