8 عصر جدید راه‌ها به اجرای نما

چیزهایی که باید به به آن ها دقت شود شامل نوع ساختمان، مواد مورد استفاده در نما و الزاماتی چون عایق بندی. نمای آجری سبک است و به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارد، به راحتی نصب می­شود و سیستم عایق بندی خوبی ایجاد می­کند. در حال حاضر انواع گوناگونی از سیستم های نمای خشک مورد استفاده قرار گرفته می­شود. به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط شرکت رونین پارس با پیشینه ای بیش از 15 سال اجرا می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند. تولید صنعتی مصالح مصرفی با تولید صنعتی مقاطع زیرسازی نما اعم از پروفیل های آهنی، آلومینیومی یا گالوانیزه و استیل و همچنین مصالح رویه نما، قطعا امکان خطای انسانی در بخش های مختلف اعم از درصد اختلاط ملات و … 60 بشکل استاندارد تولید می شود ولی قابلیت برش در ابعاد مختلف را نیز داراست.امکان اجرای سیستم های نمایان و غیرنمایان در استانداردهای بالای جهانی توسط این سرامیک وجود داشته بعلاوه تمامی دیتیل هایی که توسط سرامیک مجوف در سیستم های نمایان وغیرنمایان اجرا می شود می تواند توسط سرامیک توپرنیز اجرایی گردد. ᠎C᠎on tent was c​re​ated by  behsaznama Cont en t  Generator DEMO.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

این روش مطمئن ترین ، ارزان ترین و راحت ترین سیستم نصب سرامیک به روش خشک می باشد .در زیرسازی کاراز ریل های آلومینیومی استفاده می شود، ابتدا سرامیک ها به قطعات کلیپس مجهز می شوند، جنس این قطعات استیل بوده و به دلیل قابل رویت بودن در ظاهر نما معمولا دارای رنگی مشابه با سرامیک ها هستند. 4. اجراهم به صورت قابل رویت(VISIBLE) و هم به صورت مخفی( INVISIBLE). مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان ایران ( عایق حرارتی و صوتی مناسبی را در نظر گرفت و به راحتی نصب نمود و حتی از این فضا می توان برای عبور سیستم تأسیسات مکانیکی و برقی نیز استفاده نمود. سیستم نمای بتن در ساختمان های صنعتی که باید استقامت داشته باشند بکار می­رود. در این مقاله از نمای ساختمان ویلایی کوچک تا تصاویری که برای نمای ویلاهای شمال مناسب هستند را جمع آوری کردهایم. برای مثال اگر طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک به صورتی در نظر گرفته شود که درب پارکینگ کوچک باشد، ممکن است برای ساختمانهای با تعداد نفرات و ظرفیت بالا مشکل ایجاد کند. به عنوان مثال این امکان وجود دارد که قبل از نصب نمای اصلی صفحه ای نازک که از ایجاد نم و رطوبت جلوگیری میکند نصب شود.

حفره تخلیه هوا دما را تنظیم میکند و کمک میکند تا ساختمان مصرف بهینه انرژی داشته باشد. 5. تجهیزات ساختمانی را پنهان میکند. هر کجا که یک دید مناسب وجود دارد، ستون های آجر از یکدیگر فاصله می گیرند و دیدگاه جذاب را شکل می دهند. از واشرهای پلاستیکی مقاوم در برابر ضربه بین بست و مصالح غیر مشابه ( مانند فولاد یا مصالح سیمانی یا ریل های آلومینیومی ) برای جلوگیری از واکنش های گالوانیک و تراز کردن و همسطح کردن بست، استفاده می شود. هماهنگی رفتار مصالح در مقابل تغییرات دمایی سال هاست که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان توسط افراد فاقد آموزش های لازم با ملات ماسه و سیمان صورت می گیرد که جدای از تحمیل وزن بالایی به ساختمان که با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمان ها در برابر نیروی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمان ها با توجه به متفاوت بودن ضریب انتقال حرارتی و همچنین متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض بخش ملات پشت سنگ یا سرامیک و … نماهای آجری بهترین گزینه برای ایجاد طرح و ظاهر متفاوت و خاص مناسب می باشد. تکنولوژی مدرن و مصالح ساختمانی در کنار کمی نوآوری میتواند منجر به ایجاد یک پروژه ساخت و ساز زیبا و بدیع شود.اجرای نمای اسپایدر یکی از انواع نماهای ساختمان است که توسط تیم ما قابل اجرا است.

این محصول از تکنولوژی موجود در طبیعت الگوبرداری شده و رفتاری مانند اثر آب گریزی برگ گل نیلوفر آبی را دارد. پرس گرانول های تولیدی با درصد رطوبت خاص از مهمترین مسئله های بالا رفتن استحکام و دیگر ویژگی های برتر محصول پرسلانی می باشد. آنها بهخوبی با طیف وسیعی از طرحها سازگار هستند و در ترکیبهای منحصربهفرد با مواد دیگر استفاده میشوند. با توجه به قیمت بالای سنگ و وزن زیاد آن، استفاده از سرامیک در نمای ساختمان رواج پیدا کرده است. این چسب بر پایه سیمان تولید میشود و در مقابل رطوبت و آب کاملاً مقاوم میباشد مواد موجود در چسب کاشی و سرامیک پودري قدرت انعطاف پذیري زیادي به آن خواهد داد و ضمناً باعث چسبندگی بیشتر میشود. سرامیک ماده ای به شدت مقاوم است که دوام بالایی را نسبت بقیه مواد نشان میدهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد طراحی و قیمت اجرای نمای سرامیک خشک با کارشناسان ما تماس بگیرید. یعنی تحمیل هزینه ای اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در انتهای کار با توجه به عمر مفید کارهای دوغابی ۱۵ سال می باشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را تخریب نمود و این بدان معنی است که اگر هزینه ای – که حدود ۱۰ برای اجرای نماهای دوغابی صرف می شود بعد از اتمام کار ساختمان، باید بصورت کامل آن را مستهلک شده تلقی کرد .

قیمت سنگ نمای خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نمای مدرن بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید