8 راه‌هایی که توییتر بدون اطلاع من، اجرای نما من را نابود کرد

در طراحی نما آجر به عنوان محور اصلی ساخت و ساز، با هدف زمین ساختی و بیان زیبایی شناسی به کار رفته است. نکته بسیار مهم دیگری که در جلب نظر سازندگان در سال های اخیر بسیار موثر بوده است این می باشد که این بتن ها را می توان به صورت سفارشی با طرح و ابعاد خاص برای پروژه ها براساس طراحی آرشیتکت به صورت پیش ساخته تولید و اجرا نمود ، و همین امر موجب شده تا طراحان و سازندگان برای طراحی و نقشه کشی دچار محدودیت نباشند و بتوانند کار خود را به بهترین شکل ممکن و به سرعت پیش ببرند. ۴- قیمت تمام شده این محصول به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای ساخت آن که از نوع سرامیک های اکسترودی با شکل ویژه محسوب می گردند بیشتر می شود. دلیل این که به این نوع سرامیک، سرامیک خشک می گویند، این است که قابلیت جذب رطوبت در آن به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرده.

نصاب نمای خشک

کاهش زمان اجرا: برخلاف تصور عمومی که وجود دارد، اجرای نمای خشک پیچیدگی کمتری در مقایسه با نماهای سنتی دارد و در زمان کوتاهتری انجام میشود. در این صورت میتوانید نمای بیرونی ساختمان ویلایی را به سلیقه خود به معماران سفارش دهید تا برای شما طراحی دقیق و کارشناسانهای را انجام دهند. تا انتهای مقاله نمای خشک در ساختمان همراه ما باشید. با ما در این مطلب از کاشیران همراه باشید تا با نمای خشک پرسلانی بیشتر آشنا شویم. در این مقاله همراه بساز و بچین باشید تا با هم تصاویری از نمای ویلاهای یک طبقه، ساختمانهای مسکونی همکف و نمای سرامیکی را بررسی کنیم. در زمان دوغاب کاری و به اصطلاح ریختن ملات سیمانی مورد نظر باید مراحل دوغاب ریزی به آرامی انجام شود تا سیمان کمی از آب خود را از دست بدهند و سفت تر شود همچنین میزان روان بودن ملات در این مرحله بسیار مهم است . جهت انجام خدمات و اجرای انواع نما، همچنین تعویض پنجره و شیشه ها، از جمله شیشه کرکره ای با ما در ارتباط باشید. یعنی تحمیل هزینه ای اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در انتهای کار با توجه به عمر مفید کارهای دوغابی ۱۵ سال می باشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را تخریب نمود و این بدان معنی است که اگر هزینه ای – که حدود ۱۰ برای اجرای نماهای دوغابی صرف می شود بعد از اتمام کار ساختمان، باید بصورت کامل آن را مستهلک شده تلقی کرد .

شرکت طراح و مجری نمای خشک

در این روش که توسط شرکتی ترکیه ای با همین نام ابداع شده است اتصالات از روی کار مشاهده نمی شود. از این رو در تعمیرات ساختمان باید به نماسازی ساختمان اهمیت ویژه ای داده شود . همچون عایقی از رد و بدل شدن هوای گرم و سرد به داخل ساختمان جلوگیری می کند. ویژگی دیگری که بایستی برای این مصالح ساختمانی در نظر گرفت این است که آن ها بسیار مقاوم و مقاومت فشاری بالایی دارند به این دلیل که به واسطه وجود مش فلزی در داخل آن ها میتوانند وزن بالایی را تحمل کنند و علاوه بر آن رفتار آنها نسبت به انبساط و انقباض بسیار مطلوب میباشد . گفتنی است که این روش نصب بسیار وقت گیر بوده و نیاز به دقت بالایی دارد. امروزه درمیان محصولات رایج جهت پوشش سطوح وسیع، کاشی پرسلانی به عنوان یک کاشی بدون لعاب و یا لعابدار باپخت دمابالا وتخلخل پایین وجذب آب کمتراز 5/. درصدازاهمیت بالایی برخورداربوده وحجم تولید آن نیز روزبروز بیشتر میشود. سرامیک پرسلانی زیر مجموعه ای از تایل های سرامیکی هستند، با این تفاوت که در دمای بالاتری نسبت به تایل های رایج پخته و با فشار زیاد و به 2 روش اکسترودی و پرسی تولید می شوند. This post was w ri​tten  by behsaznama  Con te᠎nt G​ener at​or D​em ov᠎er sion .

نمای خشک در ایران

دیگر مزیت چشمگیر این مصالح این است که رنگ غیر یکسان و متغیری دارند و با متریال های دیگه بسیار هارمونی دارند و این بخاطر داشتند رنگ خنثی در این متریال میباشد از طرف دیگر بر اساس سفارش مشتری قابلیت تولید با رنگ و یا رنگ یکدست نیز ممکن است و این امر باعث شده تا فضایی جذاب و زیبا را برای طراحان و ساختمان سازان ایجاد نماید. اما نکته ای که وجود دارد این است که این انتخاب به طور قطع بی دلیل نیست و مزیت های فراوانی برای افراد خریدار به دنبال دارد. رنگ بتن اکسپوز از آن دسته از مزیت هایی است که برای این محصول معرفی می نمایند. استفاده بتن اکسپوز امروزه به یک امر مهم در ساختمان سازی بدل شده است. علت آن این است که این متریال می تواند با قرار گرفتن در کنار رنگ های گرم باعث متعادل سازی فضا و ایجاد کنتراست شده و در نتیجه دکوراسیون فضای مورد نظر را به صورت ویژه ای دل انگیز و زیبا کند برای خواندن بیشتر راجب رنگ های بتن اکسپوز به مقاله دنیای رنگهای بتن اکسپوز مراجعه بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید