5 ایده‌های شیک برای نمای خشک شما

برای مثال ریختن نما در اثر عوامل متفاوتی در اجرای نمای ملاتی، یکی از مشکلات رایج این روش بود. شکستن بخش ها با مخلوط کردن خطوط افقی و عمودی و آزمایش با عرض های مختلف و الگوهای چند جهت این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید یک طراحی خلاقانه و بی نظیر داشته باشید. اولین بار نمای خشک در سال ۷۰ میلادی توسط آمریکایی ها مورد استفاده قرار گرفت و علت آن هم این بود که این نوع نما در مقابل وزش شدید باد مقاوم تر بوده و امکان سقوط آن از فروش تجهیزات نمای خشک نما کمتر است. روش نمای خشک نمایان و روش نمای خشک نامشهود. استفاده کرد. زیرساخت پروفیل های عمودی در فرآیند اجرای نمای خشک ساختمان اساسی و مهم است، زیرا هنگام جدا کردن پانل ها از ساختمان، گردش هوا را در پشت آن ها تسهیل می کند. امروز افتخار داریم که بگوییم شرکت نویان نما پس از گذشت یک دهه فعالیت مستمر با فراز و نشیب ها و پیشرفتهای متفاوت ، وهمچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بر پایه درک فنی متخصصین و شاغلین مجموعه، توانسته است با جلب رضایت مشتریان، یار و همراه شما در پروژه های ساختمانی باشد و تجربه ای درخشان در ایفای تعهدات خود به عنوان یک شرکت مطرح پیمانکاری داشته و توانسته است ظرفیت های بالای خود را در در عرصه های اجرای نمای خشک شامل: سرامیک خشک،سنگ خشک،نمای کرتین وال،نمای کامپوزیت،نمای سمنت برد،نمای استرچ متال،درب و پنجره های آلومنیومی و لوور ثابت کند. Article was creat᠎ed wi᠎th the ​help of behsaznama Con​te᠎nt G ener​ator Dem᠎oversion !

شما از ما تشکر خواهید کرد – 9 نکاتی درباره کرتین وال که باید بدانید

پرسلانها دوام و مقاومت بالایی دارند که در اجرای نمای خشک سرامیک پرسلانی باعث می شود پس از گذشت چندین سال پوششی جذاب و زیبا داشته باشند. به همین دلیل هم برای پروژه ها و ساختمان های مرتفع بسیار سریع و آسان تر از سایر نماها مانند نمای آجری می توان نمای خشک را نصب کرد. نمای خشک از لایه های متعددی تشکیل شده است که شامل پوسته بیرونی، فضای داخلی تهویه پذیر، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان می شود که همه لایه ها به وسیله سازه های فولادی و آلومینیومی، به سازه ساختمان متصل شده اند. در ابتدا باید به این موضوع توجه داشت که نوع کاربری ساختمان نقش بسار مهمی در انتخاب نوع متریال دارد به عنوان مثال برای نمای ساختمان های اداری متریال خشک و مدرن مثل: نمای کامپوزیت، نمای سرامیک، نمای کرتین وال، نمای فریم لس، نمای بتن اکسپوز، نمای لوور، نمای ترموود و… ترکیب نمای مدرن روی پوسته کلاسیک از جمله مشخصه این سبک نماست .استفاده ار نمای سنگ تراوورتن عباس آباد و بهره گیری از ریتم های عمودی دید بصری فوق العاده ایی را به این ساختمان افزوده است.

نمای اف ار سی که جزء مصالح نوین در نماست. معمولا مهندسان و نماکاران از این نوع مصالح در نمای ساختمان، دیوارهای داخلی و خارجی، کف و سقف استفاده میکنند. این نمای نقشه معماری منزل در زمینی به طول 24 و عرض 10.5 طراحی شده; پکیج این محصول به صورت کامل است; یعنی علاوه بر نما و نقشه های معماری دکوراسیون هم به همراه آن ارائه شده .پیشنهاد می کنم از این محصول دیدن کنید. این نما مربوط به نقشه ویلایی دو طبقه است که در زمینی به مساحت 25×16 طراحی شده.پروژه این نمای زیبا به همراه دکوراسیون ارائه شده . این نمای مدرن یکی از انواع نمای ساختمان ویلایی و جزء زیباترین نماها است.ریتم های افقی و عمودی به همراه متریال های مختلف از جنس سنگ و آجر که در آن بکار رفته ویو فوق العاده ای به آن داده; و چشم هر بیننده ای را تسخیر خود می کند.پلان و نمای ساختمان را کلیک کنید تا جرئیات بیشتر درباره محصول را ببینید. نمای ساختمانی با طراحی دوبلکس در زمینی به مساحت 440 متری به همراه فایل کامل نقشه معماری و نمای ساختمان می باشد.نقشه ساختمان دوبلکس را در سایت ما می توانید مشاهده کنید. نما مربوط به یک ساختمان سه طبقه است که توسط خانه معمار طراحی شده و استفاده از سنگ سفید عباس آباد زیبایی این نما را دو چندان کرده.جهت دانلود پلان معماری می توانید کلیک کنید.

نمای بیرونی را می بینید که در سایت پلان در زمینی با موقعیت عالی واقع شده است.این نقشه ویلایی یک طبقه که به صورت باغ شهری طراحی شده دارای طراحی فضای لندسکیپ نیر هست . یکی از مسائلی که می بایست در مورد نحوه اجرای نمای سرامیک خشکبدانیم این است که نمای سرامیک پرسلانی دارای کلاس 0 در آتش بندی می باشند. نمای خارجی این نقشه اتوکد معماری با سنگهای یکدست سفید کار شده و در زمینی به مساحت 300 متر مربع طراحی شده و دارای دو طبقه می باشد .جزییات بیشتر درباره این پروژه در در سایت خانه معمار مشاهده کنید. در طراحی نمای این پروژه طراحان از کرکره های چوبی استفاده کرده تا فضای داخلی از نور خورشید در طول روز بهره مند گشته و به علاوه در مصرف انرژی صرفه جویی شود. به علاوه استفاده از شیشه رنگی در این پروژه برای اولین بار در نمای ساختمان به کار رفته است که همانند کمربندی روی نمای ساختمان خود نمایی می کند. یکی از روشهای قدیمی نصب آجر، استفاده از ملات و روش جدید استفاده از ریلهای فلزی برای اتصال میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید