4 نکاتی درباره قیمت نمای خشک شما می‌توانید t استطاعت مالی از دست دادن

فضای تهویه: فضایی خالی است بین نما و بدنه ساختمان که از انتقال رطوبت به ساختمان جلوگیری می کند. پس از گذشت سالها و در صورت تخریب ساختمان، میتوان این پنلها و مصالح را جمع آوری کرد و مجدداً در ساختمان دیگری مورد استفاده قرار داد. مصالح و موادی که در طراحی و اجرای نمای خشک سرامیک مورد استفاده قرار میگیرند، دارای تنوع بالایی هستند. سرامیک فول بادی به سرامیک های اطلاق می شود که میزان جذب رطوبت آن ها کمتر از یک درصد بوده و در نتیجه در برابر یخبندان مقاومت بسیار بالایی دارند. چهارچوب نما باید در مورد تغییرات دمای محیط، رطوبت و بارانهای اسیدی تا حد زیادی مقاوم باشد. سرامیک پرچلین به خوبی در مقابل نفوذ رطوبت مقاومت میکند و علاوه بر این خود استحکام بالایی دارد، با جلوگیری از نفوذ رطوبت، از کاهش مقاومت المانهای ساختمان در مقابل زنگ زدگی و نفوذ رطوبت جلوگیری میکند. این سرامیک ها در برابر مواد خورنده ی اسیدی و بازی، مواد شوینده بسیار مقاوم بوده و ثبوت رنگ خود را در برابر این مواد به خوبی حفظ می کنند. هماهنگی رفتار مصالح در مقابل تغییرات دمایی سال هاست که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان توسط افراد فاقد آموزش های لازم با ملات ماسه و سیمان صورت می گیرد که جدای از تحمیل وزن بالایی به ساختمان که با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمان ها در برابر نیروی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمان ها با توجه به متفاوت بودن ضریب انتقال حرارتی و همچنین متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض بخش ملات پشت سنگ یا سرامیک و … Po​st was cre ated ​by behsaznama Con tent G en erat​or DEMO​.

سرامیک متفاوت خواهد بود.

روش نصب نمایان (VISIBLE): در این روش تایل های سرامیک خشک پرسلانی با کلیپس، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی می شود. با پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن معماری، صنعت دکوراسیون و ساختمان، نمای ساختمان و روش های اجرای آن هم دستخوش تغییراتی شده اند. این مزیت نمای خشک ساختمان آجری در مواقع زلزله و حوادث طبیعی بسیار اهمیت دارد و نخاله کمتری را تولید میکند، به طوری که در هر متر مربع حدود ۸۰ کیلوگرم از وزن نمای ساختمان کم میشود. اما خواست کارفرمای پروژه استفاده از حداکثر نور طبیعی و نمای شفاف و طرحی مدرن بود. در صورت استفاده از هر کدام از این متریالها قیمت نمای خشک سرامیک متفاوت خواهد بود. بعنوان مثال ریختن نما در اثر عوامل مختلف در اجرای نما بصورت ملاتی، یکی از مشکلات رایج این روش بود. به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط شرکت رونین پارس با پیشینه ای بیش از 15 سال اجرا می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند.

آیا زمان گفتن اضافی درباره روش اجرای نمای خشک است؟

از مصالح رایج تر برای اجرای نمای خشک می توان به تایل سرامیک خشک پرسلانی، ورق کامپوزیت، کرتین وال ها، تایل مصالح نمای خشک تراکوتا و … در همه روش های نصب خشک سرامیک امکان استفاده از لایه عایق مابین پوسته سرامیکی و دیواره پیرامونی وجود دارد. در این روش قطعات و ابزار بصورت نمایان و قابل رویت هستند. همچنین در مدل های مختلف نصب بسته به نقشه های موجود ممکن است که یک روش از روش دیگر ارزانتر شود در صورتی که در ساختمان دیگر ممکن است همان نما گرانتر شود. تناقض سبک نمای ساختمان با ساختمانهای اطراف مخاطرهآمیز است و میتواند باعث حواسپرتی شود. استفاده از این محصول امکان تهویه هوا را به وجود می آورد و با طراحی خاصی که شده است امکان گردش هوا به راحتی در بین دو لایه میسر می باشد. ظرفیت اسمی شرکت ۷۰۰ تن در سال بوده و هم اکنون ۶۵ درصد ظرفیت تولید داریم البته باید تاکید کرد که در دو مسیر کلی برای توسعه برنامهریزی شده، نخست توسعه محصول و بازار و دوم توسعه مباحث سخت افزاری است پیش بینی شده بتوانیم صنعت تولید درب و پنجره را به صنایع بالادستی ارتقا داده و در زمینه اکسترود رنگ و غیره ورود کنیم.

اجرای نمای خشک در ایران

ظرفیت تولید شرکت چه میزان است؟ قیمت سرامیک پرسلانی ازمتری ۵۰۰،۰۰۰ ریال تا متری ۸،۰۰۰،۰۰۰ ریال است قیمت اجرای سرامیک خشک با تمامی لوازم از صفر تا صد از متری۳،۸۰۰،۰۰۰ تا ۵،۵۰۰،۰۰۰ ریال است که منطبق با طرح دقیقا بررسی می شود. مهمترین مزیت انواع سرامیک خشک نما، قابل بازیافت بودن آن است. از مزایای مهم نمای سرامیک خشک علاوه بر دتایل اجرای سرامیک خشک، اینکه در نصب نمای خشک سرامیک از هیچ نوع ملات سیمانی استفاده نمیشود. نمای خشک سرامیک یافول بادی معروف از معروفترین انواع سرامیک خشک است که میزان جذب رطوبتی کمتر از یک درصد داشته و در برابر یخبندان مقاومت بسیار بالایی دارد. در بعضی مناطق باران زیادی می بارد و بعضی نیز آبوهوایی خشک دارند، همچنین یکسری از مناطق دارای آبوهوایی کوهستانی بوده و مواردی نیز دارای آبوهوایی شرجی و مرطوب هستند. شاید بعضی افراد بدنبال قیمت حدودی اجرای نمای خشک ساختمان به دنبال عدد و رقم دقیق میگردند توصیه ما به این افراد این است که به منظور مشاوره نمای خشک و برآورد هزینه، با کارشناسان متخصص این امر در سایت آراز زرین ماندگار در ارتباط باشید. همین خطرات باعث میشود که بعضی از ساکنان درصورت مشاهدۀ این فرسودگیها، تصمیم به نقل مکان و اسبابکشی بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید