4 راه‌هایی که کرتین وال به شما کمک می‌کند تجارت بیشتری داشته باشید.

در طراحی نما امکان استفاده از تلفیق دو یا تعدادی حجم وجود دارد. متریال کامپوزیت آلومینیوم یک مصالح کاملا مدرن می باشد و تنوع رنگی دارد و به راحتی امکان اجرای نقش ها و نماهای مدرن با خطوط شکسته یا منحنی را داراست. در صورتی که معمار نیستید و تمایل دارید نمای بیرونی ساختمان خود را حرفه ای طراحی کنید و یا بهترین طرح را انتخاب نمایید، باید قوانینی که یک معمار طی طراحی نما لحاظ می کند را به کار گیرید. همانند زمانی که برای نقاشی رنگ و روغن، دیوارها را زیرسازی (ماستیک) می کنیم، برای اجرای کاغذ دیواری هم سطوح دیوار ها باید عاری از هرگونه ترک، سوراخ، شکستگی و ناصافی باشد. این بنا که در ریاض عربستان ساخته شده است نمونه ای از نمای مدرن میباشد که به طرز ماهرانه ای تعادل بین سطوح جامد و شفاف را با استفاده از خطوط واضح، حفظ کرده و به زیبایی با بقیه نما در تضاد است؛ ساختار زیبا با هماهنگی در چارچوب شهری در کنار تلفیق سنگ، شیشه،کامپوزیت و تراورتن شنی این نمای بیرونی را چشمگیر کرده است. نمای ساختمانها و انواع روشهای اجرای خشک و مدرن نیز تاثیر زیادی را پذیرا بوده، که باید دارای یک نظام هندسی و تعادلی پایدار و زیبا باشد.

قیمت نمای خشک

طراحی نمای مدرن ساختمان آجری باید به شکل طراحی نوآورانه و ایجاد نقش های نو و منحصربه فرد باشد. سنگ روی کابینت و اپن:سنگ روی کابینت و اپن باید در مقابل ضربه،سایش و رطوبت مقاوم بوده و تحمل وزن را داشته باشد.در ضمن بسیار مهم است که کمترین واکنش را با مواد غذایی و شوینده داشته باشد. قواره های تا خورده را با حفظ ترتیب روی هم چیده و کار نصب اولین قواره را با رسم خط شاقول روی دیوار از یک کنج مناسب آغاز می کنیم. در این حالت شیشه ها و نرده ها به صورت یک سره خواهند بود. هنگامی که در خیابان های شیکاگو قدم میزنید به دلیل ساختمان هایی با نمای مدرن و بسیار زیبا شاید بسیار سخت باشد که متوقف نشوید و مکث نکنید.استودیو باند دارای طراحی بسیار بی نظیر و چند منظوره می باشد .طراحی این ساختتمان به صورت موج دار است که رنگ سفید آن در مقابل آسمان آبی رنگ شما را مدهوش میکنند.

بنا بر این توضیحات، نمای کرتین وال نمای بیرونی سازه را از بعد زیبایی شناسی جلوه دار و زیبا می کند. با توجه به قابلیت نمای شیشه ای کرتین وال ، در استفاده از شیشه های دو جداره یا سه جداره که با توجه به نیاز پروژه از لمینت یا سکوریت یا هردو با هم میتوان استفاده کرد، در هر دو سیستم ابتدا طرح 3 بعدی اولیه تهیه و پس از نقشه برداری ، پیاده سازی و تهیه نقشه های فاز2 شاپ دراوینگ ، مدول بندی ها انجام و ابعاد پروفیل های آلومینیومی محاسبه و جهت تولید واکسترود به کارخانه ارسال میشوند. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، طراح از این مسأله استفاده نموده و تمرکز خود در طراحی نما را در جبهه ی جنوبی و غربی گذاشته و با کمی پیشآمدگی و به علاوه با استفاده از فرم نمادین شیب دار به شکلی کاملا متفاوت و مدرن که در بیش تر ساختمان های سنتی در این منطقه رایج است تنوعی در نما ایجاد کرد، به گونهای که حجمی زاویهدار بر روی مکعبی ساده قرار گرفته است.

امروزه ترکیب متریال چوب با دیگر مصالح بسیار رایج است. از آنجایی که چوب هزینه بالایی دارد، همیشه طراحی نمای چوبی بسیار شیک و گران قیمت بوده و به چشم می آید. برخی از فراورده های چوبی مانند چوب پلاست و ترموود که برای در نما استفاده می شوند از خود چوب طبیعی عمر بیشتری دارند. برای شستشو و تمیز کردن نماهای کامپوزیتی هم همانند نماهای شیشه ای از دو روش واترجت و شستشو به صورت ابر و تی و مواد شوینده استفاده می شود که در ساختمان هایی که نمای آنها کامپوزیتی می باشد پیشنهاد می شود برای تمیزی بهتر هر دو روش حتما اجرا شود. کاربرد اصلی نماهای اسپایدر در ساختمانهای تجاری و اداری می باشد. سنگ گابرو:سنگ گابرو از جمله سنگ های آذرین درونی است که بافت آن درشت بوده و رنگی تیره دارد.گابرو در رنگ های خاکستری مایل به سبز،سیاه و سبز موجود است و اگر سطح آن صیقل داده شود زیبایی بی نظیری را به تصویر خواهد کشید.این سنگ به دلیل عدم آسیب در برابر هوازدگی،برای کفپوش و نمای خارجی ساختمان مناسب است.سنگ گابرو با جذابیت خاص خود برای ساخت کانتر آشپزخانه و کاشی گزینه ای ایده آل است و هم در دکوراسیون داخلی و هم نمای خارجی کاربرد دارد. Post w as gener᠎ated by behsaznama C᠎onte᠎nt Generator ​DEMO.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نمای مدرن لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید