3 راه برای بهبود اجرای نما

این نوع از نما چندین دهه دوام دارد. این روش برای مناطق خشک و سرد کاربرد دارد. یکی از روش هایی که موجب زیبایی بیشتر هندریل شیشه ای می شود، فیکس پوینت است. بیشترین کاربرد این هندریل ها در ساختمان های تجاری( مثل پاساژها، فرودگاه) می باشد. هر دوی این سرامیک های پرسلانی برای کاربردهای اداری، تجاری و مسکونی مناسب هستند. در هر قسمت برای نصب شیشه ، هر یک متر الی یک متر و بیست سانتی متر دو پایه اسپیگتی نیاز است و اگر طول شیشه های به کار رفته افزایش یابد، پایه های اسپیگتی بیشتری مورد استفاده قرار می گیرند. هندریل های شیشه ای که به نرده های شیشه ای معروف اند کاربردهای بسیاری دارند از جمله کاربردهای هندریل های شیشه ای می توان به نصب آنها در جلوی تراس، قسمت جلویی پنجره در ساختمان ها و غیره اشاره کرد. برای جلوگیری از کدر شدن همیشگی سطح مرمر حداقل هر دو سال دو بار باید سطح نما را شست و شو داد.می توان برای این منظور از واتر جت یا کارواش خانگی استفاده کرد. اجرای هندریل شیشه ای باعث زیباتر شدن محیط شده و با بازتاب نور در روز سالن ها و ساختمان ها را روشن تر می کنند و با استفاده لامپ های کمتر می توان در مصرف برق و انرژی صرفه جویی کرد.

نمای خشک مدرن

مثلا ساخت شیشه های دو جداره و سه جداره باعث شده تا شیشه ها استحکام بیشتری داشته باشند و برای اجرای هندریل شیشه ای مواردی مانند شکستن شیشه به هنگام نصب، برخورد شی و غیره رخ ندهد. بیشترین کاربرد آنها برای استخرهاست چون به خاطر فاصله ایجاد از قسمت پایین هم برای رد شدن آب به طرف دیوارهای استخر مناسب بوده و هم می تواند به عنوان حفاظی مانع افتادن و سر خوردن بچه ها به درون استخر شوند. سنگ های کار شده را به شکل یک تیشه ای،دو تیشه ای،تخت،تراش،ساییده،لاشه و کلنگی در قسمت های گوناگون ساختمان مانند پی،دیوار،نمای کرسی چینی (ازاره)،نمای دیوار،پله،فرش کف ها و نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می کنند.نام گذاری سنگ های خرد شده با توجه به ریزی و درشتی دانه هایشان انجام می گیرد. فولاد ضد زنگ یا استیل یک گزینه عالی از انواع متریال های نمای ساختمان به حساب می آید، که دارای سطح صیقلی و براق است. وجود هندریل در ساختمان های چند طبقه ای که پنجره دارای درب های بلند و رو به خیابان های اصلی بوده گزینه مناسبی است زیرا با باز کردن پنجره به عنوان حفاظی جلوی آن قرار دارد و از خطر سقوط جلوگیری می کند. کلان نظميه تهران به سمت آدرس پایتخت کشور و اولین شهری که تکنیکها و روشهای جدید ساختمانی گوهر آنجا آزمایش می شود، از بی نظمی زنگ سیمای کالبدی خیابان ها مرارت می غروب كردن.

سیستم های مدرن نما

کمترین ضخامتی که این نوع شیشه می تواند داشته باشد حدود 12 میلی متر است. این پایه ها ارتفاعی حدود 12 الی 20 سانتی متر دارند و حداکثر ضخامتی که شیشه های هندریل می تواند داشته باشد 20 میلی متر است. برای نصب این هندریل ها باید پروفیل هایی از جنس استیل، آلومینیوم و آهن را ترکیب کرده و با یراقی خاص شیشه های سکریتی( 8 و 10 میلی متری) را به آن متصل می کنند. بیشترین کاربرد هندریل در بالکن ها، استخرها، راه پله و بخش جلویی پنجره هاست. با توجه به کاربرد و محل های نصب نرده شیشه ای، نوع پیاده سازی آن متفاوت خواهد بود. در این سیستم، بعد از تهیه و اجرای ساخت توسط سیستم نقشه برداری برداشت و سپس به صورت 3 بعدی در محیط (AUTODESK AUTOCAD) پیاده سازی و ترسیم میگردد. اجرای هندریل شیشه ای به کمک پایه های شیشه گیر در مقایسه با انواع دیگر هزینه پیاده سازی کمتری دارد. از آنجایی که در اجرای این مدل هندریل شیشه های ضخیمی به کار نرفته، نصب آن فقط با پایه ف مخصوص امکان پذیر است. Th is article h as ​be en c re᠎at​ed with the ​help ​of behsaznama  C᠎onte nt Gener​at or​ Demoversion!

نحوه استفاده از قیمت اجرای نمای خشک To Desire

امروزه این مهم توسط اجرای نماهای لوور الومینیومی و شیدر آلومینیومی تامین گردیده و نورگیری و تهویه طبیعی پروژه ها در شرایط مناسبی امکان پذیر گردیده است. امروزه زیبایی و نوع طراحی نماهای ساختمان نشان دهنده رتبه کاری، نوع فعالیت و حتی طرز فکر، ایده ها و نقطه نظرات مدیران آن مؤسسه و سازمان می باشد. علم مهندسی نما روز به روز در حال پیشرفت است و شرکت ما همواره تلاش دارد از بروزترین اطلاعات موجود در زمینه طراحی و اجرای نمای خشک و مدرن، برای افزایش کیفیت و زیبایی پروژههای مشتریان خود استفاده کند. علاوه بر حفظ ثبات رنگ اجرای نمای سراميک خشک در برابر اشعه مضر خورشید نیز مقاوم بوده و دوام بالایی دارد. نما سرامیک پرسلانی میتواند مقاومت یک ساختمان را بیشتر کند، این نما دارای ویژگی عدم خراشیدگی است، میتواند در برابر حریق مقاوم باشد، عمر یک ساختمان را بیشتر میکند، در برابر نور خورشید رنگ خود را ثابت نگه میدارد، تنوع زیادی داشته و در برابر مواد شیمیایی مقاوم است. در این حالت شیشه ها و نرده ها به صورت یک سره خواهند بود. به طور کلی یک آلاچیق از پی یا همان فونداسیون، ستون و سقف تشکیل شده است که بر حسب متریال و متراژ هزینه خرید و دستمزدها تغییر دتایل نمای خشک می کنند. This con​te᠎nt h as been done with behsaznama Con tent​ G enerator Dem ov er sion !

دیدگاهتان را بنویسید