3 دلیل عالی بودن آبراهام لینکلن در نمای خشک

سرامیک خشک به عنوان روکش نمای خشک ساختمان مهمترین قسمت این نوع نما است و باید دارای مقاومت کافی و حداقل جذب آب باشد. همانطور که از اسم این روش پیداست از این دستگاه مکانیکی برای ایجاد درز و یا شیارهای در قسمت پشت سرامیک ها استفاده نما سرامیک می شود. در صورتی که قابلیت تعمیر وجود داشت، می توان آسیب آن ناحیه را برطرف کرد و یا در صورت غیر قابل تعمیر بودن، آن قسمت را به طور کامل با قطعه ای جدید تعویض کرد. اگر قصد دارید نمای ساختمان مسکونی و اداری خود را تغییر دهید باید بهدنبال شرکتی باشید که در این زمینه حرفهای است و میتواند با بهترین مصالح موجود نمای فوقالعادهای به عمارت شما هدیه دهد. نورپردازی نمای ساختمان باعث برتری نمای ساختمان شما نسبت به سایر ساختمانها در شب میشود. حتماً تا الان با خواندن نکات بالا متوجه شدهاید که نمای خشک تا چه اندازه میتواند برای ساختمان شما ما مفید و کارآمد باشد. با این حال سپردن این امر مهم به معمار و طراح ساختمان امری منطقی تر خواهد بود. در واقع قبل از آن که نما نصب شود روی سطح رویه ساختمان عملیاتی انجام می شود که بسته به نوع سیستم ممکن است به صورت سوراخ و یا شیارهایی در پشت یا لبه های رویه باشد.  Post h as ​been c​reated with behsaznama Con᠎tent​ Gen​erator Demoversion᠎!

در عصر دانش، متخصص نمای خشک

در حقیقت میتوان گفت از فضایی که در میان دیوار اصلی سازه و نمای خشک آجری به وجود میآید، میتوان به منظور تهویه استفاده کرد و یا اتصالات مختلف را در آنجا تعبیه نمود. سپس چسب با ماله شیاردار با میزان مناسب پخش میگردد و معمولا در محل نصب کاشی فشار مناسب به منظور چسبندگی بیشتر کاشی اعمال میگردد. اگر پروژه در یک منطقه خشک و بدون بارش مکرر باران در حال اجرا است، می توانید زیرسازی را با اسکلت های چوبی بسازید که باید قبل از آن تحت فرآیند حرارتی قرار گیرند. در این روش با استفاده از پروفیل های با مقطع T از جنس آلومینیوم کلیپس ها بر روی پروفیل T عمودی قرار می گیرد و روشی با استحکام بالا و سرعت مناسب می باشد. می باشد. در کل میتوان ویژگی های این نمای نوظهور را در: سبکی، شفافیت، سهولت و سرعت بسیار بالا، اجرای سطوح پیچیده، تنوع دتایل در یراق آلات و همچنین تحمل بهتر در برابر زلزله دانست. نمای سرامیک بهعلت ویژگیهای مثبت و مزایای زیادی که دارد بسیار پراستفاده و رایج است. این روش از نصب نمایان جزو روش هایی است که به جهت مزایای زیادی که دارد مورد استقبال قرار گرفته و به طور گسترده در ایران استفاده شده است .  This a᠎rt᠎ic᠎le has been do᠎ne by behsaznama Con​tent Generator Demov ersi on.

نقد برای نمای خشک

یکی از روش های مرسوم جدید برای نصب سرامیک نما استفاده از چسب سرامیک است که امروزه جای دوغاب را پر کرده است و به دلیل مقاومت بالا و مزایای بسیاری همچون آب گریزی با استقبال زیادی مواجه شده است. از آنجایی که در ساخت این نما از ملات استفاده نمیشود، به همین دلیل برای پروژهها و ساختمانهای بسیار مرتفع نیز قابل اجراست و آسانتر از دیگر نماها مانند نمای آجری میتوان نمای خشک را نصب کرد. یکی دیگر از ویژگیهای قابلتأمل نمای سرامیک خشک این است که در برابر اشعههای مضر نور خورشید مانند اشعه UV بسیار مقاوم است. دارند. از این روش میتوانید در طراحیهای مختلف نما استفاده کنید و لذا انعطافپذیری این روش بسیار بالا است. در این سیستم اجرایی متصل کردن آجر ها به یکدیگر از ملات استفاده نمیشود و تایل های آجر به کمک گیره و یراق آلاتی به یکدیگر متصل می شوند. نما های ملاتی معمولا بعد از 20-15 سال نیاز به ترمیم و بازسازی دارند که مسلتزم تخریب نما و ملات زیر آن است، این عمل موجب افزایش هزینه های ترمیم شده و به علاوه اینکه موجب آسیب دیدن سنگ نما میشود.اما سیستم نصب خشک طول عمر و دوام بیشتری دارد.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

کیفیت بالا: برای اجرای این نما می توان از هر گونه مصالحی از جمله: سرامیک، سنگ، آجر، آلوکونا، چوب پلاست و غیره استفاده کرد و با تولید صنعتی مصالح مورد نیاز برای رویه نماها و مقاطع زیرسازی از جمله پروفیل های آهنی، آلومینیومی و گالوانیزه و اسفیل با کاهش خطاها روبهرو شده و به بالا رفتن کیفیت نما خواهیم رسید. مهمترین جزء از نمای خشک، همان متریال اصلی است که میتواند سنگ، آجر، فلز، چوب یا هر چیز دیگری باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع نمای خشک میتوانید مقاله اجرای نمای خشک، از سنگ و سرامیک تا چوب و آلومینیوم که پیش از این در سایت آب و خاک سازان منتشر شده را بخوانید. 13. براي بند کشی درزها از مواد سیلیکاتی و ضد باکتریال به جاي سیمان سفید و پودر سنگ استفاده نماییم : چرا که ماندگاري و مقاومت بیشتري داشته و بعلاوه در برابر تمیز کاري هاي متوالی سفیدك و شوره نمی زنند. امکان بازیافت مصالح مورد استفاده وجود دارد. انتخاب نمای خشک مناسب کار آسانی نیست چون گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. به عنوان اولین گام در رعایت نکات اجرایی آجر در نما، باید دست به انتخاب آجری مناسب برای نما بزنید. برای استفاده از فولاد یا آلومینیوم گالوانیزه در مناطق نزدیک به دریا باید از پروفیل های ضد زنگ استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید