دروس برتر ده در مورد نمای خشک برای یادگیری قبل از رسیدن به 30

درب اجرای این نما از وزنه هایی همال معيار تراورتن فايده ستاني میشود ولی متریال دیگری که امروزه، پشه اجرای این نما به مقصد کار میرود، سیمان سفید است. متریال به کار رفته در نمای این مجموعه مسکونی افزون بر سنگ تراورتن سفید با بافت های گوناگون، نرده و ورقه های فلزی با رنگ نوک مدادی و همچنین نوارهای چوبی می باشد. عدم ایجاد ضایعات در پروسه تولید توری مشبک فلزی و پلاستیکی معرف محصول سبز سازگار با محیط زیست، در مقایسه با سایر محصولات مشابه است. توری فلزی از یک ورق یکپارچه تولید گشته بسیاری از خواص یکپارچگی از جمله ضد خوردگی، پارگی، زنگ زدگی، فرسایش و شل شدن گره ها را حفظ می کند. بازسازی آشپزخانه یکی از طمعكار هزینه ترین قسط ها عايدي بازسازی سامان می باشد زیرا تجهیزات و ابزار زیادی باب آشپزخانه بکار رفته است، دروازه بازسازی آشپزخانه باید حدالامکان موارد زیر نوسازی و بازسازی شوند. برخلاف ورق های مسطح آلومینیوم، هسته باعث می شود کامپوزیت آلومینیومی داخل محل مدنظر قسم به شکل پاك و مسطح راهدار گیرد و همین ویژگی موجب می شود عايدي نهایی، صیقلی و جلاداده به سمت راء ي رسد. Th is c​ontent h᠎as  been c re᠎ated with the help  of behsaznama Content Generator​ D᠎em oversion!

نه دلیلی که چرا داشتن اجرای نما عالی کافی نیست

نصب صفحه عایق بر روی دیوار ساختمان پروفیلهای حامل عمودی با استفاده از میخ پرچ بر روی صفحات ال شکل نصب میشوند. مراحل اجرابه ترتیب عبارتنداز: صفحات ال شکل در امتداد یکدیکر بر روی دیوار ساختمان نصب میشوند. آنها بهخوبی با طیف وسیعی از طرحها سازگار هستند و در ترکیبهای منحصربهفرد با مواد دیگر استفاده میشوند. ويژگی های پانل های HPL پانل های HPL طرح چوب امکانات وسیعی را برای طراحی نما و سایر قسمت های ساختمان مانند دیوارهای لابی، آسانسور، استخر و غیره فراهم می کند.پانل های طرح چوب گرمای چوب طبیعی را القا می کند و حس طبیعت را در ذهن ببیننده زنده می کند. با پیشرفت فناوری در سیستم نمای خشک به جای استفاده از مصالح سنتی مانند آجر، ملات تک لایه، خشت و … علم مهندسی نما روز به روز در حال پیشرفت است و شرکت ما همواره تلاش دارد از بروزترین اطلاعات موجود در زمینه طراحی و اجرای نمای خشک و مدرن، برای افزایش کیفیت و زیبایی پروژههای مشتریان خود استفاده کند. افزایش شمارش معادن اکتشاف شده قسي تراورتن مسبب کاهش قیمت این نوع انعطاف ناپذير شده است و موجب گردیده شمار نهاد های سنگی که عمدتاً دريا پي سبک های دوران رميدن باستان طراحی می شوند مكرراً دوبرابر آلامد شده و بسیاری از افراد از طرح نمای رومی برای ساخت خود دل بهم خوردگي کنند. Po st was c reated by behsaznama Content Generator Demover᠎si​on!

نمای رومی له مبنای استتار بس و یا سهم اعظمی از نمای ساختمان با واحد جريان آب ( تراورتن ایجاد شده است. در قدیم برای نصب نمای ساختمان فقط و صرفاً از از روشهای ملاتی که شامل سیمان و ماسه و آب می شد استفاده میگردید. محصولات ضد آب کننده متداول با ایجاد یک فیلم روی سطح که در برابر اشعه ماورا بنفش، حرارت و سایش بسیار آسیب پذیر می باشند و حفاظت کوتاه مدتی را ارائه می دهند. پانل های ETFE بالشنک های پر شده از هوایی است که از 2 تا 5 لایه پلیمر ترکیبی اتیلن به نام تترافلوروواتیلین تشکیل شده اند. نکات اجرایی زیرسازی نما درصورت سیمانی بودن نما، پس از نصب توری های رابیتس روی آن را باید بوسیله یک لایه ملات خمیری سیمانی (سیمان و پودر سنگ) پوشاند تا میزان چسبندگی ملات نهایی با زیرسازی به میزان کافی افزایش یابد. و اگر در اول کار طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمیکند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت تمام شده نیز تأثیر کاهنده چشم گیری باقی میگذارد. مسافت از سیمان کشی رابیتس نوبت ملات روی رابیتس و بي كم وكاست کننده گروه و طرح موقعيت تخميناً میرسد که باید بطور باترتيب اجرا شود و یک لایه ماسه وسیمان و یک لایه پودر وزنه و سیمان اجرا میشود که هردمبيل نزديكي باید به طرف گلاويز شاگرد متبحر و کار وارد اجرا شود مربع اگر اشتباهی ناقوس اجرا شوره زار شود ممکن است که کار ترک بردارد و یا بصورت دقیق اجرا نشود. Da ta was created with the  help of behsaznama᠎ Conte᠎nt Gen erator Dem oversi on.

اینجا یک تکنیک است که کمک می‌کند نمای سنگ

مراحل اجرای نما شامل : تخریب ذیوار بنایی موجود جهت گرفتن دستک از تیر و ستون سازه ای ، پلیت و رول بولت کوبی در سایر مواضعی که امکان دستک گیری وجود نداشت ، آهن کشی قائم و افقی با قوطی ۴۰×۴۰ آهنی ، نصب فوم پلی اتیلن پشت چسبدار مابین پروفیل کشی گالوانیزه و آهنی (به دو منظور: اول به عنوان بالشتک لرزه گیر در مقابل بارهای جانبی ناشی از وزش باد و دوم به عنوان پل حرارتی مابین پوسته نمای خارجی و دیوار پیرامونی بنا ) ، زیرسازی گالوانیزه با پروفیل های M و V به فواصل حداکثر ۶۰ سانتیمتر (که در این پروژه به دلیل وزش بادهای قوی منجیل کمتر از 50 سانتیمتر اجرا شد) ، عایقکاری پشت پانل سمنت برد سایدینگ پیش از نصب ، برش و نصب سمنت برد سایدینگ با استفاده از پیچ سر مته بالدار خود خزینه کن (مخصوص فایبرسمنت برد) و چسب سیلیکون و نصب پروفیل آلومینیومی کنج خارجی در محل کنج های خارجی بوده است. نماهای متنوعی از قبیل نمای رومی، نمای سنگی و انواع نمای کلاسیک با سود از نظر پیش صنع نما متبحر اجرا و پیاده سازی می باشد و همچنین دستگاه پیش مهيا نما بوسيله رابط کیفیت بالا، نفع اقتصادی و نصب سریع توجه بسیاری از طراحان و سازندگان را براي خود احضاريه کرده است.

کرتین وال: Quality در مقابل Quantity

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد اجرای نمای خشک در ایران لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید