یکبار برای همیشه از شر اجرای نما خلاص شوید

هماهنگی رفتار مصالح در مقابل تغییرات دمایی سال هاست که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان توسط افراد فاقد آموزش های لازم با ملات ماسه و سیمان صورت می گیرد که جدای از تحمیل وزن بالایی به ساختمان که با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمان ها در برابر نیروی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمان ها با توجه به متفاوت بودن ضریب انتقال حرارتی و همچنین متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض بخش ملات پشت سنگ یا سرامیک و … از سیستم گلس فین اکثرا در نماهایی که ارتفاع بیشتری نداشته باشند استفاده می کنند. این پایه های رنگی، بر شکل مثلثی هر عنصر نما تاکید می کنند و شخصیت منحصر به فردی را به فرم نهایی ساختمان میبخشند. در ساخت پنل های مثلثی، پایه های آلومینیومی در رنگهای مختلفی به کار رفته که به طور خاص برای استفاده در معماری ساخته شدهاند. شرکت آکاد، ارائه کننده بهترین سیستم های نمای مدرن ساختمان می باشد که کلیه خدمات را از ۰ تا ۱۰۰ به صورت کامل به مشتریان در سراسر کشور ارائه می کند. حفرههای ایجاد شده بر سطح آلومینیوم، سلولهایی در سه مقیاس کوچک، متوسط و بزرگ هستند و بسته به فرآیند تولید، فوم آلومینیومی میتواند چگالیها و سطوح مختلفی را به لحاظ درجه شفافیت ارائه دهد. This c᠎on​te᠎nt w​as created with behsaznama Con᠎tent  G ener​at or  D emoversion​.

انواع روش های نمای خشک

آنچه که در این میان تاثیر گذار است، این است که کاربری سازه چه بوده و نوع سازه چیست. رنگ مورد استفاده بر روی آلومینیوم آنودایز شده محو نمی شود زیرا بخشی از این فرآیند شامل حکاکی منافذ ریز بر سطح این فلز است. در این سیستم ورق های کامپوزیت آلومینیومی مونتاژ شده ، توسط نبشی های آلومینیومی که از قبل در کارگاه مونتاژ و به ورق ها متصل گردیده اند، بر روی استراکچر فلزی نصب و اجرا میگردند. همچنین مانع از اتلاف انرژی در یک ساختمان می شود. اجرای نما در ساختمان ها معمولا به سبک های مدرن و کلاسیک می باشد. جدای از عملکرد این پوسته در کاهش مصرف انرژی، استفاده از ترکیب منشوری در راستای ارتقا یافتن زیبایی شناسی بصری پروژه نیز عمل میکند. بسته به اندازه ساختمان، ممکن است صرفه جويي خوبي در مصرف انرژي نيز داشته باشيد. یکی از نمونه های شاخص طراحی مدرن نما با استفاده از پنل های آلومینیومی، موزه Fondazione Prada در چین است. این گروه با توجه به طرف شمايل غيرمهم نوبت درزندگی روزمره به منظور اسم بعدی مهم، برپایه نوآوری و طراحی نمود پيشه نموده است.به سوي دلیل تقابل و محدودیت هزینه و موسم و مبالغ نوع به نوع سلیقه این گروه جمان ارائه خدمت ها طراحی و اجرایی خود جلاجل راستای اهداف ذیل گام برداشته است. Con tent w᠎as gener at᠎ed by behsaznama C on​tent Generator  DE​MO .

این نمای شیشه ای کرتین وال هوشمند، هندسه منحنی ساختمان را ارائه می دهد که فضای داخل آن تقریبا بدون ستون است. پوششهای مدولار برای نماها و محوطه ها معمولا راه حل های سریع و کارآمدی را ارائه میدهند. مطابق قوانین شهرداری این منطقه از شهر روتردام، اجازت ی ساختن و لباس بیشتر از سه خن بود ندارد و بنابراین ساخت با نمایی به طرف شکل دو فرقه از نمای خیابان اصلی و سه سنخ از نمای پشتی طراحی شده است.</p><ol> <br /><br /><li>آشنایی با پيك نيك کار شهرداری</li> <br /><br /><li>طول پله مساوي است با تعداد قناعت كفتر نردبام منهاي يك حمامه پغنه</li> <br /><br /><li>45- پروژه استخر با تمامي طرح ها و عكسها حين اجرا</li> <br /><br /><li>کف مفرش فرشته فضاهای داخلی تجاری و اداری</li> <br /><br /><li>فریم فلج</li> <br /><br /><li><em>حیات جای پارک 3</em> ماشین</li> <br /></ol> <br /><br /><p>دیوارهای تر معمولا به قصد دو شکل نمای احمر و دیوار زنده اجرا میشوند.

این نوع نما معمولا از مصالح سبک بویژه ترکیب آلومینیوم و شیشه ساخته می شود. برج 48 طبقه و 220 متری HEKLA، بلندترین ساختمان در منطقه تجاری لادفانس پاریس و همچنین دومین ساختمان بلند در کشور فرانسه، یکی از جدیدترین نمونههای طراحی مدرن نما به وسیله آلومینیوم آنودایز شده است. از این متریال می توان به وفور در نمای داخلی و به عنوان روکش در نمای بیرون استفاده کرد. فرایند اجرای این سیستم نمای مدرن به این ترتیب است که در مرحله نخستین سطح نما در حالت شبکه بندی کاملاً زیر سازی میکنند سپس پروفیل های آلومینیومی فریم نما را روی آن قرار میدهند. در این نقشه ها ، مدول بندی و وزن شیشه و فریم آلومینیومی فریم لس (AGK) وارد بر ساختمان محاسبه و نوع پروفیل فلزی که زیرسازی اصلی زیرکار را تشکیل میدهد محاسبه میگردد. همانطور که میدانیم نمای ساختمان در انتهای کار یکی از مهمترین و در واقع نمود اصلی هر بنایی می باشد و به همین دلیل انتخاب نوع متریال، رنگ، ابعاد و…

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با شرکتهای نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید