گزارش بی طرفانه سؤالات بی پاسخ را در نماهای مدرن آشکار می کند

یکی از دلایلی که تقاضای شستشوی نمای سیمانی را بالابرده است این است که انجام شستشو نمای ساختمان قبل از اجرای رنگ آمیزی نما می باشد که موجب بالا بردن چندیدن برابری کیفیت کار و بازدهی آن می شود. نمای ساختمان علاوه بر زیبایی، با فضای داخلی ساختمان نیز ارتباط دارد. با توجه به درهم ریختگی و نامناسب بودن بسیاری از نماهای ساختمانی و دخالت های که بعد از اتمام ساختمان در نماها صورت میپذیرد، ناهنجاریهای زیادی را به وجود میآورد که مورد انتقاد همگان است. در این صفحه از “استاده” قصد داریم به بررسی انواع نمای بیرونی ساختمان مدرن مسکونی و اصول طراحی آنها بپردازیم. در معماری مدرن تکیه اصلی طراح بر استفاده از رنگ های سرد و خنثی مانند سفید، آبی و طوسی بود در حالی که در طراحی پست مدرن استفاده از رنگ های گرم و تزئینات درخشان می تواند نمای ویلا را جذاب تر کند. تزئینات پیچیده در نمای مدرن معنایی ندارد؛ دقیقا برعکس نمای سنتی! در نمای مدرن اغلب از فرم های هندسی ساده و متریال های مدرن استفاده میشود. Th​is was created with t᠎he help ​of behsaznama Con​te᠎nt Gener ator DEMO !

نمای خشک در ساختمان

در این حالت از کمترین میزان مصالح جهت زیر سازی نما استفاده میشود. در برخی موارد نمای لوور به عنوان سایه بان در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد در این حالت از میزان نور خورشید به داخل جلوگیری می شود و منظره چشمگیری برای بیننده ایجاد می شود. شستشوی نما:در ضمن شستشوی نمای سیمانی توسط دستگاه واتر جت انجام میشود و در صورت کثیف بودن نمای سیمانی ، شستشو توسط واترجت انرا به حالت اول خود بازمیگرداند. وجود داشتن خلل و فرج و سطح ناهموار در بغضی از سنگ های نما مانند سنگ تیشه ای – و بادبر و نداشتن سطح سیقلی باعث میشود تا کثیفی و گردوغبار را به خود جذب کنند و الودگی در انها نفوذ کند. برای شستشوی سطوحی که دارای کثیفی بسیار بالایی بوده و از جرم ها و رسوبات پوشیده شده است نما را با استفاده از مواد سیلیس شستشو می دهند. درنتیجه نمای هتل در شب بسیار مهم است و در طراحی نمای ساختمان هتل باید پیشبینی نورپردازی حرفهای را داشته باشیم. عامل اول: ابعاد سنگ به کار رفته و نصب شده در ساختمان که فاصله استاندارد بین پیچ و رولپلاک نصبی در نما بایستی ۵۰ سانتی متر باشد و هر چه سنگ کوچک تر باشد به طبع اجرای پیچ و رولپلاک سخت تر و هزینه بیشتر خواهد شد.

 This data has be en w᠎ritt᠎en with the he᠎lp of behsaznama C ontent Generator D emoversi on!

نصاب نمای سرامیک خشک

مطابق قوانین شهرداری این منطقه از شهر روتردام، اجازت ی ساختن و لباس بیشتر از سه خن بود ندارد و بنابراین ساخت با نمایی به طرف شکل دو فرقه از نمای خیابان اصلی و سه سنخ از نمای پشتی طراحی شده است.</p><ol> <br /><br /><li>آشنایی با پيك نيك کار شهرداری</li> <br /><br /><li>طول پله مساوي است با تعداد قناعت كفتر نردبام منهاي يك حمامه پغنه</li> <br /><br /><li>45- پروژه استخر با تمامي طرح ها و عكسها حين اجرا</li> <br /><br /><li>کف مفرش فرشته فضاهای داخلی تجاری و اداری</li> <br /><br /><li>فریم فلج</li> <br /><br /><li><em>حیات جای پارک 3</em> ماشین</li> <br /></ol> <br /><br /><p>دیوارهای تر معمولا به قصد دو شکل نمای احمر و دیوار زنده اجرا میشوند. نمای ساختمان مدرن یکی از سبکهای جدید در ساخت و ساز خانهها به شمار میرود. جدیدترین سبکهای نقاشی ساختمان مدرن و رنگ آمیزی مدرن را بخوانید. استفاده میشود. برای جلوگیری از یکنواختی میتوانید از مقدار کمی رنگ روغنی مثل بنفش یا آلبالویی نیز استفاده کنید. در مورد متریال، طراحان از رنگ های خنثی و سنگ هایی با بافت درشت و زبر برای این بلوک استفاده کردند. معماری خلاقانه و مواجهه با پروژه های ساختمانی چالش برانگیز تخصص ماست. This data has ​been ​do​ne  by behsaznama Conte​nt Generat​or Demoversi᠎on!

طراحان این سبک از همان ابتدا به دنبال سادهتر کردن معماری ساختمان بودند تا بتوانند سادگی و ظرافت را با زیبایی در ساختمان ترکیب کنند. از این سبک هم برای طراحی داخلی ساختمان استفاده می شود هم می توان برای طراحی نما از آن بهره برد. به طور کلی محلول شستشوی نمای ساختمان در حال حاضر دو نوع می باشد. طراحی نماهای مدرن ساختمان در ظاهر، ساده اما در باطن، پیچیده هستند که به صبر، حوصله و همچنین خلاقیت نیاز دارند. نمای شیشه ای کرتین وال یکی از زیباترین نماهای مدرن برای نمای خارجی ساختمان به شمار می رود. نمای ساختمان های کامپوزیت که در مرکز شهر و کلان شهر ها و خیابان های اصلی قرار گرفته اند به شدت در معرض آلودگی و دود خودرو ها قرار دارند. کامپوزیت به دلیل سهولت در مونتاژ، وزن سبک و همچنین تعمیر و نگهداری راحت، یکی از روشهای پرطرفدار و محبوب در طراحی نمای ساختمان مدرن به شمار میرود. به دلیل بهرهمندی از مصالح مختلف، در سبک مدرن شاهد تنوع چشمگیر مثل ترکیب آجر و بتن، ترکیب سنگ و آجر، ترکیب نمای کامپوزیت و شیشه و… اگرچه سنگ به علت سنگینی و مشکلات حمل و نقل و استخراج تا حدی جای خود را به مصالحی نظیر آجر داده است اما همچنان اهمیت خود را در ساختمان های سنگین و سخت نظیر پل ها،تونل ها،بهمن گیرها،دیوارهای حائل و سنگ چین ها و کرسی چین ها و غیر حفظ کرده است.

شرکت های نمای خشک

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید