کرتین وال مصاحبه دانش

نمای کرتین وال یکی از سیستم های مدرن نمای ساختمان بوده که یکی از بهترین نما های شیشه ای با ساختار خود ایستا است. در ساخت نمای کرتین وال شیشه ای مدرن، دیوار پرده از واحدهای بزرگی تشکیل شده است که در کارخانه و مطابق با استاندارد های روز دنیا و با فناوری بسیار پیشرفته در قطعات مشخص تولید شده و به محل حمل می شوند و بر روی ساختمان نصب می شوند. در صورت اجرای ناشاقول سازه و دیوارهای ساختمان، به هنگام اجرای نمای ساختمان به روش ملاتی، مجبور هستیم به میرانی بیش از حد متعارف از دیوار فاصله بگیریم و این امر باعث افزایش ملات مورد استفاده برای نصب پوشش نما می شود. با گذشت زمان این روش پیشرفتهای چشمگیری داشته و در اکثر پروژهای مهم مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع برای قرار دادن این نما، از اتصالات مخصوص و چهارچوبهای فلزی استفاده میکنند. انتخاب ملات مناسب برای ایجاد اتصالی پایدار، از نکات اجرایی آجر در نما به حساب می رود که اهمیت فراوانی دارد.

نمای خشک مدرن

در ادامه نکات مهمی که تیم اجرا کننده باید در زمان اجرای نمای سرامیک خشک بدان توجه کند را بررسی میکنیم. این موضوع تاکید می کند که اجرا باید به صورتی باشد که توانایی انتقال بار مرده مربوط به وزن سازه و بار مربوط به نیروهای جانبی، به زمین فراهم شود. که متوجه پوسته خارجی (نما) می باشد، خود ساختمان متوجه این بار نخواهد بود. معمولا از پروفیل های آلومینیوم برای تشکیل قاب های فلزی استفاده می شود که اصطلاحا به آن لامل گفته می شود. هر چند که نمای پست مدرن در ویلا بسیار ساده به نظر می رسد و ظاهرا چند حجم هندسی در کنار هم تشکیل یک نما را داده اند اما در حقیقت بسیار سحرآمیز است و همین جنبه از نمای پست مدرن موجب محبوبیت آن در بین عامه مردم شده است. سیستم نمای خشک از نظر اجرایی و با توجه به نوع قرارگیری اتصالات در کشور ما به دو دسته روش؛ نمایان و غیره نمایان دسته بندی می شود؛ که در ادامه توضیحی مختصر از هر یک را بیان خواهیم کرد تا شناخت دقیق تری درباره این نوع نما داشته باشید. اما کمی که دقیق می شوید متوجه خواهید شد همه چیز بسیار دقیق و اصولی در جای درست قرار گرفته است. Post has been g​enerated by behsaznama Conte​nt Gener᠎ator DEMO᠎.

برای اجرای نما ابتدا باید مدل نمایی را که می خواهید انتخاب کنید. انتخاب نمای مناسب برای هر ساختمانی با توجه به کاربری و بسیاری از عوامل دیگر امری کاملا تخصصی می باشد. نمای خشک کرتین وال یکی از بهترین نماهای شیشه ای ساختمان از نظر سازه ای ساختمانی می باشد. هم زمان با انتخاب بهترین گزینه مواردی چون هزینه، زمان، کیفیت، تعهد در اجرا گزینه های مهمی هستند که در انتخاب شرکت مشاور نما، طراح و مجری نما می بایست در نظر گرفت. عموما آلمینیوم و آهن گزینه ی مناسبی در این مورد می­باشند. در این قسمت از کلید املاک قصد داریم به انواع نمای ساختمان پرداخته و مزایا و معایب آن ها را مورد بررسی قرار دهیم. ضمن اینکه هزینه ترمیم آن هم پایینتر خواهد بود. اگر شما هم میخواهید این سبک از نما را در طراحی ویلای شخصی تان اجرا کنید کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید تا مشاوره های لازم را دریافت کنید. بنابراین طراح می تواند پا را فراتر از حد و مرزهای طراحی کلاسیک و حتی طراحی مدرن بگذارد و اقدام به در هم شکستن قید و بندها نماید.

به من 15 دقیقه فرصت دهید، من حقیقت نمای خشک را به شما خواهم گفت

برخلاف نمای مدرن که در آن صرفا از متریال های خاص و رنگ های سرد استفاده می شود طراحی نمای پست مدرن در ویلا هیچ محدودیتی از لحاظ رنگ و متریال ندارد. برای تسلط بر نور خورشید، کنترل آن و همچنین حفظ حریم خصوصی، متریال فلز کار شده روی نمای ساختمان با برش CNC به صورت شبکه ای در آمده است. سیستم های خشک واجد مزایای بسیار زیادی است که به تفصیل در ادامه در مورد آنها بحث خواهد شد طی سالهای اخیر یکی از دلایل استفاده از اجرای نمای سرامیک خشک در ساخت و سازها این است که توسط اتصالات نمای خشک و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال می شود که این امر باعث طولانی تر شدن عمر نما می شود، همچنین استفاده از این روش باعث دو پوسته شدن نمای ساختمان می شود. دریچه های بازشو موجود روی نمای شیشه ای مدرن، قبل از انتقال به محل در واحدهای مخصوصی تعبیه شده اند. در این سبک از طراحی می توان رنگ های سرد را با رنگ های گرم ترکیب کرد و از متریال هایی مانند فلز، گچ، سنگ، شیشه و چوب در نما بهره گرفت.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با روش اجرای نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید