کرتین وال: بازگشت به مبانی

در ساخت نما باید اصول خاصی را در نظر گرفت و تمام عوامل حیاتی را که باید در کنار هم قرار داد. هنگامی که از ظرافت شیشه در کنار استحکام فلز استفاده شود می توان آثاری مستحکم، ظریف و زیبا پدید آورد. طراحی نمای مدرن برج خلیفه توسط تیمی از معماران برتر انجام شد و برج خلیفه بلندترین ساختمان مدرن جهان است و این ساختمان که واقعاً یک شاهکار مهندسی است، نمایانگر قلب و روح مفهومی شهر دبی می باشد.با ارتفاع 828 متر، این سازه باشکوه در کنار دبی مال واقع شده و از زمان افتتاح در سال 2010، بازدیدکنندگان را از سراسر جهان به خود جذب کرده است. هدف اصلی این پروژه حفظ ماهیت باز بازار خارجی فعلی Els Encants بود.تجربه بازدیدکنندگان شبیه به قدم زدن در یک جاده عابر پیاده مصالح نمای خشک است. بازدیدکنندگان میتوانند نمایشگاههای ویژهای از هنر مدرن و معاصر، سخنرانیهای هنرمندان و منتقدان، اجراها و نمایش فیلمها، کلاسهای آموزشی برای نوجوانان و بزرگسالان و گشتهای روزانه در گالریها با راهنمایی مسئولین موزه را تجربه کنند. روز فضای پرنورتر و در شب تماشای صحنه جذاب و خاصی را تجربه خواهید کرد. امروزه از آنجایی که دنیا از نظر فناوری بسیار پیشرفت کرده است، ما خدمات تجسم معماری و رندر سه بعدی را داریم که برای صحنه سازی و تجسم فضاها قبل از ساخت استفاده می شود و به این ترتیب دنیا در زمینه معماری پیشرفت می کند و معماری مدرن را جایگزین معماری سنتی می کند. Con​tent w​as c reat​ed by behsaznama​ C ontent Ge ne᠎rator DE᠎MO!

نمای خشک نمایان

بسیاری از نماها از یکدیگر تفلید کرده و عین همان نما را با اندکی تغییر درب جاهای دیگر می سازند. مرکز یادبود جنگ (1957) توسط معمار فنلاندی-آمریکایی سانتیاگو کالاتراوا طراحی شد.این موزه مشرف به دریاچه میشیگان است و مستقیماً با یک پل عابر کابلی به خیابان ویسکانسین متصل میشود.عابران پیاده میتوانند از روی پل از Lincoln Memorial Drive عبور کرده و به داخل موزه ادامه دهند، در حالی که رانندگان از طریق یک پارکینگ زیرزمینی وارد میشوند. چندین ساختمان غیرمعمول و زیبا از معمار آنتونی گائودی در خیابان های شهری بارسلون وجود دارد. نمای معبد لوتوس هند و معماری داخلی آن توسط فریبرز صهبا در شرق محل نهرو، به شکل گل نیلوفر آبی ساخته شده و آخرین معبد از هفت معبد بزرگ بهایی است که در سراسر جهان وجود دارد. از چهار ساختمان اصلی تشکیل شده است که با طراحی مدرن معمار ساخته شده اند. نمای مدرن خانه اپرای سیدنی یک شگفتی معماری مدرن در جهان است که توسط معمار یورن اوتزون در سال 1957 طراحی و در بندر زیبای سیدنی اجرا شده است. در انتخاب انواع نمای شیشه ای چون نمای شیشه ای کرتین وال، نمای اسپایدر، انواع نرده های شیشه ای برای اجرا بهتر است اطلاعات گسترده ای از کیفیت و مزیت هر یک از مصالح را به دست آورده و مناسب ترین گزینه را در اولویت قرار دهید که به این منظور می توانید از مشاوره های ارائه شده در آرمن طرح نما بهره مند شوید.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

در عوض ، طراحی نما ساختمان یا به عنوان مولفه ای که فقط بر کیفیت راحتی ساکنین داخلی متمرکز است ، عمل می کند ، در حالی که تأثیرات آن بر نمای خارجی ساختمان را نادیده می گیرد ، یا به عنوان زیبایی شناختی قابل شناسایی برای صاحبان ساختمان عمل می کند. با خم کردن عرشه مربع، سطوح مختلف خیابان ها در اطراف محیط با هم هماهنگ می شوند. نمای ساختمان های مدرن در معماری باعث می شود تا فضای اطراف ساختمان بر بخشی از سطح ساختمان منعکس شود و بزرگتر نشان داده شود. به عنوان مثال ، افراد می توانند در مورد طیف وسیعی از راه حل های روشنایی نما Arcus توسط Wipro Lighting تصمیم بگیرند زیرا همه نیازهای عملکردی را برطرف می کنند و زیبایی های سورئال اطراف را پس از غروب آفتاب برجسته می کنند. به عنوان مثال ، برای تأکید بر عناصر خاص ساختمان خود در طول روز، در ساعات شب و همچنین در شب می توانید از رنگ ها یا سطح روشنایی خاصی استفاده کنید. با این حال، برای طراح مهم است که بداند آیا از آن برای بهبود طراحی نما یا شرایط فیزیکی خانه استفاده می شود یا خیر. انواع نمای ساختمان جدید را، با توجه به اقلیم و آب و هوا؛ می توان فیلتری میان نمای بیرونی و داخلی به حساب آورد که با در نظر گرفتن المان های بسیار مهم اقلیمی و آب و هوایی که در ادامه مطلب خواهد آمد ، می تواند در استحکام، زیبایی، و راحتی و بسیاری از فاکتورهای دیگر ساختمان دخیل باشد .

نمای مدرن کلیسای کادت شناخته شده ترین ساختمان آکادمی نیروی هوایی ایالات متحده و پربازدیدترین جاذبه گردشگری ساخته دست بشر در کلرادو است. برای نمونه، اگر شرایط آب و هوایی یک منطقه ناپایدار است و در آنجا بارش باران زیادی اتفاق میافتد باید متریال انتخابشده مقاومت بالایی داشته باشد تا به جلوه ساختمان آسیبی وارد نشود و بافت ساختمان تا سالها پابرجا باقی بماند. یکی از تخیلی ترین خانه ها در تاریخ معماری، این خانه بیشتر یک مجسمه است تا یک ساختمان. طراحی نمای مدرن برج شارد که بر خط افق لندن تسلط دارد و یکی از شناخته شده ترین ساختمان های جهان است، از زمان افتتاح در 1 فوریه 2013 به سرعت به یکی از محبوبترین جاذبههای لندن تبدیل شده است. برج مدرن شارد لندن 306 متر ارتفاع دارد، اما اگر تا نوک آن را اندازه بگیرید، 310 متر است که به راحتی آن را به بلندترین ساختمان اروپای غربی تبدیل می کند.امروزه نامهای جایگزین این ساختمان عبارتند از Shard of Glass و Shard London Bridge، اما تقریباً همه از این سازه به عنوان “The Shard” یاد میکنند. نمای برج شکسته شده یا سبز کرونر ،با تراسهایی که چشمانداز غیر قابل باوری دارند و با قسمت هایی از نما که از جنس شیشهای قابل اجرا هستند، فضای داخلی و بیرونی را ادغام میکنند تا از آب و هوای معتدل کویتو در تمام طول سال بهرهمند شوند.این طرح به منظور بیان پیشرفت معماری در زمینه ارتباط با محیط زیست و کاهش آسیب رسانی ساخت و ساز برج ها و آسمان خراش های به محیط طبیعی مطرح شده است که تا کنون مراحل ساخت این پروژه به خوب پیشرفته و باید منتظر نمایش محیط زیست در آن باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید