چگونه یک اجرای نما را به زمین بزنیم

از طرفی با تولید صنعتی مصالح مورد نیاز برای رویه نما و مقاطع زیرسازی نما ازجمله پروفیل های آهنی، آلومینیومی یا گالوانیزه و استیل، با کاهش خطاهای انسانی و در نتیجه بالا رفتن کیفیت نهایی مصالح و نمای اجرا شده مواجه می شویم. ویژگی های سیستم نصب سرامیک خشک: در این نوع سیستم ها به دلیل اینکه پروفیل های عمودی آلومینیومی از میان درز سرامیک ها دیده می شوند، به جهت زیبایی بیشتر این پروفیل به رنگ مشکی رنگ آمیزی می شود. نمای خشک به دلیل مزایای متعدد و ویژگیهای مثبت که دارد بسیار پرکاربرد و رایج می باشد در ادامه معرفی مزایا و ویژگی های این نوع نما میپردازیم با ما باشید . این سنگ نسبتا کمیاب می باشد و در مناطق آتش فشانی بوجود می آید که بسیار سخت می باشد.به همین دلیل تراش و کار با آن مشکل است که در تمدن های باستان از آن برای تراش و کنده کاری سنگ گرانیت استفاده می شده از سنگ دیوریت در سنگ نما،سنگ پله،کف و در جاده سازی استفاده می شود. در این نوع طراحی، شما با یک ظرافت بیهمتا روبرو میشوید و بهتر است بدانید که در وهله اول طراحی خاص و فوقالعاده پنجره و سپس امنیت و ایمنی بالای آن نظر شما را به خود جلب میکند.

چگونه می‌توان (انجام داد) کرتین وال در 24 ساعت یا خیلی کمتر به‌صورت رایگان

جهت اطراف بازشوها (پنجره ها)، خرپشته و فلاشینگ ها چنانچه از سرامیک خشک استفاده می شود، بایستی قبل از اجرای سرامیک ازپوشش عایق رطوبتی و حرارتی استفاده شود. پنجره آلومینیومی مدرن یکی از پرفروشترین مدلهای پنجره است که با انواع نما و طراحی داخلی سازگاری خود را نشان میدهد. این نوع نما بصورت صنعتی ساخته میشود و جزئیات آن طوری طراحی شده است که استراکچر تمام آلومینیومی آن در مواجه با انواع تنشهای وارده از جابجایی سازه اصلی ساختمان در زلزله، نیروی مستقیم زلزله و باد ، نشست های احتمالی و وزن خود نما کاملا منعطف عمل کرده که بخاطر همین قابلیت به آن self-support یا خود ایستا اطلاق میگردد. نمای کرتین وال شیشه ای در انواع گوناگونی تولید میشود که میتوان به دو گروه اصلی آن یعنی سیستم یونیتایز و سیستم لامل اشاره کرد. از مزیات نمای کرتین وال شیشه ای لامل می توان به عدم مشاهده هرگونه پیچ یا پرچ، عدم محدودیت انتخاب رنگ و امکان نصب بازشو مخفی و بازشو لولایی به داخل بازشو یا دوجهته اشاره نمود. از خدمات اجرای نمای شرکت عمران تجارت فاطر می توان به موارد زیر اشاره نمود: طراحی و اجرای نما نمای کرتین وال نمای سرامیک پرسلانی نمای آلومینیوم کامپوزیت.

سرامیک نمای خشک

شرکت عمران تجارت فاطر، متخصص طراحی و اجرای نمای خشک و انواع نمای ساختمان مدرن : نمای کرتین وال (نمای لامل، نمای فریم لس)، نمای سرامیک خشک (انواع سرامیک پرسلانی خشک و سفال)، نمای کامپوزیت (با پروفیل آلومینیومی و سی ان سی انواع ورق آلومینیوم کامپوزیت) و اجرای نمای سنگ خشک و نمای شیشه ای و نمای ترکیبی، پیشرو در صنعت ساختمان ایران می باشد. ساختار این نوع نما پروفیل های ضخیم و قوی آلومینیومی می باشد که بعد از آماده سازی توسط نبشی های آهنی ، که دارای شیارهای لوبیایی است مستقیما به صفحه پلیت (صفحه بولت) یا شاسی نصب ، مونتاژ (شبکه) و ریگلاژ می شوند. شیشه ها در این نما از سمت نمای خارجی روی شبکه ی ساخته شده از پروفیل های لامل قرار گرفته و توسط پروفیل های شیشه خور ثابت می شوند.در انتها شیشه خورها با روکوب ها پوشیده می شوند. به اصطلاح سیستم نمای لامل از انواع نمای خشک یک سازه مجزا محسوب می شود نمای کرتین وال یکی از انواع نماهای شیشه ای ساختمان با سیستم پوششی همرا با سازه خود ایستا است.

قطعات نمای خشک

نمای ساختمان آجری نمایی است که ازاصالت بالایی بهساز نما برخوردار است. در واقع نمی توان بطور دقیق گفت که قدمت سازه های آجری به چه تاریخی بازمی گردد، اینگونه به نظر می رسد که انسان های نخستین پس از مشاهده ی پخته شدن خاک و گل در مجاورت آتش و دریافتن اینکه گل و لای پخته شده مقاوم تر از کلوخه ها می باشد پی به خاصیت و طرز ساخت آجر بردند. بسیاری از نمای سازه ها ارزش تاریخی دارند یا به شکلی هستند که انسان را به گذشته میبرد، مانند نمای سازه آجری. در واقع سنگ یکی از اصلی ترین مصالح برای طراحی و ساخت نمای سازه عمرانی یک سازه محسوب می شود که از گذشته تا به امروز بطور فزاینده مورد استفاده طراحان و سازندگان قرار گرفته است . به قطع می توان گفت آجر یکی از مواد و مصالحی است که در هر گوشه از طراحی و ساخت نمای سازه عمرانی ما دیده می شود و استفاده از آن در نماهای کنونی به یادآورنده رنگ و بوی گذشته می باشد و این نکته ای جالب توجه برای بسیاری از ما ها می باشد. این نوع نما که در ظاهر بیرونی ساختمان قرار میگیرد، متناسب با نصب و قرارگیری اتصالات، به دو دسته آشکار و پنهان دسته بندی میشود که در ادامه به صورت مختصر آنها را شرح میدهیم. Th​is post h᠎as be​en gen᠎er᠎ated by behsaznama​ C on te nt G enerator DE​MO.

دیدگاهتان را بنویسید