چگونه گسترش Phrase درباره نمای مدرن شما

نما می تواند به میزان قابل توجهی قبض های انرژی کمک کند. نما با صفحات آلومینیومی کوچک به شکل الماس پوشیده شده است که با شکل ارگانیک ساختمان تطبیق داده شده و رنگ ها و نور آسمان را مانند آب منعکس می کند و به ساختمان جلوه ای دائمی در حال تغییر می دهد. علاوه بر این موارد این نوع طراحی که پیش از طرح هر نوع پلانی برای آن از جانب معماران، باید کلیه موارد محیطی مانند جهت تابش حداکثری نور، شناخت المان های محیط زیستی سازه و بسیاری موارد دیگر، مورد مطالعه ی بسیار موشکافانه قرار گیرد ؛ امکان طراحی نما به صورتی که در هر بخش از ساختمان چه میزان از قدرت نور خورشید بیشتر یا کمتر ، مورد نیاز باشد، و هدایت نور به سمت پنجره ها و بازشو های دیگر ساختمان وجود دارد که از آن کیفیتی فوق العاده را به وجود خواهد آورد. روش کار به این صورت است که با استفاده از ابر یا اسفنج سطح شیشه را به طور کامل با مواد شوینده شستشو می کنیم و با تی لاستیکی و قسمت ابرویی شیشه پا کن آب باقی مانده روی شیشه را پاک می کنیم. این لایه اطمینان می دهد که آب و هوا بر فلز تأثیر نمی گذارد و از زنگ زدگی آن جلوگیری می کند.  A​rticle has been c reat​ed ​by behsaznama C ontent Gen​erat or D emov er​sion!

آنچه همه درباره کرتین وال می گویند اشتباه است و چرا

نمای لامل، یا همان نمای کرتین وال؛ یکی از سیستم های نمای مدرن ساختمانی بوده که دارای استایی است، به این معنا که وزن بالای شیشه، بر روی سازه کرتین وال یا همان لامل ها و شاسی کشی های مربوطه سنگینی می کند و هیچ بار مرده ای حاصل از وزن شیشه ها و بار انرژی های حاصل از باد، طوفان و… نمای بتنی پیش ساخته دارای مناطق پیوسته روکش سنگ تراشی است که به طور طبیعی نفوذ پذیری هوا کمی دارند بنابراین عموماً ورود هوا با جزئیات خوب در سطوح با کمک پنجره ها، درها و سایر بخش ها کنترل می شود. شعار دیگر معماری مدرن از میس ون دروهه عبارت “کمتر بیشتر است” بوده است، که این مورد به این معناست که فرم ساختمان باید با حذف جزئیات غیر ضروری، سادگی و وضوح داشته باشد.همچنین مفهوم “حقیقت مواد” وجود داشت، که معتقد بود به جای پنهان کردن یا تغییر ظاهر طبیعی یک ماده، این موضوع باید در نمای مدرن قابل مشاهده باشد.

3 از جنجالی‌ترین کرتین وال جناس‌ها کشف خواهید کرد

یک پوست خارجی یا نمای ساختمان خوب که طراحی شده است در مقایسه با نمای معمولی ساختمان درجه بالایی از راحتی صوتی را برای سرنشینان خود فراهم می کند. این فلز کاملاً قابل بازیافت است و استفاده از آن را آسان می کند. موقعیت فعلی آن فاصله چندانی با محوطه جدید بازار ندارد و قرار است محل اتصال خیابان Merdiana با میدان لاس گلوریاس را اشغال کند. با خم کردن عرشه مربع، سطوح مختلف خیابان ها در اطراف محیط با هم هماهنگ می شوند. چندین ساختمان غیرمعمول و زیبا از معمار آنتونی گائودی در خیابان های شهری بارسلون وجود دارد. دستگاه های سایه زن معمولاً در حفره نصب می شوند و بسته به عرض آن، راهروهایی برای دسترسی و نظافت وجود دارد. پرداخت هزینه بستگی به خود کارفرما دارد. به اصطلاح سیستم نمای لامل از انواع نمای خشک یک سازه مجزا محسوب می شود نمای کرتین وال یکی از انواع نماهای شیشه ای ساختمان با سیستم پوششی همرا با سازه خود ایستا است.  This w as created by behsaznama Content Gener ator D​em​ov ersion!

اگر تهویه حفره با خدمات ساختمان یکپارچه باشد، هوای گرم شده توسط خورشید را می توان به ساختمان وارد کرد، تهویه طبیعی خوبی ایجاد کرده و در تابستان نیز به صورت عکس عمل می کند که از بهترین انواع نمای خشک در حفط انرژی محسوب می شود. هم زمان با انتخاب بهترین گزینه مواردی چون هزینه، زمان، کیفیت، تعهد در اجرا گزینه های مهمی هستند. این موارد میتواند در عایق بین دیوارها آسایش حرارتی و صوتی را با هم به ارمغان بیاورد. فولاد ضد زنگ بسیار دوست دار محیط زیست است زیرا تقریباً می تواند برای همیشه دوام بیاورد. دوام و مقاومت شیمیایی بالا وچسبندگی سریع و پایدار رزین های مصرفی (ماده ی چسبناک طبیعی یا مصنوعی ) موجب پیوند ناگسستنی لایه های مختلف پنل می شود. فولاد ضد زنگ یک ماده عالی از انواع نمای خشک ساختمان به شمار می آید، که دارای سطح براق و صیقلی است و در نمای ساختمان مدرن بسیار از آن استفاده می شود. بنابراین، طراحی نما باید به گونه ای انجام شود که دارای مقیاس و ظاهری دلپذیر، نسبت و ریتم باشد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کلیک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید