چگونه نمای مدرن خود را در 9 روز شگفت‌انگیز کنید

در این شیوه براکت های در نما قابل مشاهده می باشند. در ادامه رنگین پروفیل کویر، طراحی نمای مدرن و این سبک زیبا و جسورانه در معماری توضیح میدهد. نمای مدرن با طراحی خلاقانه و جسورانه ی خود، اولین سرنخ را در مورد چیزی که پس از ورود به ساختمان در انتظار افراد می باشد، ارائه می دهد. ابتدا اولین قواره طولی را به اندازه ارتفاع دیوار بعلاوه 5 سانتیمتر برش می زنیم و سپس سایر قواره ها را به ترتیب، پس از جفت کردن نقوش آن با قواره ماقبل، برش می زنیم و به همان ترتیب روی هم قرار می دهیم. براساس طرح ارائه شده توسط ژان نوول، برای ساخت پایه های رنگی در طراحی مدرن نما، آلومینیوم آنودایز شده مورد استفاده قرار گرفته که به دلیل توانایی آن در ترکیب خواص مثبت مواد و همچنین سبکی، دوام بالا و برخورداری از طیف رنگی وسیع نیازهای پروژه هم از لحاظ بصری و هم از لحاظ انرژی و پایداری را تامین خواهد کرد. لیکن در اجرای نماها ی خشک، با توجه به نصب به روش صنعتی ، با گذشت زمان نیازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمی باشد و درصورت آسیب دیدگی، هر کدام از پلاک ها قابل اصلاح و تعویض می باشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از گذشت عمر مفید آن (بالای ۵۰ سال) می توان تمامی مصالح مصرف شده را اعم از فلزات زیرسازی (آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت .

قطعات نمای خشک

با استقبال فراوان مردم از طراحی نمای ساختمان، امروزه شاهد طرح و سبک های متنوعی از نمای برج و ساختمان ها با کاربری های مختلف هستیم. این ذرات سرامیکی با تثبیت حبابهای هوا، باعث ایجاد طرحها و الگوهای نامنظمی در سطح آلومینیوم شده و در نهایت نماهای منحصربهفردی با سطوح متنوعی از نظر بافت، شفافیت، روشنایی و یا کدری را به وجود میآورد. سیستم های مدرن نماسازی یا همان نمای خشک که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید کرتین وال ساختمانی بود. در این مقاله میخواهیم به معرفی تعدادی از جدیدترین متریال مدرن نمای ساختمان که به تازگی در بسیاری از کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار می گیرد بپردازیم. برج 48 طبقه و 220 متری HEKLA، بلندترین ساختمان در منطقه تجاری لادفانس پاریس و همچنین دومین ساختمان بلند در کشور فرانسه، یکی از جدیدترین نمونههای طراحی مدرن نما به وسیله آلومینیوم آنودایز شده است. استفاده از علم شیمی و زیست شناسی برای بهبود عملکردهای مصالح مختلف موجب شده است تا ساختمانها بتوانند علاوه بر رسیدن به پایداری و صرفه جویی در مصرف انرژی، از ویژگیهای بصری منحصر به فردی نیز برخوردار شوند.

جدای از عملکرد این پوسته در کاهش مصرف انرژی، استفاده از ترکیب منشوری در راستای ارتقا یافتن زیبایی شناسی بصری پروژه نیز عمل میکند. در نمای این ساختمان، ظاهر جامد پوسته به حفظ حریم خصوصی بخشهای درونی منجر میشود. در پایان قابل ذکر می باشد که شرکت رونین پارس به پشتوانه سال ها تلاش و تحقیق خویش، این توانایی را کاملاً داراست که با اطمینان اعلام نماید که طراحی و ساخت اسکوپ های جدید و روش های مدرن را جهت هر پروژه با توجه به شرایط و مشخصات همان پروژه طراحی، انتخاب و پیشنهاد نماید. پاک می نماید . سنگ پله: پوشش دیوارهای داخل ساختمان استفاده از سنگ برای دیوار داخلی ساختمان ظاهری بسیار باشکوه و خنک به آن می بخشد.اصولاً از سنگ برای پوشش دیوار حمام وسرویس بهداشتی،ساختمان های اداری،فروشگاه ها،سالن های غذاخوری استفاده می شود.سنگی که برای دیوار به کار می رود باید ظاهری زیبا و سطحی جلاخورده داشته باشد.علاوه بر آن تخلخل آن کم باشد تا در اثر شستشو با مواد شوینده آسیب نبیند و مقاومت آن کم نشود. سطح را میتوان با آنودایز کردن و سایر پوشش های سطحی ویژه به منظور استحکام، مقاومت در برابر خوردگی رنگ آمیزی کرد.

کسب درآمد 398 دلاری/ روز استفاده از نمای مدرن

شستشو نما به صورت واترجت زمانی کاربرد دارد که سطح مورد نظر تقریبا آلودگی کم تری دارد و از گردوغبارها و دوده ها پوشیده شده است. در واقع نمای کرتین وال بهترین نمای شیشه ای ساختمان به لحاظ مسائل سازه در ارتفاع محسوب می شود. در این حالت بهترین راه و روش برای بازگرداندن زیبایی نمای ساختمان خود با شرکت آرین همت شهر تماس بگیرید. پوششهای مدولار برای نماها و محوطه ها معمولا راه حل های سریع و کارآمدی را ارائه میدهند. بر این اساس ساماندهی نمای ساختمان ها نیز ضروری است و بایستی به صورت گسترده و همه جانبه تهیه و ارائه شود، ولی بعضی موارد آن کاملاً واضح و ادامه آن اصولاً باعث گسترش ناهنجاری های بیشتر است. یکی از مباحثی که در طراحی نظر معماران و سازندگان ساختمان را به خود جلب کرده است ، بحث اتلاف انرژی در ساختمان های مدرن که از سطوح شیشه ای گسترده ای برخوردار می باشند. در حال حاضر، انواع نامتناهی از طرح های ساختمان هایی با نمای مدرن وجود دارد. شرکت بنا نمای شهر تبریز از سال 1383 تحت عنوان تجاری نمای شهر، فعالیت خود را در زمینه طراحی و اجرای نمای مدرن ساختمان، تولید درب و پنجره ترمال بریک و نرمال و انواع سازه های فلزی آغاز نمود و تا کنون با سابقه اجرای بیش از 300 پروژه بزرگ و کوچک در غالب 300000 مترمربع اجرا و چندین پروژه مطرح پنجره ترمال بریک را در اقصی نقاط کشور مفتخر است سهمی هر چند کوچک در آبادانی شهرهای کشور عزیزمان ایران داشته باشد و در جهت نیل به اهداف سازمانی شرکت و بالا بردن کیفیت و جذب رضایت مشتری، اقدام به تأسیس کارخانه تمام اتوماتیک ساخت و مونتاژ درب و پنجره ترمال بریک، نرمال، اختصاصی و انواع سیستم های نمای مدرن نموده است.

روش اجرای نمای خشک

This w᠎as created with behsaznama C​on tent​ Gen᠎erat​or Demov er si​on.

دیدگاهتان را بنویسید