چهار دلیلی که چرا هنوز در کرتین وال آماتور هستید

مثلا برای شستشوی نمای سنگی یا آجری سطوح مورد نظر باید سند بلاست شود.و در نما های شیشه ای یا کامپوزیتی سطوح مورد نظر باید به صورت دستی و ابر و طی شستشو شود. انتخاب طرح نما از بین سبک های بی شمار و متفاوت کار آسانی نیست، علاوه بر آن باید بر اساس یکسری اصول نظیر موقعیت جغرافیایی، منظر شهری، مصالح در دسترس و … به این نوع نما که در غرب به آن Adaptive Facades ، گفته می شود ؛ باید به عنوان یکی از به صرفه ترین و زیباترین انواع نماهای جدید ساختمان ، نگریست. نمای آجری ساختمان که پرمصرفترین مصالح مورد استفاده در آن آجر است، یکی از انواع نماهای آپارتمانی است که در قرن 21 مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و اکثر افرادی که دستی بر طراحی نمای ساختمان دارند از انواع نماهای آجری آپارتمان و ساختمانی استفاده میکنند تا بتوانند اثرهایی با جذابیتهای بصری فوقالعادهای بسازند از این رو نمای آجری به انواع مختلفی تقسیم میشود. این نوع نما معمولا از مصالح سبک بویژه ترکیب آلومینیوم و شیشه ساخته می شود. امروزه در مناطق سنتی نمای ساختمان های مدرن با بافت محلی ترکیب می شوند چنین تلفیقی باعث ایجاد زیباییشناسی و زبانهای طراحی جدید شده است زیرا از فرهنگهای محلی الهام گرفتهاند و در عین حال نوآور هستند.

سرامیک نمای خشک

​Th is was gen erated ᠎with the ᠎he lp of behsaznama​ Con te᠎nt  Ge nerator DEMO.

قیمت نمای خشک

در طراحی نمای آپارتمان به سبک مدرن نیز از اشکال هندسی ساده، خطوط صاف و یا واضح،ترکیب اشکال به صورت نامتقارن، بام های مسطح، طرح های باز و آشکار استفاده می شود و ترکیب این طراحی با متریال مدرن روز مانند شیشه، فلز، بتن و… نمای ساختمان یا نماکاری ساختمان یک شاخص بسیار مهم در طراحی ساختمان های امروزی است که توجه ویژه به آن معطوف می گردد. این پنل ها دارای سطح صاف نیستند و برای استفاده در نمای خارجی کار بسیار مناسب و زیبا هستند که با نور پردازی آن ها می توان دکوراسیونی زیبا و منحصر به فرد به محیط بخشید. حفرههای ایجاد شده بر سطح آلومینیوم، سلولهایی در سه مقیاس کوچک، متوسط و بزرگ هستند و بسته به فرآیند تولید، فوم آلومینیومی میتواند چگالیها و سطوح مختلفی را به لحاظ درجه شفافیت ارائه دهد. هر چند که طراحی نمای سبک مدرن در تمامی ساختمانها کاربرد دارد و میتواند نمایی زیبا و منحصر به فردی به محیط ببخشد.  This a​rticle has been w᠎ri tt en  with behsaznama Con᠎te᠎nt Generat᠎or᠎ Demoversi᠎on.

طرح نمای خشک

که به هر قسمت از آن ویژگی منحصر به فردی میدهد. استفاده از مصالح های نوینی که در علم تکنولوژی امروز به عنوان جدیدترین و نوینترین مصالح شناخته میشوند، کمک میکنند تا جذابیت یک ساختمان بیشتر گردد و پویایی بسیاری برای سبک مدرن خلق کند تا بتواند نگاه هر بینندهای را به سمت خود داشته کلیک باشد. اجرای این نما با هر دو متریال زیبایی فرومايه به مقصد جفت فردار خود را دارند .این نما با سیمان سفید نیز زیبایی مخصوص به طرف نفر مقاوم سوگند به لهنه دارد و گروهی از افراد این نما را براي نمای رومی سنگی بیشتر ترجیح میدهند. در ایران تعداد کمی از این نوع نماها طراحی و ساخته شده است و انتظار می رود در آینده تعداد این گونه نماها بیشتر شده و از تعداد نماهای با مصالح متعدد و فرم های شکسته کاسته شود. بام های صاف، استفاده از متریال های صنعتی مانند فولاد از دیگر ویژگی های این سبک می باشد. در این نوع طراحی نما همانطور که از نامش نیز پیداست اصل در سادگی، نفی هرگونه تزئینات زاید، کاربرد ساده و صریح فرم ها و استفاده از تعداد محدودی از مصالح است.

در این سبک مصالح به کار رفته معمولا یک یا دو مصالح بوده و بسیار به ندرت تعداد مصالح بیشتر از دو نوع می شود. سبک بودن، دوام بالا، رنگ پذیری و قابلیت آلومینیوم در فرآیندهای شیمیایی برای رسیدن به محصولی با ارزشهای افزوده، از مهمترین امتیازات این مصالح در طراحی مدرن نما است. با توجه به کنترل کلیه مراحل ساخت نمای کرتین وال (AGK)از طراحی تا اجرا و نصب توسط ابزار دقیق پروژه ساخت و اجرای نمای کرتین وال (AGK)، و همچنین ساخت شیشه به صورت همزمان انجام میگیرد، که این امر خود باعث کوتاه کردن زمان طراحی و اجرای نهایی پروژه میگردد. وقتی بحث درباره ساختمان و نمای آن باشد، آشنایی با کرتین وال ضرورت مییابد. آیا تاکنون طراحی نمای یک ساختمان شما را شگفت زده کرده است؟ این سبک در ابتدا نام یک مدرسه هنری در آلمان بود که بعد از جنگ جهانی اول به قصد ایجاد فضایی برای اتحاد هنرمندان و صنعتگران ساخته شد و بعدها به یک سبک در معماری تبدیل شد. اصول استاندارد همه این طرح ها سادگی، کارایی و ظرافت است. در صورتی که این گونه طرح ها در بسیاری از ساختمان ها و آپارتمان های امروزی کم و بیش استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید