چرا همه درباره نمای مدرن صحبت می کنند…حقیقت ساده آشکار شد

در سیستم نما خشک در صورت صدمه دیدن المانی از پوشش نما (مثلا شکستن بر اثر ضربه ی شدید) می توان به راحتی آن قسمت کوچک از پوشش را باز و تعویض کرد. در حالت کلی، تضاد بسیاری بین این سبک و سبکهای قدیمی در نظر گرفته میشود و با تزئینات پیچیدهای، طراحیهای نمای آن صورت میگیرد و به واسطه معماران سبک مدرن، این نوع از نما توانست پا بگیرد و بر اساس قوانین و مقررات معماری مدرن، یک فضای خارقالعاده برای محیط و نمای آن را به وجود میآورد. در حالت کلی، مهمترین مشخصهای که برای نمای مدرن صورت میگیرد، این است که در عین سادگی، جذابیت بسیار بالایی برای یک محیط خواهد داشت و آن را خاص و زیبا جلوه میدهد. این دسته از نکات نیاز است تا در طراحی نمای مدرن حتما دیده شود. بنابراین می بایست از افرادی که در این زمینه خبره میباشند، کمک بگیرید تا تمامی اصول اصلی نمای مدرن رعایت گردد و بتوانند یک نمای خارقالعاده را برای محیط شما به وجود بیاورند. حتما شما نیز به وضوح، خانههای بسیاری را مشاهده کردهاید که از طراحی نمای مدرن استفاده کردهاند. هندریل های شیشه ای که به نرده های شیشه ای معروف اند کاربردهای بسیاری دارند از جمله کاربردهای هندریل های شیشه ای می توان به نصب آنها در جلوی تراس، قسمت جلویی پنجره در ساختمان ها و غیره اشاره کرد.

شرکت طراح و مجری نما

Th​is a rticle has ᠎been do᠎ne with the he᠎lp  of behsaznama  Content Gen er᠎ator ​DEMO.

نمای خشک در ساختمان

در این زمینه؛ گروه معماری بام که معتبرترین گروه معماری و طراحی شناخته می شود، خلاقیتهای بسیاری برای طراحی نمای مدرن به کار میبرد و میتواند با استفاده از سادگی، کارایی یک نما را بسیار زیاد کند. ویژگیهای اصلی برای طراحی نمای مدرن، چه مواردی میباشد؟ فضای خالی که بین نما و عایق قرار دارد خود بهترین عایق حرارتی میباشد لذا این سیستم نقش به سزایی در کاهش اتلاف انرژی دارد. اگر شما از معماری تخصصی ندارید و قصد دارید که فضای ساختمان خود را با نمایی منحصر به فرد جلوه مؤثر ببخشید، میتوانید از طراحی نمای مدرن استفاده داشته باشید و بهترین نمایی که برای محیط مورد استفاده واقع میشود را انتخاب کنید. استفاده از این مصالح در نمای ساختمان ، نمایی مدرن و زیبا را ایجاد می کند که زیبایی خاص خودش را دارد.اکثر طراحان نمای ساختمان و ساختمان سازان در تلاش هستند به روز بودن ساختمان را با استفاده از جدیدترین متریال های نمای ساختمان به ببینده نشان دهند. با توجه به سبک بودن وزن اجرایی نمای کامپوزیت و همچنین قابلیت شکل پذیری این متریال و مقاومت بالا و قابلیت تامین نظر طراح بدون محدودیت رنگ و سایز، امروزه این نما در کنار کلیه متریال های ترکیبی در نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. Po st has been gen erated  wi​th behsaznama Content Gener at or DEMO !

هزینه اجرای نمای خشک

اما یک ویژگی مشترک که در تمامی آنها قابل مشاهده میباشد، مواردی همچون ظرافت، سادگی، کارایی و عدم استفاده از تزئینات میباشند و این موارد به عنوان نکات اصلی برای طراحی نمای ساختمان از طریق طراحی مدرن ذکر میشود. اگر بخواهید کمی جدیتر به این موضوع فکر کنید، هنگامی که به یک ساختمان رفت و آمد میکنید، به کمک نمای آن میتوانید آن را از دیگر ساختمانها تشخیص بدهید و ممکن است سلیقه شما بر اساس نمای برخی از ساختمانها باشد و برخی دیگر با سلیقه شما همخوانی نداشته باشد. در این روش از شستشو همان طور که از نامش پیداس شستشو به صورت دستی و اَبر و تی می باشد.شستشوی نما به صورت ابر و تی شامل شستشوی سطوحی مانند نمای شیشه ای نمای کامپوزیتی و نمای سرامیکی می شود که با استفاده از شوینده های مخصوص و طی و ابر به صورت دستی شستشو می شود. سنگ های مصرفی بایستی از لحاظ بافت و ظاهر،یکنواخت و بدون ترک بوده و عاری از رگه های خاکی مارنی،میکانی،پریت،ترکیبات سولفاتی و سولفیدی (حداکثر SO3 به ۱% وزنی محدود می شود) و سایر موادی باشند که تحت تأثیر عوامل جوّی و هوازدگی خراب می گردند؛ زیرا در این صورت استحکامی نخواهند داشت.

چگونه اجرای نمای خشک در ایران خود را از Blah به فوق العاده تبدیل کنیم

سیستم کرتین وال پوشش بیرونی ساختمانی است که دیوارهای بیرونی آن غیر سازه ای است و فقط برای جلوگیری از ورود آب و هوا و ساکنان استفاده می شود زیرا کرتین وال غیر سازه ای است و می تواند از مواد سبک وزن… زیرا گروه معماری بام، با گردآوری متخصصین با مهارت به عنوان بهترین گروه برای طراحی نمای مدرن نام برده میشود. در حقیقت برای این که یک طراحی نمای مدرن انجام بگیرد، نیاز است تا ابتدا به مفهوم کلمه مدرن پی برد. هنگامی که طراحی نمای مدرن قرار است صورت بگیرد، برخلاف نماهای ساختمانهایی که از سبک کلاسیک استفاده میکنند، به جای اینکه از یک نوع متریال استفاده شود، چندین متریال مختلف به صورت ترکیبی میتوانند برای این محیط مورد استفاده واقع شود. گروه معماری بام در این مورد به افراد کمک خواهد کرد تا با نکات مفید و تکنیکهای خاص از بهترین طراحی نمای مدرن برای آنها نصاب نمای سرامیک خشک استفاده داشته باشد. اجرای این نما با هر دو متریال زیبایی فرومايه به مقصد جفت فردار خود را دارند .این نما با سیمان سفید نیز زیبایی مخصوص به طرف نفر مقاوم سوگند به لهنه دارد و گروهی از افراد این نما را براي نمای رومی سنگی بیشتر ترجیح میدهند. حال که با این دسته از ویژگیها برای طراحی نمای مدرن آشنا شدید، اگر شما نیز نیاز دارید تا از این طراحی استفاده داشته باشید اما هیچگونه اطلاعات و دانشی در رابطه با آن ندارید، نمیتوانید به تنهایی دست به طراحی نمای مدرن بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید