پنج پیش‌بینی در نمای خشک در 2023

این نوع نما موجب جداسازی فضای بیرونی از فضای درونی ساختمان می شود و همچنین استفاده از روشنایی روز و عایق برای کنترل حرارت، صدا و اشعه ماورا بنفش را فراهم می کند. کدام نوع از نمای مدرن روی ساختمانها پیادهسازی می شود؟ برای آن هایی که قصد ساخت ساختمان را دارند بسیار مهم است که چه نوع نمایی را انتخاب کنند. همچنین از طریق شبکه حفره دار ایجاد شده بر روی نما، نور خورشید قادر است به داخل ساختمان نفوذ کرده و روشنایی ملایمی را برای فضای هنری ایجاد کند. قیمت نمای سیمانی رومی از نمای ساختمان با سرامیک و سنگ کمتر است؛ یا اینکه هزینه نمای ساختمان یک طبقه از ساختمانهای چندطبقه پایینتر است. این گونه نماها بخاطر معماری تقریبا پیچیده و مصالح ساختمانی گران قیمت مانند سنگ های طبیعی مرمر، گرانیت و ترواورتن به گونه ایی در تصور عموم مخصوص ساختمان های لوکس و طبقه مرفه جامعه است . اگر نمیدانید که برای ویلا یا خانه خود، نمای سیمانی رومی مناسب است یا استفاده از سنگ نمای رومی، بهترین راه مشورت با یک طراح و نماکار و یا متخصص نماکاری ساختمان است.

سرامیک نمای خشک

​Da ta has ᠎been gen er᠎at᠎ed wi᠎th t᠎he help  of behsaznama Conten​t  Generator DE MO!

نما های خشک

در طراحی نمای آپارتمان به سبک مدرن نیز از اشکال هندسی ساده، خطوط صاف و یا واضح،ترکیب اشکال به صورت نامتقارن، بام های مسطح، طرح های باز و آشکار استفاده می شود و ترکیب این طراحی با متریال مدرن روز مانند شیشه، فلز، بتن و… در این نوع طراحی نما همانطور که از نامش نیز پیداست اصل در سادگی، نفی هرگونه تزئینات زاید، کاربرد ساده و صریح فرم ها و استفاده از تعداد محدودی از مصالح است. سبک ساده گرایی یا مینیمالیسم نوعی دیگر از طراحی نما می باشد که در ایران به ندرت دیده می شود. بهتر است نمای ساختمان ساده یا پرجزئیات شما همگون با نمای شهری و ساختمانهای مجاور طراحی شود. نمای ساختمان ساده یا پرجزئیات همگون با نمای شهری و ساختمانهای مجاور طراحی شود. پس از تهیه و تایید طرح سه بعدی نمای ساختمان وضعیت موجود ساختمان توسط تیم نقشه برداری برداشت و از بیلت نمای ساختمان با توجه به عوارض موجود ترسیم و پیاده سازی میگردد.در آتلیه طراحی و معماری(AGK) نقشه های فاز2 جهت انجام سه مرحله شامل 1- اجرای زیر سازی و نصب ورق بر روی ساختمان2- برش و شیار ورق در کارخانه cnc شرکت (AGK) 3- طراحی و اجرا و نقشه های ورق جهت برش در کارخانهcnc آماده و ارائه میگردد. Content has  been created wi th t he ᠎help ᠎of behsaznama  Content G​enerat᠎or Demoversion!

نماهای Argemax از پانل های فیبر کامپوزیت ساخته شده اند. گاهی اوقات اصطلاح “نما” به طور خاص برای اشاره به نماهای خارجی ساختمانها به کار میرود که تأکید معماری خاصی دارند، مانند سبک بهکاررفته، طراحی باشکوه، دکوراسیون، ورودی اصلی ساختمان و غیره. یک نمای طراحی شده با طراحی دقیق می تواند کار ساختمانی جدیدی را برای صاحبان، اشخاص و محیط زیست به طور موثر انجام دهد همچنین می تواند عملکرد یک ساختمان موجود را تغییر دهد. ساختمان های سنتی بیشترازسنگ، آجرو چوب هستند در مقابل نمای ساختمان های مدرن از شیشه، فولاد و نمای آلومینیومی برای مواد روکش خارجی و طراحی نمای مدرن به طور گسترده استفاده می شود. از این نما بیشتر برای اماکن مذهبی و سنتی استفاده می شود. نمای ساختمان ترموود یک راه حل زیست محیطی و فاقد مواد شیمیایی برای روکش های خارجی و نما است. اگرچه در دیگر ساختمان ها با نمای خارجی معمولی نیز ممکن است از این مصالح استفاده شود, با این حال این سبک رومی است که با اجرای متفاوت, اجرای نمای خشک در ایران سبب زیبایی بیشتر دکوراسیون خارجی ساختمان ها می شود. شیشه ها در این نما از سمت نمای خارجی روی شبکه ی ساخته شده از پروفیل های لامل قرار گرفته و توسط پروفیل های شیشه خور ثابت می شوند.در انتها شیشه خورها با روکوب ها پوشیده می شوند.

در حال حاضر انواع گوناگونی از سیستم های نمای خشک مورد استفاده قرار گرفته می­شود. این سبک در ابتدا نام یک مدرسه هنری در آلمان بود که بعد از جنگ جهانی اول به قصد ایجاد فضایی برای اتحاد هنرمندان و صنعتگران ساخته شد و بعدها به یک سبک در معماری تبدیل شد. والتر گروپیوس که بنیان گذار مدرسه هنری باهاوس در آلمان بود، از معماران برجسته این سبک می باشد. شرکت ارتفاع کاران آرین همت شهر مجری و اجرا کننده نما شویی و شستشوی نمای برج های مرتفع بلندمرتبه با بیش از 10 سال تجربه اماده خدمات رسانی می باشد. حال که به آشنایی نسبی از طراحی و اجرا نمای مدرن ساختمان، دست یافتید در ادامه شما را با انواعی از نمای ساختمان مدرن آشنا خواهیم کرد. تلاشمان بر این است که در این مقاله در رابطه با اصول طراحی مدرن اطلاعاتی داشته باشیم و کمک کنیم تا با استفاده از ایدههای نوین گروه معماری بام به عنوان بهترین تیم طراحی و عرضه طراحی نما مدرن، استفاده داشته باشید. در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید نمونه پروژه های اجرا شده کیان نما را مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید