پنج نکات نجات بخش درباره نمای خشک

نقشه های مدرن معماری با انواع طراحی های نما تزئین شده و نورپردازی به آن، به ساختمان شور و شوق می بخشد. اگرچه هر آپارتمان در ساختمان های بلندتر از قبل کوچکتر بود ، اما کیفیت زندگی ساکنان تخت به دلیل طراحی و امکانات مدرن به طور قابل توجهی بهبود یافت. از آنجا که در سازه های کلاسیک معمول بود ، از موادی مانند گرانیت و سنگ مرمر استفاده نمی شود. 4. پایداری سنگ در برابر عوامل محیطی: سنگ طبیعی باید شرایط فیزیکی و شیمیایی محیط را تحمل نماید لذا باید در برابر باد،یخبندان،تغییرات دما و در صورت وجود جریان آب و همه عوامل فرسایش مقاومت کند. • نما های سوراخ دار: نمایی مبتنی بر نوآوری که امکان استفاده خلاقانه از تکنیک های روشنایی متعدد را فراهم می کند. لو شیائووی ، مورخ معماری مشهور شانگهای ، زمانی به آپارتمان های عظیم الجثه و ساده Taixing در جاده نانجینگ “یک خانه آپارتمانی لوکس” می گفت. معمولا اولین چیزی که در هر ساختمان مورد قضاوت قرار می گیرد نمای آن می باشد. نمای شیشهای عنکبوتی یا شیشه اسپایدر به دلیل زیبایی و جذابیتی که به بنا می دهند معمولاً در نمای وزارتخانهها، هتلها، فرودگاهها و ساختمانهای اداری مورداستفاده قرار میگیرد. ​Conte nt has be​en gener​ated  wi​th behsaznama Conte nt Generator  Dem᠎ov ersi on!

انواع روش های نمای خشک

آلومینیوم رنگی را میتوان به روش ای کوتینگ یا پوشش الکتریکی در انواع رنگ ها ارائه کرد. کنیتکس رنگی است که از ترکیب الیاف های مصنوعی و اکسید تیتان و مواد دیگر به وجود می آید و ضد آب می باشد. و با فشار دادن تفنگی آب خروجی وارد لنس و بعد از نازل خارج میشود. با تغییر مداوم جهت نور ، این حالت در طول روز تغییر می کند. این یکی از ضد آب ترین مواد روکشی است و در برابر رطوبت مقاوم است که آن را به انتخاب خوبی برای خانه های ساحلی تبدیل می کند. جهت ایجاد نمایی زیباتر و ضد آب شدن نما، فاصله درزهای بین ورقها را با تسمهای از جنس ورق یا چسبهای پلی اورتان یا چسب و لاستیک سیلیکونی پر میکنند. به گفته تولیدکنندگان برجسته روشنایی صنعتی ، ممکن است یک طراحی نما از نظر شکل یا طرح متفاوت باشد در صورتی که در طول شب با نور طبیعی یا نور مصنوعی روشن شود. ممکن است فکر کنید که چطور یک نما باعث کاهش بهره خورشیدی می شود ، که به نوبه خود باعث کاهش بارهای خنک کننده ساختمان می شود که در پایان باعث کمترین هزینه قبض انرژی می شود.  This data has be​en  done  wi th t᠎he help  of  behsaznama  Content Gene rator DEMO !

در ارتباط با نمای کلاسیک بیشتر بخوانید. با افزايش تعداد ساختمان هاي بلند، سيستم هاي سازه اي کرتين وال مدرن روز به روز پرتقاضا تر مي شوند. پانل های آن به راحتی قابل کنترل و مناسب بوده و در صورت نصب با جداسازی مشخص بین دیواره عقب ، می توانند نمایههای تهویه را پیکربندی کنند. موسسین شرکت کوثر پروفیل اراک با تجربه 20 ساله حضور قوی و مستمر در این صنعت در سال 1388 اقدام به تاسیس کارخانه کوثر پروفیل در شهرک صنعتی شماره 2 اراک با هدف تولید انواع مقاطع آلومینیومی, تیغه کرکره, مقطع خاص آلومینیوم, فروش هندریل, پروفیل توری پنجره, قیمت جام بالکن, پروفیل نمای خشک, مقاطع نمای شیشه ای, پروفیل پارتیشن, پرده زبرا, پروفیل پنجره لولایی, نما خشک پروفیل پنجره کشویی مطابق با استاندارهای بین المللی نمودند. اصولا قیمت کاغذ دیواری گزینه مهمی در انتخاب آن برای یک فضای خاص است، مثلا استفاده از انواع گران قیمت کاغذ دیواری در یک راهرو پر رفت و آمد و یا در اتاق کودکان گزینه مناسبی نیست و این قبیل پوشش ها را میتوان در فضاهای خلوت تر یا اتاق پذیرایی و نشیمن های خصوصی استفاده کرد.

نصاب نمای سرامیک خشک

همچنین این متریال در رنگهای متنوعی تولید میشود و آن را میتوان در زمان کوتاهی اجرا کرد. علاوه بر این ، می توان از آن برای افزودن احساس هنری به فضای خارجی با سایه استفاده کرد. انسان برای حفاظت خود در برابر عوامل جوی و اقلیمی از یک طرف و حیوانات موذی و انسانهای مزاحم از طرف دیگر، فضایی به نام خانه را برای خود ایجاد کرد. صفحات روکش فلزی سیمان الیاف SVK مخلوطی از سیمان پرتلند ، الیاف تقویت کننده ، مواد افزودنی و آب ساخته می شوند که در لایه های نازک ساخته شده و فشرده می شوند و ورق هایی ایجاد می کنند که قبل از رنگ آمیزی یا پوشش دادن خشک می شوند و سفت می شوند. هنگامی که نوبت به ساخت یا بازسازی سازه های بزرگ و کوچک می رسد ، SVK راه حل ایده آل ساختمان را برای ایجاد نمایههای الهام بخش ارائه می دهد. یکی از شهرهایی که به داشتن ساختمان های لوکس معروف است، شانگهای می باشد. این امر به فرمولهای ریاضی مورد استفاده در هنگام طراحی ساختار نسبت داده می شود. و اگر می خواهید نسبت به میزان بودجه تان متریال مناسب و ارزان قیمت را انتخاب کنید بهترین انتخاب برای شما نمای خشک می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید