وحشی‌ترین عامل درباره نمای مدرن {آیا نیست |

بهره مندی از چشم انداز بیرونی برای کاربران، کاهش آلودگی های صوتی، ایجاد تهویه مطبوع برای فضاهای داخلی و سرعت در اجرای نما سایر مزایای نمای شیشه ای محسوب می شود. مزایای استفاده از نمای شیشه کرتین وال چیست؟ هنگامی که از ظرافت شیشه در کنار استحکام فلز استفاده شود می توان آثاری مستحکم، ظریف و زیبا پدید آورد. این ساختار های آلومینیومی که به صورت شبکه هایی عمودی و افقی هستند را لامل می نامند که در واقع شیشه را روی خود نگه می دارد. جدیدترین و کامل ترین سیستم در نماهای شیشه ای سیستم یونیتایز است و تفاوت این سیستم نسبت به سایر سیستم ها آماده شدن آن در کارخانه و قرارگیری روی نما به صورت پازل است. این کاهش وزن باعث میشود که مقاومت ساختمان نسبت به زلزله افزایش یابد. سیستم فریم لس یکی از انواع نمای شیشه ای است که شیشه ها با فاصله کمی نسبت به یکدیگر بدون هیچ گونه عنصر اضافی قرار گرفته و فقط با چسب سیلیکون آب بندی می شود. به عنوان مثال این تکنیک فقط برای ساختمان های مرتفع یا منازل مسی دوبلکس مناسب است زیرا باید از زمین فاصله داشته باشند. This c on tent has ᠎be en  do᠎ne wi th the  help ​of behsaznama Con᠎te nt Generator Demov er᠎sion .

7 خلاقانه روش‌ها می‌توانید نمای مدرن خود را بهبود

نام دیگر سیستم کرتین وال، سازه های خود ایستا است، به این دلیل که این نوع نما کاملا مجزا عمل می کند و فقط فشاره وارده از سمت خود را تحمل می کند. در این نوع نما، شیشههایی که قرار است، به عنوان نمای ساختمانی نصب شوند، به جای اینکه روی خود ساختمان قرار بگیرند، روی سازه کرتین وال نصب میشوند. کدوم نوع از نمای مدرن بر روی ساختمانها پیادهسازی می شود؟ در حال حاضر نماسازی اکثر ساختمان های مدرن با ورق های رنگارنگ کامپوزیت صورت می گیرد زیرا زیبایی این نما فوق العاده است اما قیمت بالا یکی از معایب نما کامپوزیت است. همچنین این سیستم می تواند هم به صورت ثابت و هم با قابلیت حرکت به صورت الکتریکی و یا مکانیکی باشد. مورد دیگری که بهتر است، درباره نمای کرتین وال بدانید، آن است، که استراکچر آلومینیومی لامل کرتین وال قابلیت نصب سایر متریالهای پوششی از قبیل ورق آلومینیوم کامپوزیت نمای سرامیکی را با توجه به محاسبات سازهای داراست.

مشاوران شرکت با توجه به نوع ساختمان و موقعیت آن و همینطور بودجه در نظر گرفتهشده بهترین متریال را به شما عزیزان معرفی میکنند. یا به عبارتی صریحتر وضع مالی پروژه چگونه است.گاهی اوقات طراح و آرشیتکت طرح بسیار پیشرو و مدرن و لاکچری برای متریال های نما پیش بینی می کند که به دلیل عدم اطلاع دقیق از بودجه کارفرما باعث می شود نه تنها متریال مربوطه اجرا نشود بلکه به دلیل وابستگی شدید فرم به متریال مربوطه در نهایت کانسپت های فرمی هم اجرا نمی شود و موارد زیادی از این دست مشاهده شده اند که کارفرما به دلیل عدم توجیه اقتصادی اجرای نمای مدرن به اجرای نماهای سنتی از قبیل نمای سیمان شسته اقدام نموده است. نمای کرتین وال یکی از سیستم های مدرن نمای ساختمان است و جز بهترین نماهای شیشه ای با ساختار خود ایستا محسوب می شود. نمای لامل، یا همان نمای کرتین وال ؛ یکی از سیستم های نمای مدرن ساختمانی بوده که ساختاری خود ایستا داشته، به این معنا که وزن بالای شیشه ، بر روی سازه کرتین وال یا همان لامل ها و شاسی کشی های مربوطه سنگینی می کند و هیچ بار مرده ای حاصل از وزن شیشه ها و بار انرژی های حاصل از باد ، طوفان و …

طراحی و ساخت سازه های نمای اسپایدر آمیزه ای از هنر و فناوری روز دنیا است که در معماری جدید مدرن با نظرات و شیوه های گوناگونی صورت می پذیرد. درواقع نما و طراحی نمای مدرن ساختمان به عنوان پوششی برای ساختمان است و نوع کاربری آن را تعیین میکند. کالین رو نشان میدهد که منظور از شفافیت خیلی بیشتر از آن چیزی بود که معماران نوگرای دههٔ پنجاه و شصت میلادی از آن برداشت میکردند. اینها مواردی هستند که هر کدام ایجاد شفافیت فضایی میکنند. منظور معماران نوگرای نسل اول از شفافیت صرفاً «آن طرفش پیدا بودن» یک جنس؛ برای ایجاد رابطهٔ بصری میان درون و بیرون نبود. برای ویلاهای مستقر در محوطهٔ سبز، نماهای شیشهای میتوانست رابط مناسبی مبان درون و بیرون باشد ولی این نماهای شیشهای برای مجتمعهای مسکونی آپارتمانی غیرقابل استفاده بود زیرا نمای شیشهای صرفاً رابطهٔ بصری را تأمین میکرد و مشکل تهویه فضاهای درونی تنها با کمک ابزارها و دستگاههای پیچیده فنی حل میشد. شعارهای عدم استفاده از تزیین و بی پیرایگی مزید بر علت شده، پنجرههای سراسری را رواج داد. از اواسط دهه سی میلادی و با شروع استفاده از آلومینیوم در صنعت ساختمان، استفاده از نمای کرتین وال رواج بیشتری پیدا کرد.

انواع روش های نمای خشک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نحوه نصب نمای خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید