هرگز تغییر نکردن نمای مدرن در نهایت شما را نابود خواهد کرد

در این سبک از طراحی نما پنجره ها اغلب به صورت نامتقارن طراحی می شوند و مینیمالیسم را می توان در جز به جز نمای ویلا رویت کرد. به همین دلیل است که در چند سال اخیر طراحان به سمت و سوی طراحی نمای پست مدرن در ویلا روی آورده اند. قطعات ذکر شده در بالا به نمای تمام شده در عین ظرافت، قابلیت رگلاژ و آب بندی را می دهد. طراحی نمای پست مدرن در ویلا می تواند به زیبایی هرچه تمام این مفاهیم ناب را در هیبت یک ساختمان به نمایش بگذارد. اصلا استفاده از همین تزئینات است که منجر به جلوه زیباتر نمای ویلا خواهد شد. در نمای مدرن استفاده از تزئینات متداول نبود در حالی که در طراحی نمای پست مدرن در ویلا استفاده از تزئینات مجاز است. در طراحی نمای پست مدرن در ویلا از انواع و اقسام متریال های نماسازی ویلا استفاده می شود. یکی از نکات مهم در طراحی نمای این ساختمان استفاده بهینه از عقب نشینی ساختمان مجاور جنوبی بود. همانطور که گفته شد، کاهش وزن ساختمان ارتباط مستقیمی با کاهش نیروی زلزله بر ساختمانها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰) و دیگر آیین نامههای زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی ساختمان و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان میباشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت میگیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن به مانند نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما میگردد. Th is a rt icle has been w ri᠎tten ᠎with behsaznama Con᠎te​nt Generat or Dem oversion !

قطعات نمای خشک

با تمام نکات گفته شده در بالا و بهره از ایده هایی جدید در طراحی نمای مدرن، یک طراحی نمای بیرونی ساختمان ویلایی و آپارتمانی شیک خواهید داشت . بنابراین اینکه اساسا نمای پست مدرن چیست و چه ویژگی هایی دارد ریشه در معماری یک منطقه یا کشور خواهد داشت. در این سبک از طراحی می توان رنگ های سرد را با رنگ های گرم ترکیب کرد و از متریال هایی مانند فلز، گچ، سنگ، شیشه و چوب در نما بهره گرفت. در واقع طراحی نوع سبک و ماهیت نما یک ساختمان نقش بسیار مهمی در جذب مخاطبین دارد . البته از دیگر مزیتهای روش اجرای نمای خشک که تأثیر زیادی بر زمان تمام شدن پروژهها دارد امکان شروع به کار نمای ساختمان با فاصله زمانی اندک از اتمام اسکلت ساختمان میباشد. مشتریان عزیز میتوانند با خیال آسوده پروژههای ساختمانی خود را به متخصصین کارووین بسپارند. منظور از خود ایستا بودن این نما به این مفهوم است که به دلیل وزن زیاد شیشه روی لامل ها و شاسی کشی ها سنگینی کرده و باری حاصل شده از وزن این شیشه ها و انرژی های طبیعی چون طوفان و باد مورد توجه پوسته خارجی بوده و بر خود ساختمان وارد نمی شود. Th is has been gen er at᠎ed by behsaznama C᠎on tent G᠎ener᠎ator Dem​oversion.

در نهایت، کلید نمای مدرن آشکار شد

نمای پست مدرن در ویلا شامل هندسه و حجم های تعریف نشده و نامتقارنی می شود که هدف از اجرای آن ها بیان یک ایده، مفهوم یا طرز فکر است. وجود مفاهیم پیچیده و جذاب در پس طراحی نمای مدرن شما را متحیر خواهد کرد و به فکر فرو خواهد برد. از این رو خط معمار در این بخش مجموعه ای ۵۰ تایی از نماهای اجرا شده در چند سال اخیر ایران را جمع آوری کرده و همراه با لینک مطلب به اشتراک خواهد گذاشت. در این مطلب قصد داریم شما را با زوایای مختلفی از نمای پست مدرن در طراحی ویلا آشنا کنیم. بنابراین باید به طرز اغراق آمیز مصالح مورد استفاده در نماسازی ویلا را به رخ مخاطب کشید. برای مثال سرامیک های پرسلانی، جذب آب بسیار پایینی و حداکثر تا ۰٫۵ درصد دارند که به همین دلیل هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع از مصالح در حد صفر است.

طراحی فضاهای خصوصی و عموی برای استفاده راحت تر کاربران یکی دیگر از اصول مهم طراحی مدرن باغ ویلا است. در طراحی نمای پست مدرن در ویلا هدف به رخ کشیدن مصالح است. به همین دلیل است که نمای پست مدرن در ویلا محبوبیت زیادی دارد. چه میزان با نمای پست مدرن در ویلا آشنایی دارید؟ از سنگ در روش اجرای سنتی هم استفاده میشود، اما در روش نمای خشک، از اتصالات فلزی برای نگه داشتن و فیکس کردن سنگها استفاده میکنند که ایمنی و زیبایی را ارتقا میبخشد. در پشت سرامیک های نما توری فلزی و یا پلاستیکی قرار داده می شود تا در صورت جدا شدن آن ها از ساختمان، از سقوط و شکسته شدن سرامیک ها جلوگیری شود. به همین دلیل نماهای مدرن اغلب با پنجره ها و بازشوها عریض طراحی می شوند . مفاهیمی که رنگ تازه ای به زندگی او بدهند. یکی از دلایل آن ایجاد مکش و فشار و بر روی نما است تا اجازه دهد که هوای تازه به داخل ساختمان جریان یابد و در نتیجه نیازی به استفاده از دستگاه های سرمایشی وجود نداشته باشد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نمای خشک در ساختمان لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید