هروقت از مردم درباره نمای خشک این است بپرسید} آنچه را پاسخ

استفاده از لمبه نما به هنگام نصب آلاچیق، می تواند در کنار چراغ های هالوژن رنگی، زیبایی سازه شما رو دوچندان کند. ● استفاده از کاغذ دیواری با ترکیب رنگ غالب برای دیوار مقابل ورودی اتاق (تصویر 1)، مناسب برای اتاق هایی بزرگ است که مایلید فضا را کمی صمیمی تر و جمع و جور تر نشان دهید. کانسپت وال ® 86 یک سیستم دیوار پرده ای عایق و زیبا برای نمای عناصر است که با تمام نیازهای پروژه های بزرگ ساختمانی مطابقت دارد. متریالی که برای پوشش خارجی این سیستم استفاده می شود باید دارای خواص پایداری بالا و مقاومت در برابر رنگ پریدگی ناشی از نور آفتاب و مقاومت در برابر عوامل جوی مختلف باشد تا طول عمر بیشتری داشته باشد. شستشوی نمای ساختمان روش های بسیار متغییر و مختلفی دارد که با استفاده از دستگاه های قدرتمند فشار قوی و همچنین مواد های مخصوص نظافت نمای بیرونی ساختمان انجام میشود. ᠎This has be​en created by behsaznama Con tent​ G enerat or Demover sion.

قابل توجه ترین اجرای نما

علاوه بر این، اولین آسمان خراش برای نصب طراحی و اجرای نمای ساختمان عایق است که طول کامل کف به هر طبقه را بدون استفاده از میله های متوسط یا میله های اتصال می دهد. طراحی شده بدون دیوار تا استفاده کننده دید خوبی در محیط داشته باشدو در مکان هایی همچون ویلاها، پارک ها و منازل جهت استراحت و استفاده از محیط باغ مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به سبک بودن وزن اجرایی نمای کامپوزیت و همچنین قابلیت شکل پذیری این متریال و مقاومت بالا و قابلیت تامین نظر طراح بدون محدودیت رنگ و سایز، امروزه این نما در کنار کلیه متریال های ترکیبی در نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. در حالی که چنین تحولاتی به طور کلی مورد استقبال قرار می گیرد ، برخی از مالکان ساختمان همچنان مشکوک هستند و می ترسند از اضافه شدن مجدد “تیم مشاور” در حال حاضر بزرگ استفاده کند. نتقال از مناقصه تجویز شده برای مشخصات ظاهری مبتنی بر عملکرد و اامات استراتژی اخیر به طور دقیق مورد بررسی قرار می گیرد تا عناصر حیاتی را برجسته کند ، که اگر به درستی رعایت نشوند ، می توانند منجر به سردرگمی و در نهایت نتیجه نامطلوب شوند. هم زمان با انتخاب بهترین گزینه مواردی چون هزینه، زمان، کیفیت، تعهد در اجرا گزینه های مهمی هستند که در انتخاب شرکت مشاور نما، طراح و مجری نما می بایست در نظر گرفت.

اجرای نما: سامورایی روش

همانند زمانی که برای نقاشی رنگ و روغن، دیوارها را زیرسازی (ماستیک) می کنیم، برای اجرای کاغذ دیواری هم سطوح دیوار ها باید عاری از هرگونه ترک، سوراخ، شکستگی و ناصافی باشد. قواره های تا خورده را با حفظ ترتیب روی هم چیده و کار نصب اولین قواره را با رسم خط شاقول روی دیوار از یک کنج مناسب آغاز می کنیم. با توجه به اینکه محل بولت ورق های کامپوزیت نیز از قبل در کارخانه CNC توسط دستگاه های CNC برش خورده و مشخص شده اند، نصب در پروژه با سهولت کامل و با سرعت اجرایی بسیار بالا انجام میپذیرد. دقت کنید تا رول های کاغذ دیواری هایی که در یک میدان دید نصب می شوند دارای یک شماره سری ساخت (Batch No) باشند، چرا که تولیدات یک کارخانه در سری های مختلف ممکن است دارای کمی اختلاف رنگ باشد. برای اجرای نما ابتدا باید مدل نمایی را که می خواهید انتخاب کنید. ● استفاده از کاغذ دیواری در یک سمت ورودی (تصویر 3) اتاق را بزرگتر و کشیده تر نشان میدهد. ↓ ✔ روش اجرای نمای سرامیک حیاط ارزان↓ نکات مهم برای اجرای نمای سرامیک حیاط امروزه شاهد استفاده از سرامیک در بخش نما ساختمان هستیم.  Con tent w as g​ener ated with behsaznama Con te nt  Gener ator  DEMO!

مجری نمای سرامیک خشک

نمای کرتین وال یکی از سیستم های مدرن نمای ساختمان بوده که جز بهترین نمای شیشه ای با ساختار خود ایستا است. از سیستم گلس فین اکثرا در نماهایی که ارتفاع بیشتری نداشته باشند استفاده می کنند. نصب آلاچیق به دو صورت یکی متصل به ساختمان در محیط تراس و دیگری در محیط باغ که از ساختمان فاصله دارد، اجرا میشود ولیکن آنچه در مورد اجرای آن مشترک است امکانات رفاهی آن میباشد. امروزه به دلیل بهتر شدن سلیقه ها و همچنین بیشتر شدن تجهیزات جنس نماهای مختلفی در نماهای ساختمان ها مشاهده می کنید که بسیار زیبا و جداب می باشند.این نماها پس از مدتی به دلیل آلودگی ها و کثیفی ها جرم آلود می شوند و جرم های موجود در سطوح نما باعث کدری و چرک آلود دیده شدن نما می شود. کاغذ دیواری هایی که بر پایه nonwoven تولید می شوند، نصبشان سریعتر و راحت تر است ولی استحکام کمتری نسبت به کاغذ دیواری های با روکش وینیل دارند. امروز افتخار داریم که بگوییم شرکت نویان نما پس از گذشت یک دهه فعالیت مستمر با فراز و نشیب ها و پیشرفتهای متفاوت ، وهمچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بر پایه درک فنی متخصصین و شاغلین مجموعه، توانسته است با جلب رضایت مشتریان، یار و همراه شما در پروژه های ساختمانی باشد و تجربه ای درخشان در ایفای تعهدات خود به عنوان یک شرکت مطرح پیمانکاری داشته و توانسته است ظرفیت های بالای خود را در در عرصه های اجرای نمای خشک شامل: سرامیک خشک،سنگ خشک،نمای کرتین وال،نمای کامپوزیت،نمای سمنت برد،نمای استرچ متال،درب و پنجره های آلومنیومی و لوور ثابت کند.

طرح نمای خشک

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نمای خشک در ایران لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید