نمای مدرن و اثر مل گیبسون

این سبک نما دارای عناصر معماری سبک کلاسیک است که هرگز نمی تواند قدیمی باشد. شیدردوکی آلومینیومی، که با توجه به قابلیت نصب در زوایای مختلف با استفاده از پایه های آلومینیومی و درپوش تعبیه شده و نگهدارنده،کمک بسیار شایانی در مبحث اتلاف انرژی در کنار زیبایی بخشیدن به نمای ساختمان نموده اند. زمانی که نمای ساختمان را با گرما و دما عایق بندی می کنید باعث می شود انرژی در فصول گرم و سرد سال از خانه خارج نشود و در درازمدت باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. پیشنهاد می شود مشاورانی با مهارت در زمینه طراحی دیوارهای پرده ای سفارشی برای پروژه هایی که از این سیستم ها استفاده می کنند ، استخدام شوند. استفاده از این نماها باعث افزایش امنیت ساختمان می شود. تغییر نمای یک خانه می تواند احساس کلی آن را تغییر دهد – حتی می تواند ارزش آن را هنگامی که زمان فروش است افزایش دهد. جالب است بدانید که حتی در زمان حاضر نیز بسیاری از ویژگی های کلاسیک در ساختمانها و بناهای معاصر ، به ویژه در مناطق مختلف مسکونی ، شرکت طراح و مجری نما ادغام شده اند. نمونههایی از این مصالح عبارتند از پلی کربنات، ورق های شفاف، کاشیهای سوراخدار، شیشه و حتی حلقههای زنجیرهای فلزی که ماده انتخابی برای طراحی مدرن نمای ساختمانی در فرانسه است.

پنج حقایق تکان دهنده درباره نمای مدرن که توسط یک متخصص گفته شده است

نمای ساختمان کامپوزیت بر اساس استفاده از ورق های کامپوزیت آلومینیومی طراحی شده است که پوشش نهایی سطح بیرونی ساختمان خواهد بود. آیا بدنبال طراحی نما خانه مدرن هستید تا حضور خانه خود را در خیابان خود از بیشتر جلوه دهید؟ نمای مدرن خانه چیست؟ لوور آلومینیومی نما این روزها برای ایجاد نماهای جالب و اغلب در معماری مدرن استفاده میشوند. به عنوان مثال نماهای کامپوزیت برای افرادی که می خواهند ساختمان خود را سریع و با کمترین هزینه به نمایش بگذارند گزینه بسیار خوبی است. در حالی که فاکتورهای زیادی وجود دارد که در نمای ساختمان نیاز به توجه دارد ، یکی از دلهره آورترین موارد این است – انتخاب ماده مناسب. امروزه استفاده از نماهای نسوز در برج های مسکونی و اداری ضروری بوده و بدون آن مجوزی صادر نمی شود. نماهای کرتین وال زیادی بر روی ساختمانهای بزرگ و معروف شهر تهران نصب شده است، که با کمی دقت میتوانید متوجه آنها شوید. معمولا نمای ساختمان های کامپوزیتی در زمان اجرای اولیه بسیار شیک و جذاب می باشند و پس از گذشت زمان با آلوده شدن نما زیبایی خود را تا حد بسیار زیادی از دست می دهند.

ثابت بودن رنگ سنگ بستگی به مکان مورد نصب آن دارد.سنگ های مرمریت رنگی مخصوصا رنگ های تیره اگر در فضای داخلی نصب شوند و به دور از تابش خورشید باشند،سالیان سال رنگی ثابت خواهند داشت،اما اگر همان سنگ در معرض ناملایمات جوی و نور خورشید قرار بگیرد سریعا رنگ خود را از دست می دهد. برای شستشوی این مدل از سنگ نما علاوه بر همراه داشتن دستگاه واترجت میبایست از مواد شوینده به اصطلاح اسید شویی ( البته نه هرنوع اسید ) و یا سندبلاست نما کمک بگیریم. Natural Textile : در واقع استفاده از پارچه به عنوان دیوارپوش است. معمولاً استفاده از سنگهای گرانیت به دلیل مقاومت بالا در مقابل سایش،رطوبت و ضربه،بسیار معمول است.اما با این حال تعدادی از مرمریت ها (مانند مرمریت خوی،خوبسنگان،صلصالی،کوثر،گلبهار،و ) و لایم استون ها (مانند گوهره و بوژان) نیز برای استفاده در راه پله ها توصیه می شوند. یا شاید شما دوست داشته باشید که در خارج از خانه شما با تغییر نمای قدیمی به چیزی مدرن با فضای داخلی آن مطابقت داشته باشد؟ 3.تمیز کردن آسان: تنها چیزی که نیاز دارید یک پاک کننده خنثی است و آب هم یکی است. معمولا در طراحی نمای ساختمان، معماران و سازندگان با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی، تعداد طبقات ساختمان، سلیقه افراد و بودجهای که وجود دارد، به انتخاب نوع مصالح مربوط به نمای ساختمان اقدام میکنند. Post h᠎as been created by behsaznama Conte​nt Generator ᠎DE᠎MO.

شرکت های نمای خشک

بهترین نما برای ساختمان، نمایی است که دارای حداقل وزن باشد. هنگام طراحی نمای ساختمان، آلومینیوم به دلیل نصب آسان آن در مقایسه با فلزات سنگین تر مانند فولاد، صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها خواهد داشت. با توجه به اصالت بکارگیری آجر در معماری ایرانی لازم است این عنصر کلیدی بار دیگر به این عرصه وارد شود و با پژوهش در دستیابی به روشی جدید در نصب این عنصر زیبا که از مصالح اولیه در ساخت مسکن بوده و هنوز هم شادابی و حس اصالت را به بنا میدهد، راه حلی مناسب پیدا کرد تا معماران و طراحان امکان استفاده آن را مجددا در فهرست مصالح نوین قرار دهند تا بتوان باز هم روح پویا و پایدار معماری ایرانی را زنده نگه داشت. نماشویی و شستشوی نما با طناب به مراتب از ایمنی و کیفیت بالاتری نسبت به روش های سنتی مثل داربست می باشد. سنگ طبیعی برای روکش نما نیز یک انتخاب سنتی و قدیمی است. همه این مراحل به مرور زمان در سطح نما و سنگ نما نفوذ کرده و باعث کستن و ترک خوردن سنگ و جرم گرفتگی نما میشود. اگر در زمان های قدیم بود ، جزئیات آن در سنگ تراشیده می شد. اگر تنها قسمت های مشخصی نورپردازی شود بازهم می تواند روی نظر مردم تاثیر مثبت بگذارد .

دیدگاهتان را بنویسید