نمای خشک راهنما!

طراحان برای پوشش نما از چوب استفاده کرده اند. به همین دلیل انتخاب سرامیک خشک میتواند گزینه مناسب تری نسبت به سنگ خشک برای اجرای نما باشد. این موضوع به دلیل وجود تهویه طبیعی و خاصیت دودکشی این سیستم را از سیستمی که در آن درزها پر می شوند مفید تر می کند. به دلیل داشتن سوراخ های موجود در بدنه سرامیک درصد قابل توجهی از حجم سرامیک خشک پرسلانی هوا می گیرد که این موضوع باعث کاهش وزن بخش پوشش نمای خشک می شود. می باشئد و این مزایا به دلیل فرآیندی است که هنگام پرسلانی کردن سرامیک اتفاق می افتد. باید در نظر داشت رنگ کلیپس ها باید با رنگ سرامیک انتخابی بوسیلۀ رنگ الکترو استاتیک (کوره ای) یکسان باشد ودر محل اتصال می بایست از لاستیک های EPDM جهت جلوگیری از لغزش سرامیک استفاده گردد. ۶۰ با فاصله ۵۰ سانتیمتر و عمود بر جهت نصب چوبهای نما استفاده نمود.درصورت سنگی بودن نما بخصوص نماهای با سبک کلاسیک بدلیل وزن بالای نما، جوشکاری ها را باید به دقت کنترل نمود. برای تماس با ویدهوپفو اطلاع از هزینه نماکاری ساختمان در شیراز بر روی لینک زیر کلیک کنید.  Data was g ener᠎ated ᠎by behsaznama Con᠎te᠎nt G en​er​at​or D emoversion.

نصاب نمای خشک

سرامیک پرسلانی زیر مجموعه ای از تایل های سرامیکی هستند، با این تفاوت که در دمای بالاتری نسبت به تایل های رایج پخته و با فشار زیاد و به 2 روش اکسترودی و پرسی تولید می شوند. نحوه زیر سازی نمای خشک سرامیک : منظور از زیرسازی نما ایجاد بستری مناسب جهت اجرای نما می باشد. رنگ کلیپس ها با رنگ سرامیک انتخابی بوسیله رنگ پلی استر با روش الکتروستاتیکی یکسان می گردد و در محل اتصال سرامیک به ریل نیز ، لاستیک های EPDM با کیفیت بالا جهت جلوگیری از لغزش سرامیک ها قرار می گیرند. 3- این نوع سرامیک با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن های مسائل مربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک پرسلانی را به طور 100 درصد حل می کنند به طوری که هوا پشت آن ها می رود و لی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت ان ها نفوذ نمی کند. طراحان برای نمای این ساختمان تصمیم گرفتند تا از متریال بومی منطقه چون سنگ لاشه، آجر و چوب استفاده کنند و از این جهت ساختمان به محیط زیست اطرافش پایبند باشد.

This data has been done with the help of behsaznama C᠎ontent  Gener at or DE MO!

طرح نمای خشک

باید در نظر داشت مدت زمانی که جهت اجرای نمای خشک در نظر گرفته می شود بستگی به عواملی مانند محاسبه سطح نما، روشهای نصب نمای خشک ، نوع متریال نمای خشک،ارتفاع ساختمان، جزئیات نماسازی، شرکت اجرای نمای سرامیک خشکو… این شیارهای ویژه در دو جهت معکوس توسط دستگاه شیارزن ایجاد می گردند و سپس کلمپ ها به وسیله برجستگی هایی که دارند با چسب مخصوص داخل این شیارها کاملا محکم و استوار می شوند. نمای خشک یک نمای مدرن امروزی است در این نما از ملات سیمانی و دوغاب استفاده نشده است و با چهار چوب نگهداری می شوند. سیستم نما بخش مهمی از یک ساختمان مسکونی است که شامل عوامل متعددی از جمله شیک بودن، مدرن بودن، آرامش، عایق بودن صدا و حرارت و ایمنی می باشد و از اتلاف انرژی در ساختمان جلوگیری می کند و همچنین نمای ساختمان باید به گونه ای طراحی شود که با وجود حفاظت از محیط داخلی، به خوبی با محیط داخلی ارتباط برقرار کند که در این حالت به نمای خشک می رسیم وبه بررسی این نوع نما می پردازیم .در اجرای نمای خشک به منظور اتصال پوشش نما به ساختمان به جای دوغاب و ملات سیمانی از اتصالات مکانیکی استفاده می کنند.

نمای خشک در ساختمان

برای رسیدن به این منظور ابتدا کارشناسان شرکت سیتاک از محل پروژه بازدید می کنند. در این روش در ابتدا بر قسمت پشت سرامیک ها شیارهایی توسط دستگاه شیارزن مخصوص ایجاد می گردد. در این شیوه سرامیک خشک پرسلانی توسط اتصالات آلومینیومی ویژه ای به نام کلمپبر بر روی ریل های آلومینیومی افقی مخصوص این سیستم متصل می شوند. در این روش پلاک های سرامیک پرسلانی نما با استفاده از اسکوپ مخصوص که در شیار ایجاد شده در ضخامت سرامیک قرار میگیرد نصب و رگلاژ می شوند و در انتها اسکوپ ها به بخش زیرسازی آلومینیومی متصل می گردد. در این روش با استفاده از قاب ها و بست های فلزی مطمئن این سرامیک ها را در ارتفاعات بالا مهار می کنند، که علاوه بر مطمئن بودن می تواند زمان کمتری نسبت به روش نصب با اسکوپ از شما بگیرد در نصب خشک ملات وجود ندارد و از پیچ و قلاب یا در اصطلاح رولپلاگ برای نصب سرامیک استفاده می شود.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت اجرای نمای سرامیک خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید