نمای خشک جوایز: 8 دلیلی که چرا کار نمی‌کنند و چه کاری می‌توانید انجام دهید درباره آن

این شرکت با توجه به تحقیق و پژوهش نما در صنعت ساختمان، رویکرد تولید صنعتی، تسهیل و تسریع اجرا و مقاومت و استحکام در کنار زیبایی را با طراحی و ارائه روشهای نوین اجرا در زمینه نماهای خشک ساختمانی مورد هدف قرار دادهاست. شرکت طرح، تدوین، بنا، جورچین با بیش از 40 سال سابقه مدیران خود در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای انواع پروژههای صنعتی، هتل و مجموعه های چند منظوره، در سال 1396 تاسیس گردید. مسافران و گردشگران قبل از اینکه هتلی را رزرو کنند و قبل از اینکه وارد هتل شوند و کیفیت خدمات آن را بررسی کنند، از بیرون ساختمان هتل را موردبررسی قرار میدهند، بنابراین یک نمای عالی میتواند باعث شود که مشتری برای سکونت در آن هتل زیبا رغبت پیدا کند. مجموعه دیجی آلوم یک شرکت اجرای نمای خشک است که از چند سال پیش توانسته است با بومی نمودن این تکنولوژی ها، نوآوری های زیادی را در این زمینه به دست آورد و در حال حاضر انواع مصالح مدرن دنیا را به صورت کاملاً استاندارد و اصولی منطبق با استاندارد های خویش طراحی و اجرا نماید.

شرکت طراح و مجری نما

در طراحی این پروژه، ارتباط بصری مابین فضاهای داخل و خارج (بدلیل استفاده از نمای شیشه ای) بخوبی حفظ گردیده است به طوری که بازار بزرگ مرمر همچون یک ویترین بسیار بزرگ شیشه ای، نمایانگر فعالیت های روزمره در حال انجام خواهد بود. نتیجه تحقیقات متخصصین شرکت، ارائه روش اجرای خشک نماهای آجری میباشد که با اجرای آن در چند پروژه توانسته مورد استقبال معماران و سازندگان قرار بگیرد. سرامیک های اسلب مرمر بدلیل گذر نور از خود زیبایی خاصی دارند و هم اکنون وارادات و صادرات سرامیک از کشورهای مختلف عموما بصورت اسلب میباشد تا در کشورهای مقصد سرامیک اسلب را به ابعاد مورد نظر برش میزنند.گروه کاشی و سرامیک کاشی کاران برتر نیز با بهرگیری ابزار های نوین در نصب کاشی و سرامیک اسلب و نیرو های ماهر آماده اجرای پروژهای شما را با بهترین کیفیت و ضمانت دارد.. به همین جهت معماران در دهه های اخیر در طراحی خود از سرامیک سایز بزرگ استفاده میکنند.عمده استفاده سرامیک اسلب در لابی ها و سالن های بزرگ میباشد همچنین از سرامیک اسلب با ضخامت بیشتر از 2 سانتی متر در تولید محصولات تزئینی استفاده میشود.از سرامیک اسلب ( سرامیک سایز بزرگ ) در تولید روشویی نیز استفاده میشود.یکی دیگر از کاربردهای سرامیک سایز بزرگ استفاده در لایت باکس ها میباشد.

هزینه اجرای نمای خشک

در شهرهای توریستی بیشتر مسافران در طول روز در حال تفریح و گشتوگذار هستند که شب به هتل برمیگردد. برای تمیز کردن لکه هائی که با مواد اضافی همراهند، ابتدا بایستی با مواد و روش مناسب مواد اضافه را پاک نمود و سپس با محلول های در دسترس معمولی نسبت به نظافت اقدام نمود. مواد رنگی و مقاونت محصولات کاشی و سرامیک در برابر لکه گذاری. مقاوت محصولات کاشی و سرامیک در برابر اسید ها و مواد قلیایی قوی. این نما ترکیبی از شیشه و آلومینیوم است که ضمن دوام و عمر بالای آن به دلیل آب بندی های مهندسی و حرفه ای در برابر شرایط جوی عایق بوده و انرژی داخل ساختمان به راحتی قابل کنترل می باشد. همچنین اتصالاتی که این چهارچوبها را به هم متصل میکند باید از مواد محکم و با کیفیت و در عین حال سبک انتخاب شود. از برترین متخصصین شهرتان رایگان قیمت بگیرید، با آن ها چت کنید و بهترین را انتخاب کنید. اجرای نمای خشک با توجه به نوع پروژه معمولا اولین انتخاب معماران برای طراحی و اجرای نمای خانه ها و ساختمان های مسکونی می باشد. از نظر قیمت سرامیک خشک نما، نوع متریال مصرفی و کیفیت انها نیز تاثیرگذار بوده و نقش مهمی در بالا بردن ارزش این محصولات ایفا میکند.  Da​ta w as gen er᠎ated with t he help  of ​GSA  Co᠎ntent ​Genera to᠎r ​DEMO.

جهت اجرای نماهای خشک چهار مرحله اجرای اصلی وجود دارد که شامل اجرای عایق حرارتی، چهارچوب نگهدارنده یا شاسی کشی زیرکار، زیرسازی متناسب با نوع مصالح نازک کاری و در نهایت اجرای مصالح نما با اتصالات مناسب است. البته از دیگر مزیتهای روش اجرای نمای خشک که تأثیر زیادی بر زمان تمام شدن پروژهها دارد امکان شروع به کار نمای ساختمان با فاصله زمانی اندک از اتمام اسکلت ساختمان میباشد. نقشه های فاز2 به همراه کلیه دتایل های اجرایی کار در قالب دفترچه SHOP DRAWING در آتلیه طرح و معماری (AGK)آماده و در اختیار پیمانکارنمای فریم لس قرارداد میشود. برای به سوي گلاويز آوردن محیط زیبای کاشیکاری شده ضروری است که از محصولات با تابلو یکسان بهره وري شود. توجه به این نکته ضروری است که نماهای معمولی بعد از چند سال قطعاً نیازمند ترمیم و ایجاد گیرداری مجدد می باشند و این خود یعنی تحمیل هزینه ای اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در انتهای کار با توجه به عمر مفید کارهای دوغابی ۱۵ سال می باشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را تخریب نمود و این بدان معنی است که اگر هزینه ای حدود 10 سال پیش پرداخت نموده بود را مجددا برای ترمیم نمای خود پرداخت نماید.

روش اجرای نمای خشک

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه اجرای نمای سرامیک خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید