نماهای مدرن شگفت‌انگیز روش‌ها که می‌تواند کمک کند کسب و کار آنلاین شما توسعه

دفتر مهندسی کانسپت فعالیت تخصصی خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز نموده و در حال حاضر دارای یکی از بزرگترین شبکه های تهیه و فروش انواع متریال نما و در جایگاه بهترین مجریان نماهای ساختمانی در سطح کشور می باشد.این دفتر توانسته با بهره گیری از امکانات پیشرفته وکادری مجرب بزرگترین پروژه ها را در کارنامه اجرایی خود ثبت و تا به امروز افتخار خدمت به هموطنان عزیز را داشته باشد. تفاوت طراحی نمای مدرن ساختمان با طراحی نمای کلاسیک شامل آیتم های متعددی است. در رابطه با ساختمان هایی که دارای شکست و یا اختلاف در چند سطح هستند، اختلاف رنگ و جنس در احجام می تواند کنتراست مناسبی به وجود آورد. شیشهها همخوانی بسیار بالایی با نماهای مدرن دارند و همین موضوع آنها را بسیار مناسب اجرای این نوع از نماها کرده است. یکی از عواملی که نیاز به وجود سیستم اجرای نمای خشک را ایجاد کرد، سخت بودن اجرا و مشکلات متععد دیگری بود که در اجرای نمای سیستم سنتی مانند نمای ملاتی وجود داشت. از مزایا بالقوه این سرامیکها میتوان به مقاومت بالای آنها در برابر شرایط مختلف آب و هوایی، در دسترس بودن در طرح و رنگهای متنوع، اجرای آسان و سریع اشاره کرد. همانطور که گفته شد، در اجرای نمای سرامیک خشک از چسب نما استفاده نمیشود و به جای آن سرامیکها روی چهارچوبهایی فلزی قرار میگیرند. Data has  be en gener᠎at ed  with behsaznama C on tent Generator ​DEMO .

اتصالات نمای خشک

با توجه به اجرای نمایان و غیرنمایان سرامیک خشک، طراحی متفاوتی دارند. یکی از مزایای طراحی نما با کامپوزیت آلومینیوم سبک بودن این متریال و سرعت پیاده سازی بسیار بالای آن است دارد که این مزیت برای ساختمان های بلند بسیار حائز اهمیت می باشد. توجه نکردن به ضوابط و قواعد طراحی نمای مدرن ساختمان ،یکی از موانع بر سر راه تاییدیه نما توسط شهرداری می باشد. سپس قطعات به روش هنگ بر روی ریل های آلومینیومی سوار می شود. برای ساخت سیستم نمای خشک استفاده می کنند که مزیت های فراوانی نسبت به نماهای سنتی دارد. بنابراین طراحان زبده این عرصه باید به مباحث اجرایی کاملا مسلط باشند تا این پیچیدگی را قابل اجرا کنند. سرامیکها که انواع مختلفی دارند به دلیل تنوع بالایی که در طرح و رنگ دارند در سالهای اخیر استفاده از آنها در اجرای انواع نمای تجاری مدرن افزایش یافته است. به شدت کاهش خواهد یافت و لذا تاثیر بسزایی بر افزایش کیفیت خواهد داشت. عمر ساختمان افزایش پیدا می کند. نمای منحنی ساختمان یک حرکت محدب و مقعر مانندی را دنبال کرده و نظام هندسی نوارهای منحنی، جهت متحد کردن این سه برج و نمایش آن به صورت یک ساختمان واحد به کار روش اجرای نمای خشک رفته اند.

آن ها با این روش ترکیب نور، رنگ، و فضای روی نما ایجاد کردند. در برخی پروژه ها شاهد شکستگی های متعدد در سطح نما هستیم که مغایر با ضوابط شهرداری در زمینه کاهش تنوع متریال وشلوغی بیش از اندازه نمای ساختمان است. نماهای مدرن امروزی هویت یک ساختمان را به گونه ای دیگر نمایان میکنند. مورد دیگر روش پوشش ساختمان به کاربردن تایل های سرامیکی است که به طور گسترده در سالهای اخیر در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. در طراحی نمای مدرن ساختمان امروزی، سادگی در پشت یک پیچیدگی مهندسی شده پنهان شده است. برای جلوگیری از سادگی بیش از اندازه طراحی نمای مدرن می توان از چند متریال به طور همزمان در طراحی نمای مدرن استفاده کرد.اما حفظ یکپارچگی احجام و کنترل میزان جزئیات از ضروریات طراحی نمای بیرونی ساختمان به سبک مدرن است. طراحی نمای مدرن برای ساختمان ها ، آپارتمان ها و نمای مدرن مجتمع های مسکونی امروزه طرفداران زیادی دارد.

تاریخچه مخفی اجرای نما

بتنها هم از جمله مصالحی هستند که در ساخت نماهای مدرن و مینیمال بسیار استفاده میشوند. اگرچه نماهای بتنی یا سیمانی تنوع کمی در طرح رنگ دارند اما هماهنگی بالایی با مصالحی از جمله آهن، شیشه و چوب دارند و از این رو بیشتر در ترکیب با این مصالح استفاده میشوند. از دیگر مهمترین نقاط قوت نماهای آجری مدرن این است که هماهنگی بسیار خوبی با دیگر مصالح دارند. اگرچه کامپوزیت عمدتاً به تنهایی در اجرای نمای ساختمان به کار برده میشود اما ترکیب آنها با مصالح دیگر نیز جنبههای زیباشناختی خوبی را به دست خواهد داد. از این رو دیده میشود که آجر در ترکیب با چوب، شیشه، آهن و بتن بسیار استفاده میشود. این ورقهای فلزی عمدتاً از جنس فولاد، آهن و آلومینیوم بوده و از آنجایی که از نظر زیباشناختی ترکیب یکنواختی دارد عمدتاً در ترکیب با سایر مصالح به ویژه بتن و شیشه دیده میشود. یکی از نکات مهمی که در هر دو روش فوق پیش بینی گردیده و از ویژگی های روش نصب خشک می باشد، آن است که هر یک از قطعات سرامیک اگر چه با چهار قلاب با سازه پشت آن درگیر می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید