نماهای مدرن دیگر راز نیست

امروز افتخار داریم که بگوییم شرکت نویان نما پس از گذشت یک دهه فعالیت مستمر با فراز و نشیب ها و پیشرفتهای متفاوت ، وهمچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بر پایه درک فنی متخصصین و شاغلین مجموعه، توانسته است با جلب رضایت مشتریان، یار و همراه شما در پروژه های ساختمانی باشد و تجربه ای درخشان در ایفای تعهدات خود به عنوان یک شرکت مطرح پیمانکاری داشته و توانسته است ظرفیت های بالای خود را در در عرصه های اجرای نمای خشک شامل: سرامیک خشک،سنگ خشک،نمای کرتین وال،نمای کامپوزیت،نمای سمنت برد،نمای استرچ متال،درب و پنجره های آلومنیومی و لوور ثابت کند. در این صفحه از “استاده” قصد داریم به بررسی انواع نمای بیرونی ساختمان مدرن مسکونی و اصول طراحی آنها بپردازیم. تفاوت نمای مدرن و کلاسیک در نوع طراحی و استفاده از المان های موجود در نما است؛ برای مثال در نمای سبک کلاسیک استفاده از عناصر معماری کلاسیک غرب مانند ستون، سرستون با جزئیات زیاد انجام میشود. یکی از معروف ترین و پرطرفدار ترین سبک هایی که برای طراحی استفاده می شود سبک مدرن است. سبک مدرن به صورت مینیمال عمل میکند و سقفهای این ساختمان نیز معمولا به صورت ساده و صاف است. این روش به صورت مینیمال طراحی میشود و هدف آن مبارزه با روشهای سنتی و پیچیده است.

قیمت اجرای نمای خشک

در این سیستم پس از برش و شیار، ورقهای کامپوزیت آلومینیومی بهصورت ثابت، با پیچ یا پرچبر روی زیرسازی آلومینیومی یا آهنی متصل شده که سرعت نصب آن بسیار چشمگیر است. در این روش سرامیکها به گیرههای آهنی که از قبل به ساختمان نصب شدهاند با فاصله بسیار کمی از هم متصل میشوند. آنها در ترکیب با مواد محکم مانند بتن یا فولاد استفاده میشوند. معمار ها با در نظر گرفتن این اصول کلی می توانند اقدام به طراحی کردن نمای ساختمان بکنند. سبکهای متفاوت دکوراسیون سبب شده است که استفاده از انواع پنجره نیز با معیار و فاکتورهای متفاوتی در نظر گرفته شود که در این بین، پنجرههای دوجداره مدرن سروصدای بیشتری به پا کردهاند. افراد بر طبق سلایق شخصی و شرایط محیطی، می توانند هر یک از این مصالح را برای ساخت آلاچیق در نظر بگیرند. طراحان روش های مختلفی برای نصب ستون های آجر تجربه کردند و سعی کردند بهترین فاصله و زاویه چرخش را پیدا کنند تا نور طبیعی مفید برای داخلی و دید مناسب از داخل به نمای خشک در ایران دست آید. Th is da ta w as cre​ated wi᠎th t he  help of behsaznama  Conte nt​ Generator Demover sion!

نمای خشک سنگ

کارفرما از طراحی می خواست تا نمای مدرن و نیمه شفافی را طراحی کنند تا در عین زیبا بودن، فضای داخلی از نور طبیعی بهره مند گرد و کارمندان بتوانند از چشم انداز زیبای برون ساختمان بهره ببرند. کامپوزیت به دلیل سهولت در مونتاژ، وزن سبک و همچنین تعمیر و نگهداری راحت، یکی از روشهای پرطرفدار و محبوب در طراحی نمای ساختمان مدرن به شمار میرود. شستشوی نمای ساختمان روش های بسیار متغییر و مختلفی دارد که با استفاده از دستگاه های قدرتمند فشار قوی و همچنین مواد های مخصوص نظافت نمای بیرونی ساختمان انجام میشود. در صورتی که نمای ساختمان دارای جرم و کثیفی زیادی باشد میبایست از مواد شوینده های گوناگون و زمان بالا برای نظافت نما استفاده کنیم که همین باعث افزایش هزینه و قیمت نماشویی میشود. زندگی مدرن سبب شده تا سبک مدرن نیز به یکی از مهم ترین سبک های مورد استفاده برای طراحی، تبدیل شود. معماری مدرن در قرن بیستم رواج پیدا کرد و با طرحهای قدیمی که از پیچیدگیهای زیادی برخوردار بودند به مخالفت برخاست. نماشویی به روش راپل و دسترسی با طناب یا روش داربست ، کدام ایمن تر است؟ نماهای مدرن هر چه به سمت یک پارچگی و یک دستی بروند، چشم نواز تر هستند.

اجرای نمای خشک در ایران برای بهبود اجرای نما را اعمال کنید|تله اجرای نما|چه کسی دیگری می خواهد راز پشت اجرای نما را بداند؟}

چه نوع مصالحی به روش نمای خشک قابل نصب است؟ ↓ ✔ روش اجرای نمای سرامیک حیاط ارزان↓ نکات مهم برای اجرای نمای سرامیک حیاط امروزه شاهد استفاده از سرامیک در بخش نما ساختمان هستیم. In-register Paper-Backed Vinyl : این نوع کاغذ دیواری هم از لامینیت کردن ورقه ای از وینیل جامد روی زیر لایه کاغذی ساخته می شود منتها برای برجسته کردن نقوش و افزودن کیفیت نمای آن، لایه دکوراتیو بوسیله حرارت داغ زده (embossed) می شود. شیشه ها در این نما از سمت نمای خارجی روی شبکه ی ساخته شده از پروفیل های لامل قرار گرفته و توسط پروفیل های شیشه خور ثابت می شوند.در انتها شیشه خورها با روکوب ها پوشیده می شوند. این کار باعث می شود تا گرد و غبار روی دیوار با چسب خشک شود و پس از نصب، کاغذ محکم به دیوار بچسبد. طراحان این سبک از همان ابتدا به دنبال سادهتر کردن معماری ساختمان بودند تا بتوانند سادگی و ظرافت را با زیبایی در ساختمان ترکیب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید