نقشه راه گام به گام جدید برای نماهای مدرن

از روش های نوینی استفاده می شود که جایگزین روش های سنتی قبلی شده و رضایت بسیاری از سازندگان را کسب کرده است، در ادامه به یکی از این روش های نوین که اجرای نما با متریال ورق کامپوزیت است اشاره می شود. مدرن بودن پنجره به یک سبک طرای خاص اشاره میکند. در این نوع طراحی، شما با یک ظرافت بیهمتا روبرو میشوید و بهتر است بدانید که در وهله اول طراحی خاص و فوقالعاده پنجره و سپس امنیت و ایمنی بالای آن نظر شما را به خود جلب میکند. آرمن متشکل از تیمی متخصص و متعهد با بکارگیری دانش روز ، بهترین مشاوره، طراحی و اجرای نما را در پروژه های شما خواهد داشت. در این متن توضیح میدهیم که چطور بهترینها را بسته به نیازتان انتخاب کنید. نمای سازه شامل دو بخش اصلی ساختمان می باشد، قسمت ورودی بام ساختمان و ورودی اصلی ساختمان که وابسته به شکل زمین میباشد در اکثر نقاط جهان طراحی و ساخت نمای سازه این قسمتها برای هماهنگی نما با نوع بافت تحت نظارت سازمانهای شهرداری صورت میپذیرد. به قطع می توان گفت آجر یکی از مواد و مصالحی است که در هر گوشه از طراحی و ساخت نمای سازه عمرانی ما دیده می شود و استفاده از آن در نماهای کنونی به یادآورنده رنگ و بوی گذشته می باشد و این نکته ای جالب توجه برای بسیاری از ما ها می باشد.

نحوه نصب نمای خشک

 Da ta has  been c reated wi th the ᠎help of behsaznama C onte nt ᠎Ge​nera​to᠎r DEMO.

نصاب نمای سرامیک خشک

در طراحی نمای مدرن (تصویر بالا) به این دو فاکتور توجه ویژه ای شده است. کیفیت کلیه محصولات تولیدی شرکت کوثر پروفیل اراک مقاطع آلومینیوم, تیغه کرکره, مقطع خاص آلومینیوم, فروش هندریل, پروفیل توری پنجره, قیمت جام بالکن, پروفیل نمای خشک, مقاطع نمای شیشه ای, پروفیل پارتیشن, پرده زبرا, پروفیل پنجره لولایی, پروفیل پنجره کشویی, قیمت پارتیشن آلومینیوم, تولید مقاطع آلومینیوم, فروش مقاطع خاص آلومینیوم, مقاطع پروفیل پنجره لولایی آلومینیومی, قیمت پروفیل پنجره لولایی, طراحی پروفیل پنجره لولایی, انواع مقاطع پروفیل توری پنجره, پروفیل توری پنجره, انواع پروفیل نمای خشک, فروش پروفیل نمای خشک, پارتیشن نمای خشک آلومینیومی, طراحی پروفیل پرده زبرا, پروفیل پنجره کشویی دوجداره, فروش پروفیل پنجره کشویی خاص آلومینیومی, تولید پروفیل پنجره کشویی, فروش تیغه خاص کرکره, تیغه کرکره آلومینیومی, انواع مقاطع تیغه کرکره, تیغه کرکره, پروفیل نمای شیشه ای آلومینیومی, پروفیل نمای شیشه ای, قیمت پروفیل جام بالکن, فروش پارتیشن جام بالکن آلومینیومی, طراحی هندریل مقطع آلومینیومی, پروفیل جام بالکن, هندریل شیشه ای, فروش هندریل خاص صنعتی, قیمت تولید هندریل, طراحی پروفیل پارتیشن دوجداره, پارتیشن تک جداره, تولید انواع پروفیل پارتیشن, طراحی پارتیشن خاص آلومینیومی, فروش پروفیل پارتیشن شیشه ای, نمای شیشه ای کرتین وال, نمای شیشه ای مدرن, اجرای نمای شیشه ای, تولید نمای شیشه ای اسپایدر, نمای شیشه ای فریم لس, قیمت پارتیشن آماده, تولید پارتیشن خاص تاشو, طراحی پارتیشن اداری, فروش پارتیشن از نظر پایداری پروفیل، ماندگاری رنگ یا پوشش آنادایز مطابق با استاندارهای بین المللی به مدت 5 سال از زمان اجراء ضمانت می گردد.

سیستم های مدرن نما

 Th is  data was done by behsaznama Conten​t Ge᠎nerator DE​MO!

بعد از این اقدام می توانید رنگ نمای سیلیکون را با حداکثر کیفیت روی سطح قرار دهید. در طراحی نمای مدرن یک ساختمان باید اصول مختلفی را برای رسیدن به نتیجه مطلوب رعایت کرد. نمای کلاسیک مربوط به خانه ویلایی دوبلکس است و متریال به کار رفته در این نمای ساختمان از سنگ سفید عباس آباد می باشد .طراحی نما به بهترین شکل انجام شده و جلوه خاصی به ساختمان داده است. این کار هم در تصفیه هوا کمک رسان است و هم فضای خوبی را برای شما رقم می زند. در رابطه با قوانین شهری در طراحی نمای مدرن این مجموعه با سابقه پیاده سازی نماهای مدرن شهری و اطلاعات کامل نسبت به تغییرات اخیر قانونی در انجام پروژه موردنظر شما کمک بزرگی می کند. نمونه های زیر شامل طراحی نمای ساختمان هایی با کاربری، مسکونی، اداری، تجاری، فرهنگی و درمانی می باشند. نمای شیشه ای کرتین وال یکی از زیباترین نماهای مدرن برای نمای خارجی ساختمان به شمار می رود. به همین دلیل برخلاف شباهتش با سرامیک های پرسلانی، آن را متریال با کیفیت تری برای نمای ساختمان می دانند. Content h᠎as been created ​by behsaznama Content Generator Demoversion.

فایبرسمنت ساخته شده است.

بسیاری از نمای سازه ها ارزش تاریخی دارند یا به شکلی هستند که انسان را به گذشته میبرد، مانند نمای سازه آجری. نمای ساختمان آجری نمایی است که ازاصالت بالایی برخوردار است. متریال به کار رفته در نمای ساختمان سنگ و آجر می باشد. سرامیک خشک نما در پروژه نیایش شیراز dry ceramic توسط شرکت اکو آرک اجرا شده است که در آن سرامیک خشک نما به روش نصب پنهان و سرامیک خشک نما از نوع سوراخ دار و ساخت کشور اسپانیا می باشد. ۱- این نوع سرامیک خشک پرسلانی با داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود مزیت های عایق بندی بیشتری دارند . در نمای کرتین وال شیشه ای انواع ضخامت های شیشه دوجداره از 18 تا 40 میلیمتر قابل نصب است. پروفیل های گالوانیزه ویژه نمای فایبر سمنت مدولار و سمنت برد سایدینگ ، از ورق های گالوانیزه با کیفیت بالا و با ضخامت ۰.۷ و ۰.۵ میلیمتر برای اجرای زیرسازی نما های فایبرسمنت ساخته شده است. شرکت عمران تجارت فاطر، متخصص طراحی و اجرای نمای خشک و انواع نمای ساختمان مدرن : نمای کرتین وال (نمای لامل، نمای فریم لس)، نمای سرامیک خشک (انواع سرامیک پرسلانی خشک و سفال)، نمای کامپوزیت (با پروفیل آلومینیومی و سی ان سی انواع ورق آلومینیوم کامپوزیت) و اجرای نمای سنگ خشک و نمای شیشه ای و نمای ترکیبی، پیشرو در صنعت ساختمان ایران می باشد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد هزینه اجرای نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید