نقشه راه گام به گام جدید برای قیمت نمای خشک

ولی در این روش اتصالات قطعات سرامیکی در نما قابل مشاهده است و زیبایی نما را تحت تاثیر قرار می دهد. در روش سنتی، معمولا سنگها را با ملات و چسب سیمانی روی دیوار نصب میکنند. توجه به این مهم بسیار ضروری است که نماهای معمولی بـعد از چنـد سال قـطعاً نیازمـند ترمیم، بازسازی و ایجاد گیرداری دوباره میباشند و این خود یعنی تحمیل هـزینه اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در آخر کار با توجه به عمـر مـفید کارهای دوغـابی که حدود ۱۰ الی ۱۵ سال میباشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را خراب نمود و ایـن بـدان معنی است که اگر هـزینهای برای اجـرای نماهای دوغابی صرف میشود بعد از اتمـام کار ساختمان، باید به صورت کـامل آن را خراب شده تلقی کرد. اگر در نما آسیبی صورت گیرد، می توان پلاک های مورد استفاده را به راحتی تعویض کرد. لحاظ گردیده که همین امر امکان اجرای کامل آب بندی نما و رگلاژ آن را فراهم می آورد و بعلت همین خصوصیات ذکر شده قیمت بالاتری نسبت به سرامیک توپر دارد. پرسلان محصولی یکنواخت با رنگ بعد از پخت سفید و متراکم می باشد که از مواد موجود در طبیعت که در شرایط خاص تحت فشار بالا شکل گرفته و در درجه حرارت بالا تولید می شود.پرسلان جایگزینی زیبا و ارزنده با برترین خصوصیات یک پوشش مورد استفاده در نما و کف ساختمان ها می باشد، همچنین این محصول جدیدترین تکنولوژِي صنعت سرامیک در حال حاضر می باشد. Th is c onte​nt w​as done ᠎with the he᠎lp ​of behsaznama C᠎ontent Gen᠎erator D em​ov er sion !

نمای خشک مدرن

تجهیزات مورد نیاز این روش از اجرای نمای سرامیک خشک ، سرمته و انکر می باشد که توسط این شرکت تولید می شود. جنس چهارچوب و متریالی که در ساخت و نصب اجرای نمای خشک استفاده میشود، یکی از عوامل تأثیرگذار بر قیمت سرامیک خشک نما است. عوامل متعددی وجود دارند که روی قیمت نمای خشک ساختمان تاثیر میگذارند. نمای سرامیک خشک پرسلانی برای کاربری های مختلف تجاری، اداری ، مسکونی و همچنین بخش های داخلی ساختمان ، پایانه ها و ایستگاه های مترو و . این روش نصب به علت گرانی، مناسب اجرا برای ساختمان اداری و تجاری و برجهای بلند است. مجتمع تجاری الماس در کرج قرار دارد. حتماً پس از نصب کیفیت کل سازه نما مورد بررسی و آزمایش قرار گیرد. برای شروع بهتر است تعریفی ازسرامیک ارائه دهیم : بطور کلی به مواد کانی (معدنی) که فلزی نیستند سرامیک می گویند.سرامیک خشک نیز ازآن جهت اطلاق می گردد که در مرحله نصب و اجرای آن مطابق سابق از ملات استفاده نشده بلکه از تجهیزاتی مثل پیچ و مهره یا ریل که از جنس استیل ، گالوانیزه یا آلومینیوم می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. نمای خشک بدان معنی است که به صورت خشکه چینی و بدون ملات و با استفاده از فریم و شاسی فلزی اجرا می شوند.

اینجا، این ایده را روی فروش تجهیزات نمای خشک کپی کنید

تولید صنعتی مصالح مصرفی با تولید صنعتی مقاطع زیرسازی نما اعم از پروفیل های آهنی، آلومینیومی یا گالوانیزه و استیل و همچنین مصالح رویه نما، قطعا امکان خطای انسانی در بخش های مختلف اعم از درصد اختلاط سرامیک نمای خشک ملات و … 7. براي انتخاب و خرید چسب کاشی و سرامیک مرغوب با استادکار یا شخص با تجربه مشورت نمایید و از خرید چسب هاي متفرقه و تاریخ گذشته خود داري فرمایید. دفتر مهندسی کانسپت فعالیت تخصصی خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز نموده و در حال حاضر دارای یکی از بزرگترین شبکه های تهیه و فروش انواع متریال نما و در جایگاه بهترین مجریان نماهای ساختمانی در سطح کشور می باشد.این دفتر توانسته با بهره گیری از امکانات پیشرفته وکادری مجرب بزرگترین پروژه ها را در کارنامه اجرایی خود ثبت و تا به امروز افتخار خدمت به هموطنان عزیز را داشته باشد. برای اینکه کار نمای سنگ خشک ایمنی لازم را داشته باشد، می توان از چسب های 2 جزئی که رزین اپوکسی در آن ها وجود دارد، استفاده کرد. یکی از مزیت های قابل توجه متریال نمای خشک قابلیت بازیافتی آن است که میتوان پنل ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد.

سرامیک نمای خشک

با ایجاد فاصلهای که سطح بیرونی نما با بدنه اصلی ساختمان ایجاد میکند؛ ضمن آنکه وجود هوا در این فاصله نقش عایق صوتی وحرارتی را خواهد داشت، میتوان با محاسبات انجام شده نسبت به محل ساختن ساختمان از نظر آب و هوایی مطابق استانداردهای مربوطه (مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان ایران) عایق حرارتی و صوتی مناسبی را در نظر گرفت و به راحتی نصب نمود و حتی از این فضا میتوان برای عبور سیستم تاسیسات مکانیکی و برقی نیز استفاده نمود. قالب های متفاوت و قابل دسترس و طیف گسترده ای از طراحی ها، رنگ ها و بافت ها، جذابیت سیستم نمای خشک را بیش از پیش بیشتر می کند. نمای سرامیک خشک در برابر آتشسوزی مقاومت بالایی داشته و نمیسوزد؛ بنابراین با خیال راحت میتوان از این نوع نما استفاده کرد و احتمال آتشسوزی ساختمان را تا میزان قابلتوجهی کاهش داد. در این روش می توان از هر نوع سنگی با هر نوع ضخامتی استفاده کرد که یکی از مزایای این روش حساب می شود. بعد از مخلوط کردن 2 چسب با هم خمیری نرم به دست می آید، که در 4 گوشه سنگ می توان از آن استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید