نحوه استفاده کرتین وال To Want

تنها مشکل نمای سرامیکی عدم پیوستگی سرامیک در نما است که با استفاده از روشهای نصب سعی در حل مشکل پیوستگی اجزای نما وجود دارد. نحوه نصب نمای سرامیکی به دو روش است. نمای سرامیکی جز نماهای خشک محسوب میشوند که البته امروز نمیخواهیم درباره معایب نمای خشک صحبت کنیم بلکه میخواهیم بگویم این نما مناسب انواع ساختمانهای مسکونی، اداری و تجاری هستند. نماهای مدرن هر چه به سمت یک پارچگی و یک دستی بروند، چشم نواز تر هستند. چرا که در این نوع طراحی علاوه بر ایجاد یک فضایی زیبا و چشم نواز، راحتی مناسبی را نیز برای ساکنان آن به وجود می آورد. جای گذاری تمامی المان ها، بر اساس ساختار پلان و بر هم نهشت هر واحد بر دیگری شکلگرفته و ارتباط تنگاتنگی میان فرم و عملکرد را به وجود آورده است. در نمای مدرن موارد زیادی وجود دارد که رعایت هر یک در کنارهم می تواند نمایی را که شما می خواهید را خلق کند. آیا به دنبال روش های جدید طراحی نمای مدرن ساختمان مسکونی هستید و می خواهید طراحی منزل و یا رستورانتان را خودتان انجام دهید؟ سازه ای که در این روش استفاده می شود علاوه بر پروفیل های عمودی دارای پروفیل های افقی نیز می باش که سرامیک توسط اتصالاتی که به روشهای مختلف در پشت آن نصب می شود بر روی این پروفیل های افقی سوار می شود.

نکات برتر کرتین وال

هر نمای مدرن دارای جلوهای هوشمند، ساده، مینیمالیستی و چشمگیر می باشد. در نمای مدرن ساختمان مسکونی معمولا بیشتر از یک متریال استفاده می شود. در این شیوه از اجرای سرامیک، تایل های سرامیک خشک پرسلانی توسط قطعات کلیپس استینل لس استیل، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی می شود و در فواصل مشخص شده به هم متصل می شود.رنگ کلیپس ها با رنگ سرامیک انتخابی بوسیله رنگ پلی استر با روش الکتروستاتیکی یکدست می شود لاستیک های ضربه گیر در محل اتصال سرامیک به ریل جهت جلوگیری از لغزش و لرزش قرارداده می شوند. • نمای مدرن شیشه ای که شامل کرتین وال، فریم لس و اسپایدر می باشد. شما باید مواردی را که یک معمار طی طراحی نما مد نظر می گیرد را به کار گیرید. • بیان بصری ساختار بنا به جای مخفی کردن عناصر ساختاری. • دنبال کردن زیبایی شناسی در استفاده از مواد تولید شده توسط فرآیندهای صنعتی. رایج ترین نما در طراحی ویلا، طراحی نمای مدرن می باشد. درادامه در مورد طراحی مدرن نمای ساختمان مسکونی توضیح داده می شود. در این روش بست به گونه ای نصب می شود که سرامیک در داخل آن قرار گرفته و توسط بست مهار شود. در طراحی مدرن ویلا ، سعی میشود که با ایجاد پنجرههای قدی بزرگ به سمت باغ ، یک دید مرکزی به عنوان قلب خانه را به سمت باغ ایجاد می کنند .

شرکت های نمای خشک

Th​is artic᠎le w​as do᠎ne by behsaznama Con tent ​Ge nera tor ᠎DE MO᠎!

نمای خشک سنگ

در ضلع شمالی لایه آجری پرمنفذ، فاصله ای از خود ساختمان ایجاد می کند و فضایی برای کاشت گیاهان و افزایش تهویه و طراوت بوجود می آورد. دیگر مانند سابق طراحی های پر زرق و برق و تجملاتی توجه ها را به خود جلب نمی کنند. با توجه به رشد جمعیت و از طرفی شلوغ شدن شهرها ساختن خانههای همکف امروزه خیلی کمتر مورد استفاده قرار میگیرد، اما اگر شما نیز علاقه دارید برای گذراندن تعطیلات آخر هفتهای به دور از شلوغی و استرس را در خانهای ویلایی و نقلی خود استراحت کنید، بهترین کار ساختن ملکی با نمای ساختمان یک طبقه روستایی یا ویلایی در خارج از شهر است. همانطور که در تصاویر زیر مشخص شده است ابتدا استاد ها نصب شده و سپس پروفیلهاي عمودي روي استاد ها نصب می شوند . در مناطقی که آب و هوای معتدلی دارند اما ساختن ساختمانهای همکف در طرح و فرمهای متنوع قابل اجرا است.

 Conte nt was gener ated by behsaznama Con tent Gen​erator Dem᠎oversi on᠎.

مصالح نمای خشک

یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در زیبایی نمای ساختمان، نورپردازی ساختمان است. ملات ( استفاده نمی شود می توان در حین اجرا و حتی پس از اتمام کار به سادگی نسبت به رگلاژ خطاهای احتمالی حتی در حد میلیمتر اقدام نمود و حتی طی سال های بهره برداری نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگ ها یا سرامیک ها و … در ویلاهای مدرن آشپزخانه با یک در به فضای مجاور حیاط و استخر اتصال پیدا میکند. در انتخاب سبک طراحی برای نمای بیرونی ساختمان، مهم این است که چندین مولفه را در نظر بگیرید: آب و هوا و محیط، خاص بودن مکان خانه، ظاهر ساختمان های مجاور. توضیحاتی در ارتباط با روش نصب سراميك پرسلان نما از سوی بازرگانی آقازاده ارائه شده است. برای ارتباط با شرکت آکاد با شماره ۰۲۱۲۶۴۰۶۳۷۰ تماس بگیرید. برای ارتباط با آکاد با شماره ۰۲۱۲۶۴۰۶۳۷۰ تماس بگیرید. اما استفاده از سرامیکهایی با رنگ روشن هم برای نمای ساختمان ویلایی کوچک هم بزرگ زیبا و برازنده است. برای اجرای نمای خشک دست شما در انتخاب مصالح باز است و می توانید هر نوع مصالحی که قابل استفاده برای نمای داخلی و خارجی ساختمان است را در هر ابعادی و از ضخامت 5 میلیمتر تا 50 میلیمتر استفاده کنید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نمای خشک در ساختمان وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید