مهم عناصر کرتین وال

پس از انجام بازدیدتوسط مهندسین گروه آلفا و مشاوره ، برآورد قیمت به صورت پیش فاکتور ارسال و طراحی نما ( در صورت نیاز ) انجام شده و تقدیم حضور میگردد. بهتر است از سنگ های تیره رنگ در نمای ساختمان استفاده نشود،زیرا ممکن است بر اثر تابش آفتاب،رنگ آنها محو شود. این امر موجب بلند شدن کثیفی ها از روی سنگ یا آجر می شود و سطوح تمیزی که به اثر جرم ها پوشیده شده بودند نمایان می شوند و نمایی زیبا را برای شما به ارمغان میاورند. نمای کرتین وال یکی از سیستم های مدرن نمای ساختمان بوده که جز بهترین نمای شیشه ای با ساختار خود ایستا است. شرکت بهین نما گستر سرمد، با نام تجاری بهین نما فعالیت خود را در بخش های مشاوره، ساخت و اجرای پوسته ی خارجی ساختمان و اجزاء آن متمرکز نموده است . استفاده از سنگ در ساختمان،یا نوع مصالح،یا روش اجرا،نباید خطری برای بهداشت و سلامتی افراد و محیط زیست ایجاد کند.در صورت احتمال هرگونه تابش مضر از سنگ،آن را باید مورد بررسی و آزمایش قرار داد.عملیات ساخت و ساز و دفع ضایعات نباید موجب آلوده شدن محیط زیست،آب،خاک و فضای سبز در محیط پیرامون شود.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

سنگ های مصرفی بایستی از لحاظ بافت و ظاهر،یکنواخت و بدون ترک بوده و عاری از رگه های خاکی مارنی،میکانی،پریت،ترکیبات سولفاتی و سولفیدی (حداکثر SO3 به ۱% وزنی محدود می شود) و سایر موادی باشند که تحت تأثیر عوامل جوّی و هوازدگی خراب می گردند؛ زیرا در این صورت استحکامی نخواهند داشت. در این سیستم جهت اجرای زیرسازی فلزی بر اساس طرح اجرایی آماده شده با توجه به نیاز و محاسبات انجام شده وزن طرح اجرایی تهیه شده ، ابعاد پروفیل های فلزی در کمربندی ها و همچنین در سازه استراکچری فلزی زیر محاسبه میشود. سنگ گرانیت:از انواع سنگهای آذرین بوده و بسیار سخت و محکم،بادوام و بسیار جلا پذیر است.گرانیت خرد شده را برای تهیه بتن زیر سازی جاده و راه آهن و سنگ ساختمانی آن را برای بناهای یادبود،زیربنای تاسیسات،تزئینات داخل و خارج ساختمان و کف سازی به کار می برند.از انواع گرانیت ساختمانی میتوان گابرو،دیاباز که اصطلاحا به ان گرانیت سیاه هم می گویند نام برد. این نوع سرامیک با تعبیه نهج کام و زبانه مداخل دو نمط بالا و پایین، مسائل نامربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک را به سوي طور صد سرپوش صد پاسخ می کند؛ بوسيله طوری که هوا پشت دم می رودخانه ولی آب و رطوبت قسم به هیچ پول به مقصد ملجا آشوب تاثير نمی کند.

طرح نمای خشک چرا|در اینجا {یک درمان سریع} برای اجرای نما است|A – Z راهنما اجرای نما}

سیستم طراحی و اجرا ی فیکس آلومینیوم در اجرای نمای کامپوزیت آلومینیوم ،مشابه اجرای نمای کامپوزیت به روش فیکس آهن میباشد، با این تفاوت که در این سیستم اجرا ، به جای استفاده از پروفیل های زیرسازی عمودی فلزی از پروفیل های آلومینیومی استفاده می گرددوهمچنین مشابه سیستم اجرایی هنگ، در خطوط افقی ، از پروفیل استفاده نمیگردد و تنها با استفا ده از طراحی خاص ورق های کامپوزیت،ژوئن های افقی مورد نیاز طرح،تامین میگردد. هر دو سیستم علاوه بر زیبایی و فراهم نمودن امکان بصری سطح شیشه ای پیوسته جهت ناظر و بیننده از ضریب انبساط و انقباض ، آب بندی و هوابندی بالایی برخوردار بوده و امروزه یکی از کاملترین سیستم های اجرایی شیشه ای رایج در دنیا به حساب می آیند. امروزه یکی از متداولترین سیستم های اجرایی نماهای شیشه ای در دنیا ،نمای کرتین وال میباشد. مقاطع نمای کرتین وال (AGK) دارای تأییدیه مرکز پژوهش متالورژی رازی در محدوده دامنه گواهینامه استاندارد ISO/ IEC 17025 و دارای مرجع آزمون ASTM-E1251-11 و مطابق با استاندارد امریکائی 6063 می باشد. لازم به توضیح است که کلیه مراحل اجرا از ابتدا تا انتها توسط ابزار دقیق کنترل و نهایتاً اجرا و نصب می گردد.کلیه مقاطع فریم های آلومینیومی فریم لس (AGK)دارای تأییدیه مرکز پژوهش متالوژی رازی در محدوده دامنه گواهینامه استاندارد ISO/IEC 17025 و دارای مرجع آزمون ASTM- E1251-11 و مطابق با استاندارد آمریکائی 6063 می باشد.

Th᠎is post h as been cre ated ᠎wi th behsaznama Content Ge ne​rator ᠎DEMO!

کلیه پروفیل های (AGK) نمای کرتین وال(AGK) به صورت سازه های نردبانی در داخل کارخانه با دقت بسیار بالا و بدون خطای انسانی توسط ابزار دقیق ، ساخته و جهت نصب در محل ax های از پیش اجرا شده به نحوه نصب نمای خشک پروژه ارسال میشوند. در حال حاضر نمای سیمانی یکی از پرتقاضا ترین نماهایی می باشد که در پروژه های نظافت نمای بیرونی ساختمان انجام می شود. شستشوی نمای دیوار و اجرای نانو نمااز مواد نانو علاوه بر شستشوی نمای ساختمان و ابگریز کردن سنگ نما در منازل و رستوران ها و لوکس اتومبیل استفاده میشود. سنگ لاشه:سنگی است که شکل خاصی نداشته و به همان صورتی که از معدن آورده می شود بکارمی رود و کاربرد آن در زیرسازی ها،پر کردن فاصله بین سنگها و کف سازی خشن محدود می شود. 3- بستگی به نوع جرم و آلودگی که در سطح نما نقش بسته است. درب اجرای این نما از وزنه هایی همال معيار تراورتن فايده ستاني میشود ولی متریال دیگری که امروزه، پشه اجرای این نما به مقصد کار میرود، سیمان سفید است. همان طور که می دانید استان البرز (کرج) یکی از محله های بسیار پر تردد و شلوغ می باشد که موجب آلودگی هوای کرج همانند تهران شده است و آلودگی هوا موجب شده تا دوده ها به مرور زمان به سطوح نمای ساختمان ها نشسته و نفوذ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید