شماره یک انگیزه بهتر است (انجام دهید) نمای مدرن

سیستم نما بخش مهمی از یک ساختمان مسکونی است که شامل عوامل متعددی از جمله شیک بودن، مدرن بودن، آرامش، عایق بودن صدا و حرارت و ایمنی می باشد و از اتلاف انرژی در ساختمان جلوگیری می کند و همچنین نمای ساختمان باید به گونه ای طراحی شود که با وجود حفاظت از محیط داخلی، به خوبی با محیط داخلی ارتباط برقرار کند که در این حالت به نمای خشک می رسیم وبه بررسی این نوع نما می پردازیم .در اجرای نمای خشک به منظور اتصال پوشش نما به ساختمان به جای دوغاب و ملات سیمانی از اتصالات مکانیکی استفاده می کنند. فاصله ای که میان نمای اصلی و نمای تراکوتا ایجاد می شود به عایق شدن هر چه بیشتر ساختمان و جلوگیری از هدر رفت انرژی کمک می کند. انگار طرح کاشی سیلوا که مداخل این ساختمان زیبا، نمایی باشکوه ایجاد کرده است. با نهایی شدن طرح اولیه شاسی کشی فولادی، مهندسین محاسب باید مقاطع مورد نیاز را با درنظر گرفتن وزن نما و مشخصات هندسی آن، طراحی و محاسبه نمایند. اگر خواست دارید از رزین بهره گيري کنید باید بلوا را سر مخزن و جایگاه مخصوص بریزید زیرا آپارات پالیشینگ برای این ملحوظ كارآيي دارد. This has be​en generated wi th the he lp ᠎of behsaznama Content Gen᠎er᠎ator D᠎emover​sion .

طرح نمای خشک

از سوی دیگر بلوک شرقی با بیش ترین شفافیت طراحی شد زیرا ارتباط پروژه با شهر است و افراد پیاده می توانند هنگام عبور از خیابان مجاور آن را ببینند. علاوه بر تمامی موارد بالا گفتن این نکته خالی از لطف نیست که سرعت نصب بتن اکسپوز ها بسیار بالا می باشد و به محض آماده شدن سفارش خود می توانید آن ها را در ساختمان خود نصب نمایید. همچنین باید افزود که استفاده از مثلث های بزرگ در نما، پوسته را به قطعات مسطح تقسیم می کند، که خود ناشی از هندسه مختلف زمین پروژه است که در نمای پروژه نیز به شکلی ملموس و متفاوت آشکار می شود. برای اطلاعات بیشتر در مو صفحه خود ما را بررسی کنید. این شاهکار حرفه ای، نتیجه ای از ترکیب قابلیت پخت کوره ها در دمای بالا (۱۲۵۰تا۱۴۰۰درجه سلسیوس) با کشف خاک کائولن (نوعی ماده رسی) و سنگ پرسلانی (porcelain stone) بود. به نظر من سنگ تراورتن خیلی مناسبه برای نمای بیرون ساختمان چون بخاطر تخلخل بالا جذب آب خوبی داره و مقاومت بالایی هم داره، در ضمن چون سبکه خطر سقوطش خیلی کمتر از سنگ های دیگه هستش.

دتایل اجرای نمای خشک

در تصویر بالا یک نمای رومی ویلایی را مشاهده می کنید که از الگوهای معماری کلاسیک استفاده کرده است. همچنین عناصری مانند پنجره ها، بازشوهای در، متریال کاربردی، سبک طراحی، افزودن گیاهان طبیعی و همچنین جزئیات و تزئینات از مواردی است که در طراحی نما باید با یکدیگر در تناسب باشند. اتصالات باید ضخیم و با دوام باشند تا در برابر سرما، گرما، بخار آب و گازهای موجود در هوا مقاومت کنند. نصب این سرامیک بدون نیاز به ملات سیمانی انجام می شود و از این نطر توانسته وزن کلی ساختمان را کاهش داده و آن را در برابر لرزش و فشار مقاوم کند. نمای قلمدانی زیر تذكره نما رومی و نما سیمانی میباشد که دارای سهم بندی و پارت های مربعی شکل یا مستطیلی شکل میباشد. امروزه برای ایمن تر کردن نما , کاهش زمان اجرا , کیفیت بالاتر و صرفه جویی در مصرف آب , از روش های نصب خشک استفاده می شود که تا حدی جایگزین روش های سنتی شده اند. مصالح مورد استفاده در نمای خشک چیست؟ 1- سرامیک پرسلانی چیست و زيرا خصوصیاتی دارد ؟

نمای خشک در ایران

اگه به دنبال این سوال هستید که نمای ساختمان رومی چیست ؟ در این نوع نماهای جدید ساختمان مسکونی طرح های عمودی و افقی به صورت بینظم یا منظم نوعی زیبایی در بخش نمای ساختمان ایجاد می کند. یکی از فاکتور های مهم در طراحی نمای مدرن ، طراحی خلاقانه درب حیاط و سر درب ساختمان است. مداخل کشورمان شرکت های گوناگونی هستند که داخل این زمینه فعالیت می کنند. این شرکت ها هر کدام قیمت های متفاوتی را برای سرامیک های نما تعیین می کنند. یک نوع شکل بخشيدن سرامیک ها که برای تولید با گستره برهه ثابت مطلب تمتع زدوبست می گیرد. در برخی از نماهای خشک به یک چهارچوب نیاز داریم که بتوان متریال مورد استفاده را داخل آن بهصورت ثابت قرار داد. سرامیک نامی محارم برای من وتو است که می دانیم داخل رسته ها دارای تنوع بسیار است و قسم به همین ناسزا گفتن می توان از آشوب ها دره در زمینه های مختلفی شكوفه نمود.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نمای خشک در ساختمان ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید