سه نکته آن می‌تواند تغییر بهترین راه شما اجرای نما

در این مقاله در خصوص مصالح مورد استفاده در زمینه نما خشک، ویژگیها و خصوصیات مختلف آن اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دادیم. لازم است به این نکته اشاره داشته باشیم که هر کدام از مصالح و نماها در ساختمان علی رغم مزیتهایی که دارند، میتوانند معایبی هم داشته باشند اما؛ شما باید با توجه به مزایا و معایب در کنار هم، تصمیم به استفاده یا عدم استفاده از این نما در ساختمان مد نظر خود بگیرید. وی با اشاره به فلسفه آرین اظهارکرد: این شرکت باید تا با بهکارگیری تکنولوژی، طبیعت و هنر، روح تعالی، نشاط و آرامش را برای تکتک مردم دنیا، با ارائه محصولات و خدمات مدرن و متنوع به ارمغان آورد. به گزارش سرویس بازار ایسنا، مدیرعامل گروه فنی و مهندسی آرین عنوانکرد: با شکلگیری روند فعالیتها و به منظور ارائه خدمات بهتر، شرکت آتیه ساز برق آرین به صورت حقوقی در عرصه فعالیتهای تجاری و خدماتی حضور پیدا کرد. کاربرد اصلی نماهای اسپایدر در ساختمانهای تجاری و اداری می باشد.

نصاب نمای خشک

 Content w​as gen​er at᠎ed by behsaznama  C᠎onte​nt Generat or᠎ Demov᠎ersi on.

یک سیستم نمای شیشهای دولایه برای ساختمانهای بزرگ است که از خطوط پرپیچ و خم در نما ساخته شده است. بهطور کلی نمای اسپایدر دارای ساختار سازهای فلزی، کابلی و شیشهای میباشد. نمای مدرن اسپایدر به نوعی از نماهای شیشهای خود ایستا (نمای پردهای curtain wall) گفته میشود. سیستم کرتین وال (Curtain Wall) معادل فارسی دیوار پرده ای، حائل بین دو فضای سخت و سنگین و دیگری نرم و ظریف است. سیتاک مشاور شما در بحث طراحی نمای ساختمان های اداری و مسکونی است. تاکید بر این موضوع به خصوص در نماهای شیشه ای به سبب بحث زلزله مورد توجه است. نمای سایبان خورشیدی نوعی کنترل خورشیدی است که میتواند برای بهینه سازی میزان افزایش گرمای خورشید و نور مرئی وارد شده در یک ساختمان استفاده شود. نمای داخلی ساختمان:مرمریت،تراورتن،گرانیت،چینی،لایم استون و تقریباً تمام سنگها را می توان برای دیوارهای داخلی ساختمان بکار برد و این به این خاطر است که سنگ در معرض تغییرات جوی قرار ندارد. به این تریتب که در نمای خشک، سطح رویه یا همان نما (سرامیک، سنگ، سمنت برد و … ) به وسیله یک سری اتصالات مکانیکی و تجهیزات (عمدتاً فلزی) به سازه ساختمان متصل می گردد. مصالحی که برای نمای خشک استفاده می شود عبارتند از سمنت برد، انواع سرامیک پرسلانی، ورق آلومینیوم، کاشی، آجرهای سفالی و …

آنچه کارشناسان درباره نمای خشک نمی گویند و چگونه بر شما تأثیر می گذارد

در نمای خشک بر خلاف نمای ملاتی، از ملات استفاده نمی شود و سطح رویه نما را به وسیله اتصالات مکانیکی و عمدتاً فلزی به سازه ساختمان متصل می کنند. در سیستم اجرای نمای خشک آجری برای اتصال آجرها به هم از ملات استفاده نمی شود و از اتصالات خاصی چون گیره ها و یراق آلات استفاده می شود. که در آن شیشه به وسیله ی اتصالات نقطهای به سازه متصل میگردد. انتخاب این نوع ساختار شیشه ای به شرایط محیطی و کاربری نما بستگی دارد که توسط تیم مهندسی نما تعیین میگردد. که با توجه به کاربری ساختمان، بارگذاری و هزینه از آنها استفاده میشود. اگر پروژه ساختمانی با کاربری گسترده مثلا یک کافه، بیمارستان، رستوران، استخر یا چنین فضاهای پرترددی جمان ارتباط شما است و برای جستجوی انواع کاشی کاری به طرف متعاقب طرحهای جدید هستید؛ طرح اکسکلوسیو کاشی مرجان، طراحی داخلی پروژه شما را زبانزد ممتاز و عميم میکند. چنین محصولی با قابلیت تولید توسط متریال های گوناگون از قبیل آلومینیوم و استیل می تواند در پروژه های مختلف به عنوان نمای لوکس ساختمان نیز به کار رود . بالکن ها بخشی از نماهای شمالی هستند که هم می توانند به لحاظ متریال قابلیت های بالای خود را نشان دهند و هم در هنگام نورپردازی می توانند آلترناتیو های مختلفی را بپذیرند.

آبنما در ارومیه, طراحی آبنما در ارومیه, ساخت آبنما در ارومیه, شرکت طراحی آبنما در ارومیه, قیت آبنما, طراحی آبنما در باغ, آبنما در باغ ارومیه , ساخت آبنما در شهر ارومیه, نورپردازی آبنما در ارومیه, ساخت آّبشار خانگی در ارومیه, آبنما برای رستوران در ارومیه, آبنما برای هتل در ارومیه, آبنما برای پارک در ارومیه, آبنما برای باغ در ارومیه, آّنما برای ویلا در ارومیه, آبنما روی بالکن در ارومیه, مهندس عبدالخانی, شماره تلفن طراح آبنما ارومیه, طراحی آبنما در ارومیه, هزینه ساخت آبنما, عکس آبنما در ارومیه, نمونه آبنماهای ارومیه, آبنمای پاک گوللرباغی ارومیه, آبشار پارک گوللرباغی ارومیه, آبنمای پارک دانشجو ارومیه, آبنمای پارک گلهای ارومیه, شرکت طراح و مجری نمای خشک قیمت طراحی نمای ساختمان مسکونی (visit site) چه کسی آبنمای پارک گلها را ساخته؟ در ادامه این مطلب از ویکی طراح به نکتههای مهم و اساسی در خصوص خشکه چینی آجر اشاره خواهیم کرد. از مزایای نصب سرامیک به روش نمایان یا طراحی نمای پشت ساختمان Visible ، میتوان به عمر بالای تایل ها اشاره نمود. نمای هر ساختمانی مانند سایر اجزای آن، پس از گذشت زمان دچار فرسودگی یا تخریب میشود، بنابراین عملیات بازسازی پس از چندسال در هر ساختمان، اجتنابناپذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید