روشهای آسان مقابله با( الف) خیلی خطرناک کرتین وال

نمای سرامیک یا همان نمای سرامیک خشک پرسلانی از سری روشهای نصب خشک بوده که در آن جهت ایمنی نما و سبک بودن بار مرده از روش سنتی ملاتی و دوغ آبی استفاده نمیشود. دستگاه واترجت از جمله ابزار های نظافتی و پاک کننده کاربردی و تاثیر گذار در نظافت نما میباشد که با پاشش آب شهری با فشار خروجی 200 بار از نازل بر روی سطح نما توانایی زدودا هرگونه چربی یا الودگی و جرم کثیفی دارا مس باشد. البته بهتر است قبل از شستشو به صورت ابر و تی یک بار نما با واترجت شستشو شود. اگر شستشوی نمای ساختمان کنیتکسی به تاخیر بی افتد ممکن است که آلودگی ها به خورد سطوح نفوذ کنند و جای جرم ها برای همیشه بر روی سطوح ماندگار بماند و شما ناچار به اجرای دوباره کنیتکس بر روی سطوح باشید. دیوار و شالوده:سنگ هایی که برای دیوارهای حائل و شالوده به کار می روند به صورت نامنظم و بدون شکل خاص چیده می شوند.برای صرفه جویی در هزینه ساخت و ساز از سنگ هایی که در منطقه دیده می شوند استفاده می گردد.برای پر کردن فاصله بین سنگ ها نیز می توان از تکه های ریزتر استفاده نمود.سنگ های متخلخل و سنگ هایی که دارای لایه بندی بوده و قابلیت انحلال آنها بالاست برای دیوار و شالوده مناسب نیستند.اما سنگ های سخت با مقاومت فشاری بالا و وزن مشخص مناسب این کار می باشند.اغلب ماسه سنگ و سنگ آهکی دولومیتی گزینه ای مناسب برای دیوار و شالوده به شمار می آیند.دکوراتیو کردن فضای داخلی:سنگ هایی که از رنگ و ظاهر مناسبی برخوردار هستند و علاوه بر دوام بالا مقاومت خمشی و کششی خوبی دارند برای تزئینات داخل ساختمان کاربرد دارند.این سنگ ها برای تزئین دیوار شومینه،ستون ها،قاب درب و پنجره و به کار می روند.بدین منظور از سنگ هایی که می توان بر روی آنها کار کرد استفاده می شود. ᠎Th is content w as generated by behsaznama​ Content  G​enerat or D em ov ersi​on !

فروش تجهیزات نمای خشک

شرکت شستشوی نمای ساختمان آرین ایراتا بیش از دو دهه است که در حال ارائه خدمت برای مشتریان خود در زمینه اجرای خدمات نظافت نمای ساختمان به صورت کار در ارتفاع در سراسر کشور می باشد. با رعایت نکردن شستشوی نما و در صورتی که در مدت زیادی انجام کار نماشویی و نظافت روی انها انجام نشود به خصوص در فصل بارندگی و بعد از بارش باران های اسیدی جرم بر سطح کامپوزیت رسوب میکند و دیگر حتی با شستشوی نما با مواد و جرم گیر نیز قابل حل نخواهد بود. در پروژههایی که زمان به اتمام رسیدن کار اهمیت زیادی دارد توصیه میشود از نمای آلومینیومی استفاده شود. به گزارش حلقه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ محمدرضا صفیخانی رئیس نظم و ترتيب صنعت، معدن و تجارت لرستان در گردهمايي خبری با اصحاب رسانه لرستان با اشارت براي محمول نپخته ی وزنه تو استان اعلام داشت: این سوژه سالها است که مداخل اذهان عمومی و محافل مختلف مطرح شده، اما باید گفت که سفت لرستان مرواريد درآمد برابر جهاز اخیر با مشکلات زیادی روبه چهره شده بود. نمای ساختمانها و انواع روشهای اجرای خشک و مدرن نیز تاثیر زیادی را پذیرا بوده، که باید دارای یک نظام هندسی و تعادلی پایدار و زیبا باشد.

اجرای نمای کامپوزیت بصورت کلی اجرای نمای خشک محسوب می شود. سپس، تمام سطوح را با محلول رقیقی از چسب کاغذ دیواری و کمی سریش، یک دست چسب می زنیم و صبر می کنیم تا خشک شود. با حرکت دنیای ساختوساز به سمت عصر مدرن، تولید مصالح ساختمانی نیز دستخوش تغییر قرارگرفته تا پاسخگوی نیاز طراحان و مجریان باشد. با توجه به صنعتی شدن تمامی بخشهای زندگی در دنیای امروزی و حساسیت بر روی صرفهجویی وقت، هزینه و دقت در اجرا، صنعت ساختمان نیز دچار تحول گشته و بـه سمت صنعتیشدن پیش میرود. بر این اساس ساماندهی نمای ساختمان ها نیز ضروری است و بایستی به صورت گسترده و همه جانبه تهیه و ارائه شود، ولی بعضی موارد آن کاملاً واضح و ادامه آن اصولاً باعث گسترش ناهنجاری های بیشتر است. نمای کرتین وال به جهت شیشه ای بودن و ویژگی های خاصش بیشتر در ساختمانهای بلند استفاده میشود. چراکه سرعت اجرای این نما بسیار بیشتر از نماهای دیگر هست، دلیل این سرعت به خاطر قطعات از پیشساخته است که فقط نیاز به نصب در محل اجرا دارند.

طرح نمای خشک

در عصر حاضر در اغلب طرحها و پروژهها تنها رویکرد عمرانی و سرعت اجرا به مقولۀ معماری حاکم است، به همین جهت از اجرای آجر صرف نظر میگردد. فایبر سمنت پانل های پیش ساخته سیمانی هستند که به جهت افزایش خواص مکانیکی در ترکیب آنها از سیمان، سیلیس، الیاف سلولزی و مواد افزودنی استفاده میشود. هندریل های شیشه ای که به نرده های شیشه ای معروف اند کاربردهای بسیاری دارند از جمله کاربردهای هندریل های شیشه ای می توان به نصب آنها در جلوی تراس، قسمت جلویی پنجره در ساختمان ها و غیره اشاره کرد. همزمان با مرحله تولید ورق ها در کارخانه cnc ، عملیات اجرایی زیر سازی فلزی بر اساس سیستم های نصب ورق کامپوزیت که از قبل طراحی شده نیز در محل پروژه آغاز میگردد. سنگ پلاک:برای نما سازی در سطوح از سنگ پلاک استفاده می شود برای تهیه سنگ پلاک سنگ قله را در کارگاه سنگبری به ضخامتهای مورد نظر برش داده و سپس آن را تا حد جلا و آینه شدن ساب می دهند.

سیستم های مدرن نما

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت طراح و مجری نما لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید