راهنمای گمشده مایاها برای قیمت نمای خشک

تقریباً می توان گفت این نما در صنعت ساختمان سازی در حال جایگزین شدن به جای نمای کامپوزیت می باشد. به همین دلیل آن ها با وجود نماهای بسیار مدرن تر، به نمای ساختمانی تراکوتا علاقه زیادی دارند. در دنیای امروز متریال های زیادی برای ساخت نمای ساختمان وجود دارند. همچنین لوور هایی از جنس تراکوتا وجود دارد که در هنگام نیاز می تواند تکمیل کننده نمای تراکوتا باشد. مجتمع تجاری الماس در کرج قرار دارد. ما در این مقاله مفهوم تراکوتا، اهمیت و ویژگی آن را مورد بررسی قرار دادیم. سرامیک تراکوتا ترکیبی از خاک رس می باشد که در کوره و با دمای بسیار بالا ساخته می شود. مقاومت این نما در مقایسه با نمای سرامیک بسیار بالا بوده و به راحتی می تواند در برابر نور خورشید دوام بیاورد. یکی از روش های مرسوم جدید برای نصب سرامیک نما استفاده از چسب سرامیک است که امروزه جای دوغاب را پر کرده است و به دلیل مقاومت بالا و مزایای بسیاری همچون آب گریزی با استقبال زیادی مواجه شده است. بسیاری از ساختمان های قدیمی به خصوص در اروپا از این نما استفاده نمودند. همچنین برای طراحی نمای شمالی و جنوبی ساختمان، سعی کردند تا به طور مستقیم به سراغ اقلیم اصفهان و خانه های قدیمی این شهر بروند.  This post was created with the ​help of behsaznama Content G​enerator᠎ Demover​si on !

قیمت نمای خشک

ابتدا شما باید سطح زیرین سرامیک و کف را تمیز و آماده کنید سپس 2 پیمانه از پودر چسب و 1.5 پیمانه آب را به مدت 15 دقیقه مخلوط کنید تا در نهایت به یک خمیر همگن و روان دست پیدا کنید بعد از 15 دقیقه می توانید آن را بوسیله ماله شانه دار بر روی سطح مورد نظر خود بکشید برای افزایش استحکام ملات چسبی،جهت کشیدت ماله راه راه و در یک جهت باشد. برای نصب تراکوتا از رانرهای آلومینیومی، کلیپس ها و پروفیل های آهنی استفاده می شود که ابتدا به نمای اصلی نصب شده و سپس تایل های تراکوتا بر روی آن سوار می شود. زمان های خیلی دور و در روز های گذشته آسمان خراش ها ، دفاتر ، هتل ها و اقامتگاه ها فقط به این دلیل که با ساختمان های مجاور هماهنگ باشند مجبور بودند نما های خارجی بسیار ساده و خسته کننده ای داشته باشند اما امروزه معماران و مجریان نمای ساختمانی به وسیله طراحی آثاری که به معنی واقعی کلمه هنری هستند (نمای مدرن ) خطر کرده و خود را محدود به چار چوب ها نمیکنند. این فرم ساده ی سازه های چوبی دیوار چینی های سنتی منطقه گیلان را دارد که به زگالی (زینگالی) معروفند.

یک بالکن پیش آمده از سطح ساده و یکدست نما ساده ترین شکل طراحی است که از طریق الحاق احجام به سطح ساختمان ایجاد می شود. سنگ پله: پوشش دیوارهای داخل ساختمان استفاده از سنگ برای دیوار داخلی ساختمان ظاهری بسیار باشکوه و خنک به آن می بخشد.اصولاً از سنگ برای پوشش دیوار حمام وسرویس بهداشتی،ساختمان های اداری،فروشگاه ها،سالن های غذاخوری استفاده می شود.سنگی که برای دیوار به کار می رود باید ظاهری زیبا و سطحی جلاخورده داشته باشد.علاوه بر آن تخلخل آن کم باشد تا در اثر شستشو با مواد شوینده آسیب نبیند و مقاومت آن کم نشود. زیرا با توجه به نحوه ساخت و نصب دارای ویژگی هایی است که به راحتی مراحل آب بندی و درز بندی را در ترکیب با این گونه متریال ها طی می کند و با آنها ترکیب می شود. کلمه تراکوتا واژه ای ایتالیایی به معنایی پخته شدن و پختن می باشد. اکنون به بررسی ویژگی های نمای تراکوتا میپردازیم یکی از ویژگی های مهم نمای ساختمانی تراکوتا این است که آب بسیار کمی را جذب می کند. پر واضح است که برای اجرای نمای خشک به متخصصین کاربلد و حرفهای نیاز خواهید داشت. Th is art ic᠎le was w ri​tt en by behsaznama C onte nt Gen᠎er ator DEMO!

حقیقت در مورد قطعات نمای خشک

در این سیستم، بعد از تهیه و اجرای ساخت توسط سیستم نقشه برداری برداشت و سپس به صورت 3 بعدی در محیط (AUTODESK AUTOCAD) پیاده سازی و ترسیم میگردد. تا جایی که قیمت نمای خشک سرامیک و دتایل اجرای سرامیک خشک بهعنوان برخی از فاکتورهای موثر در جلب پیمانکاران ساختمانی منظور میشوند. پانل های بزرگ و کوچک این نما در بازار عرضه می شوند و از دو لایه ورق با جنس آلومینیوم تشکیل نمای خشک سنگ می شوند. این پیشنهاد به تنهایی می تواند در عین عملکرد، طرح نما را تعریف کند. سرامیک خشک پرسلاین توپر قابلیت برش به اندازه های مورد نظر طرح را دارد. این قابلیت یکی از مهم ترین ویژگی هایش است که نمی توان به راحتی آن را در متریال های دیگر ساختمانی پیدا کرد. متریال تراکوتا در هنگام استفاده در نما و یا در کف می تواند با سایر متریال دیگر ترکیب شود. حجم، تم و زوایه تابش نور بر تصویری که ساختمان در شب به خود می گیرد، موثر است.

دیدگاهتان را بنویسید