راهنمای مرد تنبل برای نمای مدرن

در یک ساختمان تجاری نما به مثابه چهره و ماهیت اصلی شرکت است یا به بیانی ساده تر چهره یک ساختمان تجاری با طراحی نمای حرفه ای ، نمایانگر چهره موفق یک شرکت تجاری است . با توجه به ویژگی هر یک از مصالح و بودجه خود میتوانید نمای مدرن خود را اجرا کنید . طراح میبایست به کلیه ضوابط و قوانین طرح ساختمان آشنایی کامل داشته و نمای مورد نظر را با توجه به استانداردهای تعریف شده و میزان بودجه کارفرما طراحی کند . صاحبان ساختمان می باست بودجه خود را پیش از خرید آماده کند. باکمی فکر متوجه میشویم که روش اجرای خشک نما میتواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان استفاده نمودن از چندین گروه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرای کار افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از گروههای آموزش دیده به جای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آگاهیهای لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در انجام کارها در روشهای مدرن با وجود تأثیر بسزایی که بر زمان اجرا و جلوگیری از دوبل کاری احتمالی خواهند داشت قطعاً کیفیت و نوع اجرا را نیز افزایش میدهد.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

᠎Artic᠎le has be᠎en c​re at ed  by behsaznama C​on te​nt​ Gen erat or D emover᠎si on​!

قیمت اجرای نمای خشک

پنل های Metal Tech سیستمی از پانل های پیش ساخته flatlock است که با کلیپس و بست بر روی نما نصب می شوند. یکی از روشهای نصب نمای سرامیک خشک ، سیستم نصب با کلیپس آشکار می باشد. یکی از مزیت های نمای خشک این است که برای اجرای آن می توان از هر نوع مصالحی از جمله کامپوزیت، اچ پی ال ( HPL )، سنگ، سرامیک، آجر، آلوکوتا، چوب پلاست، ترمو وود ( چوب )، سمنت برد (smartboard) ، مش استرچ متال / اکسپندد متال، نمای GRC / GFRC و … استفاده میشود. مته مورد استفاده در این دستگاه دریل از جنس الماسه می باشد. سیستم کیل یکی از پرکاربردترین سیستم های مورد استفاده در این صنعت می باشد. روش سوم: اتصال انکر به پیچ آلن خور می باشد، در این روش به دلیل چفت شدن گل پیچ به سر انکر احتیاجی به واشر نیست. حذف کانی های غیر فلزی، سبک شدن سرامیک، عدم نیاز به ملات سیمانی و دیگر ویژگی های منحصربه فرد این کاشی باعث شده اند تا بتوان آن را به راحتی در سازه های مرتفع نصب کرد.

خشک نیز در این شاخه از نما قرار میگیرد.

حتماً پس از نصب کیفیت کل سازه نما مورد بررسی و آزمایش قرار گیرد. در این مقاله به معرفی انواع نما خشک میپردازیم و ویژگیهای مختلف آن را مورد بررسی قرار میدهیم. تنوع انواع سرامیک خشک، قیمت سرامیک خشک نما و نیز طرح و رنگ و شیوههای اجرای نمای خشک بسیار بالاست. اجرای نمای سرامیک خشک در واقع قسمتی از اجرای نمای خشک است و اجرای نمای سنگ خشک نیز در این شاخه از نما قرار میگیرد. رانرهای آلومینیومی در این سیستم به صورت افقی به قوطی های آهنی عمودی زیرسازه متصل میشود. استفاده از المان های ساده و مینیمال و همچنین استفاده از خطوط صاف عمودی و افقی خاص ضروریست . در طراحی نمای مدرن و شیک باید بر ایجاد فضای تمیز ، مینیمال و به دور از هرگونه پیچیدگی تاکید شود . همچنین در طراحی نما مدرن خلاقیت حرف اول را میزند شما به راحتی میتوانید طراحی خود را سفارشی سازی کنید و با حجم دهی های ترکیبی به ایده های خود جان ببخشید . علم مهندسی نما روز به روز در حال پیشرفت است و شرکت ما همواره تلاش دارد از بروزترین اطلاعات موجود در زمینه طراحی و اجرای نمای خشک و مدرن، برای افزایش کیفیت و زیبایی پروژههای مشتریان خود استفاده کند.

5 استراتژی‌های برنده برای استفاده برای قیمت اجرای نمای خشک

در اجرا و نصب نمای ساختمان سرامیک, شرکتهای نمای خشک روش خشک نسبت به روش ملات دار بسیار بهتر است. که در ادامه به نحوه اجرا هر یک از این قسمت ها میپردازیم. ۴ قابل سفارش و اجرا می باشد. در برخی موارد نمای لوور به عنوان سایه بان در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد در این حالت از میزان نور خورشید به داخل جلوگیری می شود و منظره چشمگیری برای بیننده ایجاد می شود. همین برداشت اولیه نظر شما را در خیلی از موارد جلب میکند و به یک بار از خود می پرسید چقدر خوب میشد اگر میتوانستم از این ساختمان زیبا با یک واحد تجاری یا مسکونی بخرم ؟ باید بدانید با طراحی اصولی نما ساختمان مدرن یک تصویر جذاب و خارق العاده در ذهن مخاطب از ساختمان خود به نمایش گذاشته اید . به دلیل وجود سوراخ در ضخامت سرامیک، خاصیت عایق بندی بهتری دارند. ماده بندکشی به رنگهاي طوسی براي کف و سطوحی که بیشتر در مجاورت رطوبت قرار دارند و پودر به رنگهاي مختلف براي دیوارها بکار میرود. این ارتفاع کشیده بین کف و سقف باعث میشود نما قد و قامت پیدا کند. برای علاقمندان به سبک مدرن همواره این سئوال مطرح می شود که طراحی نما مدرن چیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید