ده چیزهایی که مادرتان باید درباره نمای مدرن به شما یاد داده باشد

را در قالب خدمات مهندسی نما به کارفرمایان گرامی ارائه کنیم. طراحی و انتخاب مصالح نما، نمایانگر معماری سنتی ایران با تفاوت های جزئی در جزئیات است تا آن را با زندگی امروزی سازگار کند. گروه استاندارد وب ایران تنها یک طراحی وب سایت نیست. این پروژه شامل بازسازی یک ساختمانی با قدمت ۲۰ سال می باشد که در تهران واقع شده است. این پروژه نمونه ای دیگر از نماهای مدرن اجرا شده در تهران می باشد. از کارهای شاخص معاصر در باب نماهای رومی و کلاسیک، می توان به مجتمع مسکونی چناران پارک تهران اشاره نمود که در منطقه ی الهیه واقع شده است و یکی از کارهای منتخب می باشد. در این ساختمنان اداری نمای غربی ساختمان دارای فرم سخت با فضای باز محدود می باشد. نمای مدرن سفید و صیقلی در میان تمام ساختمان های موجود قهوه ای قدیمی اطراف چشم نواز به نظر می رسد. نمای خشک آجری در رنگهای مختلفی در بازار موجود است. همچنین باید افزود که استفاده از مثلث های بزرگ در نما، پوسته را به قطعات مسطح تقسیم می کند، که خود ناشی از هندسه مختلف زمین پروژه است که در نمای پروژه نیز به شکلی ملموس و متفاوت آشکار می شود.

اجرای نمای خشک در ایران

لمبه از ورق هایی با جنس های مختلف از جمله روغنی، گالوانیزه ساده و رنگی و همینطور ورق آلومینیوم تولید می گردد. همچنین برای پوشاندن بخش تحتانی شیروانی و به جهت پنهان ساختن سازه در این بخش، از لمبه نما یا دامپا استفاده می گردد. این دفتر با اجرای صدها پروژه مدرن و طراحی های بسیار زیبا و شیک در سراسر ایران و کشور عراق توانسته به موفقیتی روز افزون دست پیدا کند . کانسپت وال ® 86 یک سیستم دیوار پرده ای عایق و زیبا برای نمای عناصر است که با تمام نیازهای پروژه های بزرگ ساختمانی مطابقت دارد. در هر پروژه ای همیشه حرف جدیدی نهفته است، موضوعی برای اکتشاف و ابداع یک کار جدید که سهولت و کیفیت بهتری را نوید می دهد. در طراحی نمای این ساختمان به منظور حفظ حریم خصوصی و چشم انداز داخلی، پوسته ی شفاف اصلی مهم و اساسی بود. برای جلوگیری از کدر شدن همیشگی سطح مرمر حداقل هر دو سال دو بار باید سطح نما را شست و شو داد.می توان برای این منظور از واتر جت یا کارواش خانگی استفاده کرد.

این مسئله منجر به امنیت بیشتر و جلوگیری از سقوط مصالح در اثر تغییر دما و حتی زلزله میشود. متریال نیمه مات نیز با رنگ خنثی در طبقات جهت کنترل میزان نور به کار رفته است. مجموعه ورزشی دشت نور در مازندران قرار دارد. در مورد متریال، طراحان از رنگ های خنثی و سنگ هایی با بافت درشت و زبر برای این بلوک استفاده کردند. متریال به کار رفته در نمای ساختمان سنگ و آجر می باشد. باغ موزه ی گیاهان دارویی نمونه ای پروژه های گروه معماری مدام می باش و در استان البرز قرار گرفته است. استرچ متال به کار رفته در پروژه چارسو از آهن با ضخامت ۲.۵ میلیمتر و با رنگ پودری الکترو استاتیک با ضخامت بسیار بالا کیفیت های بالایی به نمای ساختمان می دهد. آپارتمان مسکونی بوستان یکی از پروژه های مسکونی است که توسط شهاب علیدوست طراحی شده و به اجرا در آمده است. این نوع فرایند تولید بسیار انعطاف­پذیر است و بر این اساس قادر خواهیم بود تا علاوه­ بر طراحی و اجرای فواره موزیکال از فاز صفر تا صد، فواره موزیکال را در صورت امکان روی حوض آماده شما اجرا کنیم.

ترکیب سنگ و شیشه نیز بسیار محبوب است.

آجرها الگوهای مختلفی را بر روی هر یک از حجم های نما را ایجاد می کنند و از طریق برخی خطوط فواصل و بافت های مختلفی را می سازند که به راحتی قابل تشخیص هستند. علاوه بر این تمامی واحدها دارای یک تراس می باشند. اندود در واقع پوشش یکنواختی است که بر روی سفت کاری ساختمان اجرا می شود. در طراحی نمای این ساختمان مسکونی عمده مترایل به کالر رفته آجر و سنگ می باشد.در این پروژه ایجاد تنوع و پرهیز از صلب بودن نما به وسیله غیر هم سطح نمودن سطوح اصلی بصری و ایجاد حجم در سمت تراس ها با توجه به فاکتور اقتصاد و ایجاد هماهنگی با نماهای مجاور با تلفیق سنگ و آجر و روح بخشی به آن به وسیله نورپردازی صورت پذیرفته است. سنگ به عنوان متریال اصلی در نمای ساختمان ها به کار می رود و بیش تر ساختمان ها دارای نمایی با طیف رنگی کرمی-خاکی هستند. ترکیب سنگ و شیشه نیز بسیار محبوب است. بطور مثال نمای شیشه ای را با ابر طی سنتی و با محلول شستشو نحوه اجرای نمای خشک ساختمان میدهند. Th is w​as gener at ed with behsaznama C on᠎tent​ Gener at​or ​DEMO!

دیدگاهتان را بنویسید