ده آسان روش‌ها به سرامیک پرسلانی بدون حتی تفکر در مورد

در میان معماران، نما اصطلاحی است برای توصیف نمای جلوی ساختمان و بخشی از اصل پوشش ساختمان است. اما امروزه برای ایمنی بیشتر نما, کاهش زمان اجرای نما, کیفیت بالاتر و صرفه جویی بیشتر در مصرف آب, و سبک بودن بار مرده نسبت به روش سنتی ملاتی و دوغابی از روش های نصب خشک استفاده می شود. سیستم شیاری از نظر اقتصادی سیستمی مقرون به صرفه است که در پشت سرامیک ها شیارهایی ایجاد می شود و سرامیک ها بوسیله رانر افقی به زیرسازی متصل می گردند، اما سرامیک به خاطر شیاری که خورده، ضعیف می شود و نسبت به سیستم کلیپسی ایمنی کمتری دارد. قیمت کمتری نسبت به مجوف دارند. پرسلانها دوام و مقاومت بالایی دارند که در اجرای نمای خشک سرامیک پرسلانی باعث می شود پس از گذشت چندین سال پوششی جذاب و زیبا داشته باشند. نورپردازی نمای ساختمان باعث برتری نمای ساختمان شما نسبت به سایر ساختمانها در شب میشود. This da​ta has be​en gen​erated by behsaznama  Conte nt G​ener​ator Dem᠎oversion᠎!

قیمت نمای خشک

قیمت تمام شده این محصول است که به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای ساخت آن که از نوع سرامیک های اکسترودی با شکل ویژه محسوب می گردند، بیشتر می شود. قابلیت بازیافت مصالح و سرامیک های کار شده و استفاده مجدد از آن ها وجود دارد. سرامیک از زمان های گذشته در ساخت لوازم و کف پوش استفاده می شد. اینکه با قطعیت بتوان پاسخ این سوال را داد که بهترین متریال برای ساخت نمای مدرن چیست کمی سخت به نظر می رسد اما در این مطلب سعی می شود با بیان ساده و مختصر بهترین گزینه ها برای ساخت نمایی مدرن را معرفی کرد. اتصالات این سیستم مکانیکی در واقع پنهان و بدون نیاز به چسب هستند که برای پوشش دادن کامل نما به انواع مختلف مصالح کاربرد دارند. سیستم نما بخش مهمی از یک ساختمان مسکونی است که شامل عوامل متعددی از جمله شیک بودن، مدرن بودن، آرامش، عایق بودن صدا و حرارت و ایمنی می باشد و از اتلاف انرژی در ساختمان جلوگیری می کند و همچنین نمای ساختمان باید به گونه ای طراحی شود که با وجود حفاظت از محیط داخلی، به خوبی با محیط داخلی ارتباط برقرار کند که در این حالت به نمای خشک می رسیم وبه بررسی این نوع نما می پردازیم .در اجرای نمای خشک به منظور اتصال پوشش نما به ساختمان به جای دوغاب و ملات سیمانی از اتصالات مکانیکی استفاده می کنند.  This conte​nt has been w᠎ri᠎tten by behsaznama᠎ C on​tent Gen​erator Dem oversion.

در این شیوه سرامیک خشک پرسلانی توسط اتصالات آلومینیومی ویژه ای به نام کلمپبر بر روی ریل های آلومینیومی افقی مخصوص این سیستم متصل می شوند. در این شیوه از اجرای سرامیک، تایل های سرامیک خشک پرسلانی توسط قطعات کلیپس استینل لس استیل، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی می شود و در فواصل مشخص شده به هم متصل می شود.رنگ کلیپس ها با رنگ سرامیک انتخابی بوسیله رنگ پلی استر با روش الکتروستاتیکی یکدست می شود لاستیک های ضربه گیر در محل اتصال سرامیک به ریل جهت جلوگیری از لغزش و لرزش قرارداده می شوند. در نقشه های فاز ۲ زیرسازی نما، تمامی مقاطع و مشخصات آنها، ضخامت و ابعاد پلیت ها، محل اتصال اصلی شاسی کشی به سازه اصلی، نوع و ابعاد جوش مورد نیاز آنها نیز مشخص خواهد شد. 120و ابعاد بزرگتر از این می تواند باشد . یکی دیگر از ویژگیهای قابلتأمل نمای سرامیک خشک این است که در برابر اشعههای مضر نور خورشید مانند اشعه UV بسیار مقاوم است. Th᠎is artic​le h᠎as been writt en by behsaznama Content ​Generato r DE MO᠎!

ده معقول تکنیک به نمایش سرامیک پرسلانی Into a Sales sales Machine

یکی دیگر از انواع نماها، نماهای آجری هستند که شامل آجرهای رسی و آجرهای شیلی می شوند. یکی از مسائلی که می بایست در مورد نحوه اجرای نمای سرامیک خشکبدانیم این است که نمای سرامیک پرسلانی دارای کلاس 0 در آتش بندی می باشند. بارهای وارده چند اجزاء دارد، اولین بار وارده بار وزن خود اجزای سیستم هستند که شامل «وزن سازه زیرسازی و شامل اِلمانهای فلزی و عمودی و افقی می شود»، بارهای دائمی که منظور وزن خود تایل های سرامیک و ورق هاست و بارهای تصادفی که منظور باد و جابه جایی اسکلت ساختمان می شود. در فرایند تولید نمای سرامیک خشک از دستگاه های پیشرفته برای ورقه ورقه نمودن استفاده می شود. سرامیک به دلیل استحکام بالایی که در مقابل خوردگی و رطوبت دارد، دوام بسیار زیادی داشته و به همین دلیل برای سالهای سال زیبایی نمای ساختمان را حفظ میکند. این هزینه به عوامل زیادی بستگی دارد که در صورت تمایل، میتوانید از طریق تماس با کارشناسان آن، راهنمایی و مشاوره لازم را در این زمینه دریافت کنید. چهارچوب نما باید در مورد تغییرات دمای محیط، رطوبت و بارانهای اسیدی تا حد زیادی مقاوم باشد. در ساختمان های مدرن که دمای فضای داخلی ثابت باقی می ماند، نوسانات دمای فضای بیرون تا 50 درجه سانتیگراد می تواند باشد.

4 مسائل همه می‌دانند درباره طراح و مجری نمای خشک که شما نمی‌کنید

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت دتایل اجرای نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید