ده آسان راه‌ها به کرتین وال بدون حتی مشغول

معمولا شيشه هاي به کار برده شده براي نماي کرتين وال مدرن در روند ساخت، قيمت، دوام، مقاومت در برابر ضربه، ايمني و پايداري نما تاثير مي گذارند. نمای کرتین وال ساختارش به گونه ای است که به عنوان یک عایق عمل مینماید. نمای چوب به عنوان یکی از نماهای گران قیمت ساختمان شناخته می شود و خیلی از افرادی که نمای چوب را دوست دارند واقعا نمی توانند به دلیل گران بودن آن را استفاده کنند. این نوع نمای ساختمان جدید ، به عنوان نقطه ی عطفی در طراحی نمای ساختمان ها به حساب می آید. متریال سنگ یکی از درجه یکترین متریال بهکاررفته در نمای خارجی ساختمان است. این ویژگی مهم، جی اف ار سی (GFRC) را قادر به ایجاد پنل های دیواری نما و پوشاندن بسیار مقاوم نما از ماده ای کرده است که می توان گفت، یکی از نماهای بسیار مقاوم و منعطف و در عین حال بسیار زیبا به واسطه ی همنشینی با متریالی مانند شیشه و فایبر گلاس است. ایجاد طاق ها و قوس ها در این نمای ساختمان جدید، به کمک روش جی اف ار سی (GFRC)، بسیار ساده تر است. از دیگر نکات مهمی که در مورد جی اف ار سی (GFRC) می توان گفت این است که علاوه بر اینکه در این نمونه از نمای ساختمان جدید، تمامی المان های مربوط به زیباسازی هنری ، از قبیل قابلیت صیقلی کردن ، دامنه ی انتگرالی رنگ آمیزی به وسیله ی انواع رنگ های مخصوص نمای ساختمان ، از بین رفتن ترک های ریز ، و بسیاری از موارد دیگر را دارا می باشد. Th​is w as c re at​ed by behsaznama Con᠎te᠎nt Generator  Demover᠎si on.

سیستم های مدرن نما

این نوع نمای ساختمان جدید که مخفف Glass Fiber Reinforced concrete می باشد، جدیدترین روش نماسازی ساختمان ، و یکی از با دوام ترین و در عین حال انعطاف پذیرترین نمای ساختمان جدید، است. مزیت بزرگی که این نوع از نماسازی که از انواع مدرن ترین نمای ساختمان جدید است، این است که ، با توجه به شدت گرما یا سرما، نور زیاد یا کم طبیعی و بسیاری دیگر از عوامل اقلیمی ، قابلیت تحرک مناسب نما ، جهت ایجاد دما یا نور یا عوامل دیگر، به صورت مناسب و موثری در آن وجود دارد . خدمات شستشوی نما به تمامی برنامه ریزی ها و اقدامات و روش هایی که برای پاک کردن جرم و آلودگی های سطح نمای ساختمان ، با به کار گیری از ابزار های ایمن کار در ارتفاع و همچنین مواد نماشویی مخصوص گفته میشود.برای انجام خدمات نماشویی ساختمان بدون داربست نمیتوان روش ثابتی در نظر گرفت چرا که در نماهای ساختمان از تنوع بالایی برخوذداریم و اجرای نما و نماسازی و جنس نما بسیار مختلف است به همین دلیل روش شستشوی نما برای هر ساختمان نیز مختلف میباشد و بستگی به طرح سازه دارد. شخص یا شرکت اجرا کننده نظافت نمای بیرونی ساختمان باید با نحوه پاکسازی و جرم زدایی انواع سطوح مختلف آشنا باشد و از برای تمیز کردن نما از مواد هایی استفاده کند که موجب آسیب رساندن به سطوح نمای ساختمان نشود. Content was g en᠎erated by behsaznama Content G​ener at​or DE MO!

نمای ساختمان جدید جی اف ار سی (GFRC) ، متریالی ترکیب شده از شن و ماسه ریز، سیمان، پلیمر ( غالبا پلیمر اکریلیک) آب ، مواد افزودنی و در نهایت الیاف شیشه است که توانایی بسیار بالایی را در برابر کشش به وجود شرکت طراح و مجری نما می آورد. میزان عایق بندی در این نوع آب و هوا را باید دو برابر مقدار معمول، در نظر گرفت. در این نقشه ها ، مدول بندی و وزن شیشه و فریم آلومینیومی فریم لس (AGK) وارد بر ساختمان محاسبه و نوع پروفیل فلزی که زیرسازی اصلی زیرکار را تشکیل میدهد محاسبه میگردد. عدم طراحی نمای ساختمان جدید ، به صورتی که کل نمای ساختمان از شیشه تشکیل شده باشد و میزان انرژی بسیار زیادی برای گرم کردن محیط داخلی مورد نیاز باشد. طراحی نمای ساختمان به صورتی که بیشترین بهره از نور روز جهت گرم شدن محیط داخلی ساختمان میسر باشد. درواقع، متریالی که عایق صوت هستند اجازه ورود صداهای مزاحم را نداده و یک محیط آرامشبخش در فضای داخلی ساختمان ایجاد میکنند. با شیشه انجام می شود و طراحی داخلی با استفاده از شیشه دست دکوراتورها را باز گذاشته است. بهره گیری از عوامل طبیعی کاهش دهنده گرما( مانند قرار دادن بازشو ها و پنجره ها در قسمت شمالی ساختمان) به علاوه ی استفاده از انعکاس طبیعی نور.

روش اجرای نمای خشک

​This was gener᠎ated by behsaznama​ C ontent  Gene ra​tor  DEMO᠎.

علاوه بر موارد فوق طراحی ایده آل سیستم نورپردازی نمای ساختمان بایستی به نحوی صورت پذیرد که با کاربری ساختمان، فرهنگ منطقه و مالکین و سبک معماری ساختمان هماهنگ باشد. برای مثال هزینه اولیه بایستی با ارزش کلی ساختمان متناسب بوده و هزینه برق مصرفی برای مالکین ساختمان معقول باشد. در پروژه های نورپردازی نما بایستی مواردی مانند هزینه اولیه، هزینه انرژی برق مصرفی، زیبایی و دوام سیستم به کار گرفته شده دقیقا مورد ارزیابی قرار گیرد. گرچه متریالی مانند شیشه و آلومینیوم، هم رواج زیادی در جامعه ما پیدا کرده و هم زیبایی خاص خود را دارد. همچنین می توانید از طریق واتساپ یا تلگرام با همکاران ما در ارتباط باشید. در صورتی که کیفیت چنین پروژه هایی مستقیما با تخصص افراد درگیر در آن در ارتباط می باشد. تیم طراحی اکوآرک ، پس از تهیه نقشه شاپ دراوینگ و مشخص کردن جزئیات طراحی ، در اجرای هرچه بهتر و بدون نقص تر نمای سرامیک خشک پروژه آزادی نقش مهمی را اجرا کرده اند. لازم به ذکر است ، این روش از اجرای سرامیک و همچنین جنس تایل های سرامیک خشک پرسلانی ، ظاهری چشمگیر به نمای پروژه آزادی بخشیده است.

دیدگاهتان را بنویسید