در 3 مرحله ساده گام‌های متقاعدکننده نمای مدرن را بیاموزید

مساحت طراحی نما بینایی بسیار اندک است زیرا حد اعظم جدارههای بیرونی را پنجرهها و صفحات شفاف متصرف کردهاند. در حقیقت برای این که یک طراحی نمای مدرن انجام بگیرد، نیاز است تا ابتدا به مفهوم کلمه مدرن پی برد. امروزه این مهم توسط اجرای نماهای لوور الومینیومی و شیدر آلومینیومی تامین گردیده و نورگیری و تهویه طبیعی پروژه ها در شرایط مناسبی امکان پذیر گردیده است. در مرحله بعد، ریلهای آلومینیومی با مقطع مشخص در آکس نبشیهای آهنی بهوسیله براکت های آلومینیومی با دو سوراخ لوبیایی به زیرسازی متصل میشوند. شستشوی آجر نما و کلیه سطوح با مواد شوینده مختلف استفاده می شود. حال گروه معماری بام در ادامه این مبحث، در جهت معرفی طراحی نما مدرن تلاش می­کند و از این طریق به شما کمک خواهد کرد تا از ایدههای خلاقانهی این گروه به جهت طراحی نما مدرن استفاده داشته باشید. موضوع اصلی ما در این مبحث، طراحی نما مدرن میباشد و در عین سادگی، دشواریها و سختیهای بسیاری برای پیاده سازی این طرح وجود دارد که نیاز به مهارت و صبر و حوصله خاصی دارد. Art ic le h as  be en cre᠎at​ed ​with behsaznama C᠎on tent G᠎enerat or DEMO !

سیستم های مدرن نما

مفهوم اصلی این جمله به این معناست که برای انجام نمای ساختمان مدرن و طراحی آن، نیاز است تا جزئیات غیر ضروری در آن حذف شود تا بتواند وضوح و سادگی را در طراحی نمای مدرن به کار ببرد. هنگامی که طراحی نمای مدرن قرار است صورت بگیرد، برخلاف نماهای ساختمانهایی که از سبک کلاسیک استفاده میکنند، به جای اینکه از یک نوع متریال استفاده شود، چندین متریال مختلف به صورت ترکیبی میتوانند برای این محیط مورد استفاده واقع شود. اما تکنیکها و تخصص خاصی در این مورد باید رعایت گردد که با استفاده از آنها میتوان جلوه مؤثرتری به محیط بخشید. نمای اسپایدر هم مثل همه نماها دارای مزیت ها و عیب هایی است که مصرف آن را در موقعیت های خاصی محدود می نماید. همه ما به خوبی می دانیم که پاییز به خاطر رنگ های جلوه گرش به جادوگر فصل ها مشهور است چرا که رنگ های جذابش چشم هر بیننده ای را خیره می کند و نمایی تازه و پر انرژی به فضاهای داخلی خانه می بخشد، کاغذ دیواری ها جلوه ای مدرن در خانه شما هستند، پس شما هم در موقع انتخاب کاغذ دیواری ها از رنگ هایی مانند نارنجی، بلوطی، کرم و قهوه ای استفاده کنید، البته باید دقت کنید که این کاغذ دیواری ها باید با مبلمان های خانه شما هم هماهنگی داشته باشند.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

در این زمینه؛ گروه معماری بام که معتبرترین گروه معماری و طراحی شناخته می شود، خلاقیتهای بسیاری برای طراحی نمای مدرن به کار میبرد و میتواند با استفاده از سادگی، کارایی یک نما را بسیار زیاد کند. یکی از اصول مهم مدرنیسم بودن این است که شرایط نما از کارکرد آن پیروی داشته باشد. اما در حالت کلی؛ زیبایی که برای یک خانه با استفاده از طراحی مدرن ذکر میشود، بیتکلف بودن آن طراحی است و تمامی نکات ریز در آن نهفته میباشد. حال هنگامی که بحث از نمای ساختمان به میان میآید، منظور بر این است که بخش اصلی که ساختمان با آن رؤیت میگردد و رو به بیرون میباشد، نمای ساختمان نامیده میشود و در معرض دید تمامی افراد وجود دارد. روشهای مختلف سازگاری حرارتی با آب و هوای گرم موجود در طبیعت منبع گسترده ای از الهام بخش برای ایجاد مفاهیم جدید برای دستیابی به راحتی حرارتی است. آلومینیوم یک فلز سبک است که وزن آن تقریباً یک سوم وزن فولاد (2/7 گرم در سانتی متر مکعب) است.

درسیستم نمای خشک ابتدا یک عایق حرارتی به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به بدنه ساختمان محکم میشود سپس چهارچوب یا اسکلت نگهدارنده که از جنس چوب، فولاد یا آلومینیوم میباشد، به ساختمان متصل شده تا نمای خشک با رعایت فاصله از عایق حرارتی بر روی چهارچوب نگهدارنده قرار گیرد. در حالت کلی، بحث نمای یک ساختمان همانند لباسهای تن یک انسان مقایسه میگردد و همانطور که افراد در تلاشند تا با استفاده از لباسهای مناسب و زیبا نظر بقیه را به خود جلب کنند و تحت تاثیر قرار بدهند، نمای یک ساختمان نیز باید به گونهای تعبیه شود که باعث تحت تاثیر قرارگیری افراد گردد و کمک کند تا جلوه ی مؤثری به یک محیط ببخشد. اصطلاح «نما» میتواند به هر وجه عمدتاً عمودی پوشش ساختمان، مانند دیوار خارجی اشاره کند. یک نمای کلاسیک با جزئیات ریز و ظریف که چشم هر عابری را به خودش جلب می کند . حال به غیر از پرداختن به موضوع زیباشناسی، برای بهرهوری انرژی و همینطور رابطه برقرار کردن بین فضای بیرونی و طراحی داخلی یک ساختمان، نما حرف اول را میزند و با ایدههای نوآورانه افراد متخصص در این زمینه، یک فرصت کافی برای نمای ساختمان به وجود آورده میشود تا بتواند بیشتر در چشم مخاطب پررنگ باشد.

نمای خشک در ایران

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نمای مدرن ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید