حقیقت ممنوع در مورد اجرای نما که توسط یک حرفه ای قدیمی فاش شد

این شرکت با توجه به اجرای پروژه های شاخص در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت موفق به کسب نمایندگی از شرکت های رتبه اول صنعت نما از جمله شرکت تولیدی ونوس شیشه و شرکت تولیدی نماکاران هزاره سوم گردید است. سنگ گابرو:سنگ گابرو از جمله سنگ های آذرین درونی است که بافت آن درشت بوده و رنگی تیره دارد.گابرو در رنگ های خاکستری مایل به سبز،سیاه و سبز موجود است و اگر سطح آن صیقل داده شود زیبایی بی نظیری را به تصویر خواهد کشید.این سنگ به دلیل عدم آسیب در برابر هوازدگی،برای کفپوش و نمای خارجی ساختمان مناسب است.سنگ گابرو با جذابیت خاص خود برای ساخت کانتر آشپزخانه و کاشی گزینه ای ایده آل است و هم در دکوراسیون داخلی و هم نمای خارجی کاربرد دارد. پروفیل هایی که قرار است برای اجرای هندریل شیشه ای به کار روند به دو شکل رو کاری و زیر کاری می باشند. بعد از اینکه مواد را کاملا لولو اسباب مقاوله دادید مال را روال کنید و نفع 0 سطوح زمينه نگرش بکشید تا به طرف خوبی براق شود. تخصص معماری داخلی ایجاد ارتباط انسان با فضاهای عمومی و شخصی و در نهایت جهان پیرامون است به گونه ای که حس تعلق و یکپارچگی را در فضاها بصورت معمارگونه بوجود می آورد. Th​is c ontent has be᠎en g​enerated with the  help ᠎of behsaznama Con​te nt Gener ator  DE᠎MO᠎.

نمای خشک در ایران

نمای کرتین وال یکی از سیستم های مدرن نمای ساختمان بوده که جز بهترین نمای شیشه ای با ساختار خود ایستا است. سنگ هایی که در ساختمان به کارمی روند با نام های سنگ قواره،سنگ بادبر،سنگ لاشه،و سنگ پلاک شناخته می شوند.سنگ هایی که در ساختمان به کار گرفته می شوند یا به یکی از صورت های طبیعی می باشند؛ مانند: «قلوه سنگ»،«کار شده» و «بادبر و خرد» یا از معدن حاصل می گردد که باید جهت مصرف در ساختمان آماده شود که این آماده سازی معمولاً به دو صورت کار شده و خرد شده (شن و ماسه) صورت می پذیرد. یکی از مباحثی که در طراحی نظر معماران و سازندگان ساختمان را به خود جلب کرده است ، بحث اتلاف انرژی در ساختمان های مدرن که از سطوح شیشه ای گسترده ای برخوردار می باشند. دیوار و شالوده:سنگ هایی که برای دیوارهای حائل و شالوده به کار می روند به صورت نامنظم و بدون شکل خاص چیده می شوند.برای صرفه جویی در هزینه ساخت و ساز از سنگ هایی که در منطقه دیده می شوند استفاده می گردد.برای پر کردن فاصله بین سنگ ها نیز می توان از تکه های ریزتر استفاده نمود.سنگ های متخلخل و سنگ هایی که دارای لایه بندی بوده و قابلیت انحلال آنها بالاست برای دیوار و شالوده مناسب نیستند.اما سنگ های سخت با مقاومت فشاری بالا و وزن مشخص مناسب این کار می باشند.اغلب ماسه سنگ و سنگ آهکی دولومیتی گزینه ای مناسب برای دیوار و شالوده به شمار می آیند.دکوراتیو کردن فضای داخلی:سنگ هایی که از رنگ و ظاهر مناسبی برخوردار هستند و علاوه بر دوام بالا مقاومت خمشی و کششی خوبی دارند برای تزئینات داخل ساختمان کاربرد دارند.این سنگ ها برای تزئین دیوار شومینه،ستون ها،قاب درب و پنجره و به کار می روند.بدین منظور از سنگ هایی که می توان بر روی آنها کار کرد استفاده می شود. ​This c᠎on tent has been gener᠎ated with t he  he᠎lp of behsaznama Con​tent G᠎en᠎erator D᠎emov ersion!

دوام یک سنگ ساختمانی پایداری آن در مقابل تهاجام شیمیایی و عوامل هوازدگی است.متاسفانه دوام سنگ که باید مهمترین عامل در انتخاب سنگ باشد،اغلب مورد توجه قرار نمی گیرد.بسیاری از ساختانی گران قیمت وجود دارد که در انتخاب سنگ آنها به این موضوع توحه نشده و از این ناحیه متضرر شده اند. هندریل های شیشه ای که به نرده های شیشه ای معروف اند کاربردهای بسیاری دارند از جمله کاربردهای هندریل های شیشه ای می توان به نصب آنها در جلوی تراس، قسمت جلویی پنجره در ساختمان ها و غیره اشاره کرد. نمای کرتین وال شیشه ای در انواع گوناگونی تولید میشود که میتوان به دو گروه اصلی آن یعنی سیستم یونیتایز و سیستم لامل اشاره کرد. روش های ذکر شده همان طور که اشاره شده به ترتیب اولویت معرفی شده اند که در ادامه به برسی مزایا و معایت و همچنین به برسی قیمت اجرای نظافت نمای ساختمان با هر کدام از ابزار ها و روش ها خواهیم پرداخت… شرکت شستشوی نمای ساختمان آرین ایراتا بیش از دو دهه است که در حال ارائه خدمت برای مشتریان خود در زمینه اجرای خدمات نظافت نمای ساختمان به صورت کار در ارتفاع در سراسر کشور می باشد. کلیه پروفیل های (AGK) نمای کرتین وال(AGK) به صورت سازه های نردبانی در داخل کارخانه با دقت بسیار بالا و بدون خطای انسانی توسط ابزار دقیق ، ساخته و جهت نصب در محل ax های از پیش اجرا شده به پروژه ارسال میشوند.

این 3 واقعا روشن روش‌ها به دتایل نمای خشک Higher این کار را به سادگی انجام دادید

شرکت عمران تجارت فاطر، متخصص طراحی و اجرای نمای خشک و انواع نمای ساختمان مدرن : نمای کرتین وال (نمای لامل، نمای فریم لس)، نمای سرامیک خشک (انواع سرامیک پرسلانی خشک و سفال)، نمای کامپوزیت (با پروفیل آلومینیومی و سی ان سی انواع ورق آلومینیوم کامپوزیت) و اجرای نمای سنگ خشک و نمای شیشه ای و نمای ترکیبی، پیشرو در صنعت ساختمان ایران می باشد. وجود هندریل در ساختمان های چند طبقه ای که پنجره دارای درب های بلند و رو به خیابان های اصلی بوده گزینه مناسبی است زیرا با باز کردن پنجره به عنوان حفاظی جلوی آن قرار دارد و از خطر سقوط جلوگیری می قیمت اجرای نمای خشک کند. در این متن توضیح میدهیم که چطور بهترینها را بسته به نیازتان انتخاب کنید. برای نمای ساختمان چه نوع سنگ را انتخاب کنیم؟ همان طوری که بیان کردیم پیچ و رولپلاک نمای ساختمان برای محکم سازی نما استفاده می شود و به طبع عوامل زیادی هم در قیمت و همچنین هزینه پیچ و رولپلاک نما تأثیرگذار هستند. نمای ساختمان:برای نمای ساختمان از سنگ های بادوام و مقاوم استفاده می شود تا در برابر عوامل مختلف محیطی دچار آسیب نشوند.شرایط متغیر جوی،تابش نور خورشید،یخبندان،گرد و غبار،باران های اسیدی،آلودگی هوا و از جمله عواملی هستند که بر مقاومت سنگ اثر می گذارند. This art᠎icle h​as be en c re᠎ated by behsaznama Con tent Generat or D​em​ov ersion!

دیدگاهتان را بنویسید