حقایق کمی شناخته شده درباره نماهای مدرن – و چرا اهمیت دارند

این مصالح در طراحی مدرن نمای ساختمانها عمدتا به عنوان پوستهای به سازه اصلی وصل شده و علاوه بر کنترل ورود و خروج انرژی، از چارچوبهای رایج طراحی نما نیز گام را فراتر می نهند. بنابراین وجوه پشت و جلوی ساختمان از یک طرف دارای نمود اجتماعی و از طرف دیگر نمود مشخص ساکنان خود است بنابراین نمای هر ساختمان باید هم با فضای عمومی همبستگی داشته باشد و هم بتواند حجم داخلی ساختمان را بیان نماید. نمای رو به کوچه و خیابان باید تابع عوامل همبستگی بین نماهای اطراف باشد. نماهای داخل ساختمان بیشتر جنبه خصوصی دارند، لیکن نماهایی که به سمت کوچه و بافت شهر باز میشوند، جنبه عمومی تر دارند. باشد. پنجرهها همواره با دیگر عناصر دیوار، سطوح باز و بسته، تیره وروشن، صاف و ناهموار را بوجود می آورند. طراحی و عملکرد این نما در مقایسه با گزینه های دیگر اجرای نما یک ابتکار در ساخت و ساز مدرن است که در آن دیوارهای خارجی، جزئی از ساختار اولیه ساختمان نمی باشند، بلکه تنها نقش یک پوشش روی فضای داخل را دارند.

فروش تجهیزات نمای خشک

نسبتهای هندسی نقش تعیین کننده ای در هماهنگ سازی ظاهر نما دارند. نمای یک خانه نه تنها نقش کلیدی در ایجاد یک تاثیر اولیه عالی دارد، بلکه بیانگر شخصیت ساکنان آن و فضایی است که در داخل آن وجود دارد. نما حاکی از موقعیت فرهنگی سازندگان ساختمان است و نشانگر میزان نظم طرح ساختمان، امکانات و ذوق تزیین و خانه آرایی طراح و مالک است. اگر می خواهید کاغذ دیواری را در فضایی مانند فضای راهرو به کار ببرید، می توانید از کاغذ دیواری هایی که طرح های به نسبت بزرگ تر و جذاب تری دارند استفاده کنید، اگر خیلی خوش شانس باشید می توانید کاغذ دیواری هایی که روی آن طرحی از درختان خوش رنگ و لعاب پاییزی وجود دارد، پیدا کنید و آن ها را روی دیوار راهرو خانه تان بچسبانید و از بودن آن ها لذت ببرید، مطمئن باشید از این کار پشیمان نخواهید شد. علاوه بر این، به عنوان یک ماده متخلخل، تهویه را تضمین می کند که یک محیط داخلی سالم ایجاد می کند و به نظر این مورد برای استفاده در پنت هاوس مناسب می باشد. ناودانها، سایه بانها، پیش آمدگیهای سقف و بالکنها ایجاد سایه های خاصی بر روی نما میکنند. عناصر اصلی نما مثل پنجره، در، سطوح و محدوده پایانی سقف و غیره در شکل، رنگ، و مصالحشان با یکدیگر اختلاف دارند.

با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای امروزی و درگیر بودن تمام افراد با این مقوله و همچنین حس زیبایی شناسی انسان، علم معماری و طراحی ساختمان نیز طی دهه های پایانی قرن بیستم تاکنون با شتابی روز افزون دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که بطور مشخص نمای ساختمان ها نیز تأثیر زیادی را پذیرا بوده که ایجاد و توسعه انواع روش های خشک و مدرن در نماسازی نیز از جمله آنها است که البته سیستم های خشک واجد مزایای بسیار زیادی است که در ادامه در مورد آنها بحث خواهد شد. یک سیستم مدیریت نور از سیستم های دیجیتال کاملاً متناسب با نیازهایتان، شما را در دستیابی به بالاترین سطح عملکرد به طور مثر پشتیبانی می کند. نمای خشت جلوه ای مدرن از ساختمان ایجاد می کند ، آنها در تنوع رنگی متناسب با مفهوم کلی طراحی ساختمان هستند. انتخاب مناسب نمای آپارتمان می تواند ظاهر کلی ساختمان را به طرز چشمگیری تغییر دهد و جذابیت آن را تغییر دهد و ارزش فروش آن را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. بنابراین فقط درز مابین شیشه ها، از خارج ساختمان ها قابل مشاهده است؛ با وجود همه موارد فوق، پیوستگی زیبایی در نمای ساختمان به نمایش گذاشته میشود.  Da ta was cre​at ed wi th the ᠎help ᠎of behsaznama Content᠎ Gen er᠎ator DEMO !

در اثر حرارت، مواد غذایی مناسب برای تغذیه حشرات و قارچ ها در درون چوب از بین می رود و همین امر باعث دور ماندن حشرات چوب خوار و قارچ ها از چوب میشود. آن ها این امر را با هدف محافظت از محیط زیست و جلوگیری از اتلاف انرژی انجام دادند. با استفاده از این روش می توان جنبه ها و بخش هایی از نما را بیشتر به یاد مخاطب آورد. تناسبات عناصر ساختمان لازم است با کل ابعاد ساختمان مطابقت داشته باشد. نما در واقع یک سطح صاف و تخت نیست بلکه آن سطح انتقالی بین فضای داخل و خارج است که با عقب نشستگی و پیش آمدگی، تراس و غیره با فضای داخل مسکن ارتباط پیدا میکند. نمای ساختمان یک حیطه کاملا تخصصی است و اجرای مهندسی و استاندارد انواع سیستمهای نمای خشک و نماهای مدرن بدون دانش و تجربه ممکن نیست؛ از این رو اهمیت وجود مشاور نما برای انواع پروژهها، خصوصا پروژههای بزرگ مقیاس، ضرورت پیدا میکند. ترکیب پنجره ها، ایوانها، درها و بهطور کلی بازشوها، همچنین بافت و جنس نما و کمپوزسیون آن در هر عصر متفاوت است و در عین حال در یک تداوم شهری تغییر میکند. جداسازی عناصر افقی و عمودی تاثیر کلی در نمای خشک سنگ نما دارد. Th​is con tent w᠎as g enerat​ed with t᠎he he lp of behsaznama  Con​te nt Ge​ne​ra tor DEMO​.

دیدگاهتان را بنویسید